Kerro HoroskooppiMerkkisi1

namisuku

...Kauris ja Neitsyt ovat vaikeita luonteita, Skorppari hyvä Rakastaja, Härkä maallisen mammonan ystävä jne...

Mikä Sinä olet?;)

81

2866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

on vallaton huithapeli,joka on uskollinen yhdelle, hyvin hoidettuna, mutta muuten pitelemätön. Irrallaan, mies, joka asettimen näköisellä nuolellaan saa aikaan mustamielisiä leskiä.
      Minä en kyllä kerro mikä minä olen, se on ihan liian henkilökohtaista!

• namisuku

...on Naisten Mies;)
        Hitaasti kieputeltava pikkusormen ympärille, huomaamattaan..heh..
        tavallaan kuin Kala..jota pyydystetään...löysätään siimaa...kiristetään ja samalla vedetään koko ajan enemmän luokse;)

• namisuku

...pikkuMinäsi jäi?

• -tiina
        namisuku kirjoitti:

...on Naisten Mies;)
        Hitaasti kieputeltava pikkusormen ympärille, huomaamattaan..heh..
        tavallaan kuin Kala..jota pyydystetään...löysätään siimaa...kiristetään ja samalla vedetään koko ajan enemmän luokse;)

jousimiehen ja kalan suhteesta.

• namisuku
        -tiina kirjoitti:

...Kalat ja Rakastin Palavasti Yhtä jousiMiestä...kerran...suhteesta tulee..HMMM...Sexikäs ja myrskyisä=)

• -tiina
        namisuku kirjoitti:

...Kalat ja Rakastin Palavasti Yhtä jousiMiestä...kerran...suhteesta tulee..HMMM...Sexikäs ja myrskyisä=)

jousimies kakskyt vuotta palavasti rakastanut kalaani älyttömän helppo kumppani meinaan tää kalat ainakin mulle parempaa en vois saada aina valmis lähteen mukaan kaikenmaailman kotkotuksiin vastuuntuntoisin rehellisin välittävin ihminen maailmassa on kalat toivotaan että kaikki maailman kalat on yhtä ihania niin pääsee muutkin osallisiksi hienosta luonteesta jokainenhan tietää että jousimies osaa olla veemäinen ja on sitä useesti myös uhallaan mutta onneks on kaloja.

• HTZA
        -tiina kirjoitti:

jää Lahnalta suomut vain kynsiin ja varpaisiin.
        Lahna myöskin omaa suun jolla imetään pohjia myöten ja sen mukana juuria.
        Luulenpa että Jousimies pysyy Kalan hanskassa helposti.
        Mutta mikä minä olen sanomaan noista tyttöjen merkkihöpötyksistä, mies kun olen.

• -tiina
        HTZA kirjoitti:

jää Lahnalta suomut vain kynsiin ja varpaisiin.
        Lahna myöskin omaa suun jolla imetään pohjia myöten ja sen mukana juuria.
        Luulenpa että Jousimies pysyy Kalan hanskassa helposti.
        Mutta mikä minä olen sanomaan noista tyttöjen merkkihöpötyksistä, mies kun olen.

kyllä se on kalat joka pysyy jousimiehen hanskassa ainakin täällä meillä näinpäin oon meinaan sen verran napakka naisihminen tulipahan sekin sanottua jos ei joku vielä oo sattunu huomaan ja eihän elämässä ois mitään jos ei ois näitä tyttöjen hömppä jutskia mullakaan muuta kun se kala.

