kun kerrot mihin tarvit rahaa???? paras palkitaan!!!! eli [email protected] ,eikun ehdotuksia...
lahjoitan
4
2298
Vastaukset
- orvokki32
Minä tarvitsisin rahaa pikavippien maksuun, jotka otin hölmöyttäni... olis ihana saada apua,tonni riittäis jo pitkälle.....
- Tiemme kohtasivat
Usko tai älä, crow, mutta tulin suomi24:ään juuri etsimään mahdollisuutta saada 1000€. Laskimme vaimoni kanssa laskut ja tulevat ruokamenot yms. Saimme tulokseksi että syyskuussa olemme miinuksella melko tarkalleen tonnin. Luin äskettäin kirjan Veikko Lesosesta, Oululaisesta miljonääristä. Olen ajatellut soittaa hänelle ja pyytää rahaa, mutta mikset sinäkin voisi tehdä jaloa lahjoitusta. Elämäntilanteeni on seuraava: Olen lapsiperheen isä, vakituisessa kokopäivätyössä. Vaimoni on sairaslomalla vuoden loppuun asti. Vaimoni on ahdistunut rahatilanteesta niin, että mietti jo sitä pahinta... Rahat menisivät normaaliin elämiseen. Emme käytä viinaa. Laskuja on sähkölasku 77,51; vakuutusmaksu 25,19; puhelinlasku 42,85... Kysy tarkemmin jos haluat. Voin antaa sähköpostiosoitteen jos alkaa lompakkotaskussasi syyhyämään. Kiitos jo etukäteen kovasti.
- kumpi oli
parempi sketsi, aloittajan vaiko tän tuhannen euron lahjoittajan etsijä.
ai vittu ku naurattaa!
lisää samanlaisia, kiitos ( jo etukäteen )
hahahhahhaah..
- vippaa mulle viitonen
No, tietenkin käyttäisin sen tonnin pelaamiseen paffilla, ja bingoo tietenkin, eipä ole mitään muutakaan tekemistä. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061