Säästöpankki Lyhytkorko B: 1000 e
Säästöpankki Pitkäkorko A: 350 e
Säästöpankki yrityskorko B: 60 e
(Säästöpankki Pitkäkorko että Yrityskorkoon säästösopimus: 60 e/kk kumpaankin)
Mitä mieltä lajitelmasta:
4
677
Vastaukset
- riskin salkku
verojen jälkeen tuottanee nipin napin inflaation verran, joten ei tuolla rikastumaan pääse.
jos suurempia voittoja haluaa niin sitten osakerahastot.Mulla on ollut jonkin verran osakerahasto-osuuksia, mutta siirryin vähäriskisempään tilanteeseen kun osakerahastot olivat putoamassa. Ehdin saamaan 30 euron näpäytyksen.
Tarkoitus on pitää näitä vähiä varoja inflaatiosuojassa, kunnes osakemarkkinoilla on taas vakaampaa.
Tarkoitus olisi kasvattaa rahastoja niin että voisin myöhemmässä vaiheessa siirtyä osakesijoittaksi ohitse rahastopäättäjien päätäntävallan.- Kenny Rogers
Jari-75 kirjoitti:
Mulla on ollut jonkin verran osakerahasto-osuuksia, mutta siirryin vähäriskisempään tilanteeseen kun osakerahastot olivat putoamassa. Ehdin saamaan 30 euron näpäytyksen.
Tarkoitus on pitää näitä vähiä varoja inflaatiosuojassa, kunnes osakemarkkinoilla on taas vakaampaa.
Tarkoitus olisi kasvattaa rahastoja niin että voisin myöhemmässä vaiheessa siirtyä osakesijoittaksi ohitse rahastopäättäjien päätäntävallan.takasta rahastojes kulut ja vertaa muihin yhtiöihin. sen sanon että SP on vertailujen häntäpäässä. onko sulla sitten aihetta huoleen.......kenties......ei?
- tuon
60 euron 65:een
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607564- 1314277
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313625- 212948
- 272523
- 232522
- 472100
- 252080
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732041- 321988