• Pirre*
        -tiina kirjoitti:

jousimies kakskyt vuotta palavasti rakastanut kalaani älyttömän helppo kumppani meinaan tää kalat ainakin mulle parempaa en vois saada aina valmis lähteen mukaan kaikenmaailman kotkotuksiin vastuuntuntoisin rehellisin välittävin ihminen maailmassa on kalat toivotaan että kaikki maailman kalat on yhtä ihania niin pääsee muutkin osallisiksi hienosta luonteesta jokainenhan tietää että jousimies osaa olla veemäinen ja on sitä useesti myös uhallaan mutta onneks on kaloja.

mutta asiaa ei kannata kysyä leijona mieheltä/ni :/

• HTZA
        namisuku kirjoitti:

...pikkuMinäsi jäi?

eihän se ollut henkilökohtainen.
        Joskus jos tulee joku henkilökohtainen, yritän kertoa lisää.
        Mutta kaikkihan ostavat kaupasta vain isoja munia, harva niitä pieniä luomuja.
        Niitä kaikkein maukkaimpia.

• en vastaa...
        -tiina kirjoitti:

kyllä se on kalat joka pysyy jousimiehen hanskassa ainakin täällä meillä näinpäin oon meinaan sen verran napakka naisihminen tulipahan sekin sanottua jos ei joku vielä oo sattunu huomaan ja eihän elämässä ois mitään jos ei ois näitä tyttöjen hömppä jutskia mullakaan muuta kun se kala.

Et kuitenkaan niin napakka, että olisit sanasi pitänyt.

• HTZA
        -tiina kirjoitti:

odottelemaan Kalojen yhteydenottoa, jos ei muuten, niin neuvojen osalta ainakin.
        Kun satun nuo Jousimiehet, niin hyvin, tuntemaan!

• -tiina
        Pirre* kirjoitti:

käsitellä sua oikeella tavalla kuuluuko muuten kalan luonteeseen sellanen kun sitä ärsytetään liikaan niin se sanoo suoraan ja pahasti vois vaikka lyödä ja miks ei tappaakkin jos sellainen uhka tulis nää nyt on ehkä aika kovia esimerkkejä mutta tiedät varmaan mitä tarkoitan kun ainakin tää mun kalat on muuten niin lepposa ja ymmärtäväinen mutta äärimmilleen ärsytettynä oli ärsyttäjä kuka tahansa niin ja tietty asia tarvii olla sellainen joka ei lähde hänestä itsestään koska kalathan ei osaa edes sitä taitoo onneks se on hyvin monella muilla hanskassa myös kieltämättä mullakin utelempahan vaan kun satuit paikalle enkä tunne ketään muita kaloja ei tartte vastata jos tuntuu että mennään

• -tiina
        en vastaa... kirjoitti:

Et kuitenkaan niin napakka, että olisit sanasi pitänyt.

viittaamalla tähän mitä sää kirjoitit mun puolesta mutta ajattelin että hatsansaakin on niin fiksu tyyppi kuitenkin ettei se viitti moiseen asiaan enää puuttua enkä mää usko että tää nyt loukkaa ketään että satuin olemaan pitämättä sanaani tunnetko jousimiestä kysymysmerkki jos niin ei varmaan yllättäny mutta oisko tää juttu nyt loppuunkäsitelty.

• HTZA
        -tiina kirjoitti:

viittaamalla tähän mitä sää kirjoitit mun puolesta mutta ajattelin että hatsansaakin on niin fiksu tyyppi kuitenkin ettei se viitti moiseen asiaan enää puuttua enkä mää usko että tää nyt loukkaa ketään että satuin olemaan pitämättä sanaani tunnetko jousimiestä kysymysmerkki jos niin ei varmaan yllättäny mutta oisko tää juttu nyt loppuunkäsitelty.

jotain.
        Minulta tuo asioihin sekaantuminen tapahtuu nopeasti, ainakin joskus.

• -tiina
        Pirre* kirjoitti:

jäi vähän kesken mutta mitään oleellista ei puutu sormet ei taas totellu ajatusta tai sit toisinpäin.

• -tiina
        HTZA kirjoitti:

jotain.
        Minulta tuo asioihin sekaantuminen tapahtuu nopeasti, ainakin joskus.

jos kaikki sotkee sopivasti.

