Moi! Muistaako kukaan 80-luvun sarjaa hiidenvirta. Olin silloin pieni tyttö, mutta muistan pelottavan nukketalon Norjan vuonoilla... Sarjassa oli kolme sisarusta(?), joista yksi olikin skitso... Musiikki ja kuvakulmat olivat tosi pelottavia. sarja tuli muistaakseni lauantaina klo 19.30, tv1-kanavalta.
Hiidenvirta
6
748
Vastaukset
- minä
No muistan,se oli tosi painostava ja pelottava sarja.Ainakin silloin kun olin 13-vuotias...
- hoo
Se on harmi kun sitä ei ole uusittu teeveessä, useita kertoja sitä varmasti on toivottu. Pelottava se kyllä oli.
Nimim. silloin noin 12 vee. - mari
se oli sairaan pelottava ja jollain tavalla ahdistava. olin kans aikast pieni ku se tuli mut muistan kans sen pienen mökin ja nuket teekutsuilla.ois hienoo nähdä se uusiks, ehkei olis enää niin pelottava.muistaak kukaa tarkkaa vuotta jollon sitä esitettiin??
- APUVA!
Mäkin muistan sen vastakkaisen rannan mökin ja ne nukkejen teekutsut.. Se oli aivan kammottava kohtaus!
- muistanpa hyvinkin
Näin ylen sivulla:
"6-osainen Norjaan sijoittuva jännityssarja Hiidenvirta (Maelstrom) nähtiin TV1:ssä vuonna 1985. Sarjaa ei näillä näkymin uusita." - Anonyymi
Minäkin muista ohjelman ja toivoisin tulevan vielä katseltavaksi esim netflexiin ...toinen ohjelma oli karhu Adam jossa kuvattiin vuorilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412581Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3932082Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201812Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151491Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211093- 69981
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915