kun kerrot mihin tarvit rahaa???? paras palkitaan!!!! eli [email protected] ,eikun ehdotuksia...
lahjoitan
4
2284
Vastaukset
- orvokki32
Minä tarvitsisin rahaa pikavippien maksuun, jotka otin hölmöyttäni... olis ihana saada apua,tonni riittäis jo pitkälle.....
- Tiemme kohtasivat
Usko tai älä, crow, mutta tulin suomi24:ään juuri etsimään mahdollisuutta saada 1000€. Laskimme vaimoni kanssa laskut ja tulevat ruokamenot yms. Saimme tulokseksi että syyskuussa olemme miinuksella melko tarkalleen tonnin. Luin äskettäin kirjan Veikko Lesosesta, Oululaisesta miljonääristä. Olen ajatellut soittaa hänelle ja pyytää rahaa, mutta mikset sinäkin voisi tehdä jaloa lahjoitusta. Elämäntilanteeni on seuraava: Olen lapsiperheen isä, vakituisessa kokopäivätyössä. Vaimoni on sairaslomalla vuoden loppuun asti. Vaimoni on ahdistunut rahatilanteesta niin, että mietti jo sitä pahinta... Rahat menisivät normaaliin elämiseen. Emme käytä viinaa. Laskuja on sähkölasku 77,51; vakuutusmaksu 25,19; puhelinlasku 42,85... Kysy tarkemmin jos haluat. Voin antaa sähköpostiosoitteen jos alkaa lompakkotaskussasi syyhyämään. Kiitos jo etukäteen kovasti.
- kumpi oli
parempi sketsi, aloittajan vaiko tän tuhannen euron lahjoittajan etsijä.
ai vittu ku naurattaa!
lisää samanlaisia, kiitos ( jo etukäteen )
hahahhahhaah..
- vippaa mulle viitonen
No, tietenkin käyttäisin sen tonnin pelaamiseen paffilla, ja bingoo tietenkin, eipä ole mitään muutakaan tekemistä. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986348KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555865Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602833Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071958- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331108