• HTZA
        -tiina kirjoitti:

jos kaikki sotkee sopivasti.

oikein ole meidän miesten aluetta, vaikka onkin tuttua.
        Varoita seuraavan kerran.
        Sitä tuntee itsensä hölmöksi kun huomaa ottaneensa kantaa ämmänläyskien henkilökohtaisiin juttuihin.

• -tiina kirjoitti:

käsitellä sua oikeella tavalla kuuluuko muuten kalan luonteeseen sellanen kun sitä ärsytetään liikaan niin se sanoo suoraan ja pahasti vois vaikka lyödä ja miks ei tappaakkin jos sellainen uhka tulis nää nyt on ehkä aika kovia esimerkkejä mutta tiedät varmaan mitä tarkoitan kun ainakin tää mun kalat on muuten niin lepposa ja ymmärtäväinen mutta äärimmilleen ärsytettynä oli ärsyttäjä kuka tahansa niin ja tietty asia tarvii olla sellainen joka ei lähde hänestä itsestään koska kalathan ei osaa edes sitä taitoo onneks se on hyvin monella muilla hanskassa myös kieltämättä mullakin utelempahan vaan kun satuit paikalle enkä tunne ketään muita kaloja ei tartte vastata jos tuntuu että mennään

pinna, mutta kun se katkee se ei jää keltään huomaamatta. :)

• -tiina
        HTZA kirjoitti:

oikein ole meidän miesten aluetta, vaikka onkin tuttua.
        Varoita seuraavan kerran.
        Sitä tuntee itsensä hölmöksi kun huomaa ottaneensa kantaa ämmänläyskien henkilökohtaisiin juttuihin.

välillä tuntee ittes samanlaiseks meidän kanssa ja sehän tässä on niin hauskaa että sunkinlaises vaihdetaan nyt toi fiksu kun sitä joku yrittää käyttää sanotaan nyt että tommoinen sympaattinen suomalainen mies ottaa kantaa näihin höpsötyksiin.

• -tiina
        Pirrejuupas kirjoitti:

pinna, mutta kun se katkee se ei jää keltään huomaamatta. :)

ei katkee syyttä suotta.

• namisuku
        -tiina kirjoitti:

...Olipas siinä Tunnetta, Kirjoituksessasi;)
        Me kalat ollaan myös joskus vähän Vastarannankiiskiä...heh=D

• -tiina
        namisuku kirjoitti:

...Olipas siinä Tunnetta, Kirjoituksessasi;)
        Me kalat ollaan myös joskus vähän Vastarannankiiskiä...heh=D

mutta varmaan ootte aikas mukautuvaisiakin jos hyvänä pidetään.

• mikä.
        namisuku kirjoitti:

mikä oli ikäsi, kirjoitat kuin joku alta 20v joka on jo koko mailman miehet nähnyt ja kokenut.

• alima
        mikä. kirjoitti:

mikä oli ikäsi, kirjoitat kuin joku alta 20v joka on jo koko mailman miehet nähnyt ja kokenut.

vain niin hyvin säilynyt, että vaikuttaa ihan alle 20 vuotiaalta, hmmm...

• alima

oikeudenmukainen ja kauneutta rakastava.

• joilla ei ole

nminkäänvaltakunnan järjestelykykyä ja skorpioni on ilkeä ja rapu aina vastahankaan kaikessa
        jousimies ei ymmärrä mistään mitään ja leijona on patalaiska luimistelija.

Aasi on taas ihanan itsepäinen ja uskalias.
        ja kaikenkukkuraks horoskoopit on hölynpölyä.
        Pojan sedät niitäkin saunanlauteilla päissään rustivat ja saivat siitä rahhaaa....

• namisuku

...oli Vaaka ja Tosi OikeudenMukainen ja piti Ihmisiä saman arvoisina, oli narri tai herra:)

• lalallaaa :)

• namisuku

...eiks meidän SynttäriPäivänä ihan Liputettu;)

• Anskuliini

minäkin, sain lauantaina ongella suuria ahvenia.

• Pirre*
        Anskuliini kirjoitti:

minäkin, sain lauantaina ongella suuria ahvenia.

mitenkin piikikkäitä fisuja? :)

• Pirre*
        namisuku kirjoitti:

...eiks meidän SynttäriPäivänä ihan Liputettu;)

olet aivan synttärikamuni :)

Liputettaan niin..eikä suotta hehe..

• Yxitypy

Lämmin, valoisa ja välittää aidosti lähimmäisistään :=))

• -tiina

kirjas tai joitain muita tavaroitas kelaan tässä tuntemieni leijonien erikoisia tapoja joita mulla ei tulis mieleenkään tehdä sinänsä ihan käytännöllistä mutta mää hukkaisin ne luönettelot alta aikayksikön.

• Yxitypy
        -tiina kirjoitti:

kirjas tai joitain muita tavaroitas kelaan tässä tuntemieni leijonien erikoisia tapoja joita mulla ei tulis mieleenkään tehdä sinänsä ihan käytännöllistä mutta mää hukkaisin ne luönettelot alta aikayksikön.

luetteloi. Mulla on aina kaikki hukassa :=))

Tai.. on mulla yks juttu. Olen Kalevala-koru fani, ja pidän tarkasti luetteloa näistä koruista, joita on kertynyt aika paljon vuosien saatossa. Niitä pidän kuin kukkaa kämmenellä :=))

• -tiina
        Yxitypy kirjoitti:

luetteloi. Mulla on aina kaikki hukassa :=))

Tai.. on mulla yks juttu. Olen Kalevala-koru fani, ja pidän tarkasti luetteloa näistä koruista, joita on kertynyt aika paljon vuosien saatossa. Niitä pidän kuin kukkaa kämmenellä :=))

se luettelo kun oikeen muistelit.

• namisuku

...Tyttäreni on Leijona!
        Vaaleine Hiuspehkoineen ja kultaa Rakastavana...hyvinkin Jellona=D
        Keskipisteenä pitää olla tai ainaskin pyrkiä:()

• Yxitypy
        namisuku kirjoitti:

...Tyttäreni on Leijona!
        Vaaleine Hiuspehkoineen ja kultaa Rakastavana...hyvinkin Jellona=D
        Keskipisteenä pitää olla tai ainaskin pyrkiä:()

ei ole kultakoruja, muuta kun vihkisormukset. En tykkää kullasta :=(

Pronssi on mun heiniä, ja niitä koruja onkin paljon :=))

Keskipisteenä... jaa.. En ainakaan tunnusta :=))

• henrii

Rapula.

• horoskooppimerkki tuo on!

trrrrtrtttrtrtr jännitystä ja rummunpärinää!
        Se on!!
        ei mikään!
        Omasta päästäni tempiaisin kaikkea moskaa...siinä on sitä horoskooppimerkkiä!

• oikeassa olet,
        horoskooppimerkki tuo on! kirjoitti:

trrrrtrtttrtrtr jännitystä ja rummunpärinää!
        Se on!!
        ei mikään!
        Omasta päästäni tempiaisin kaikkea moskaa...siinä on sitä horoskooppimerkkiä!

niin oletan.

Koko hömppä minkään horroskooppien määräämästä luonteesta on erinomaista fuulaa.

Ihminen itse on tärkein, ei ajankohta, milloin on sattunut syntymään. Sen perusteellahan meitä ihmispoloja olisi vain kahtatoista lajia.

Kysytään seuraavaksi, mitä unta näit viimeyönä, hui kauhistus!

• namisuku

...on sitten Maisteltu oikein urakan takaa;)

• CiCilia

Mitä vika minussa sitten on ?

• varmasti yhtään

mikään.

Meitä älykkäämpiä, ja fiksumpia on harvassa.

• CiCilia
        varmasti yhtään kirjoitti:

mikään.

Meitä älykkäämpiä, ja fiksumpia on harvassa.

Kiitos,tämä kuulostaa hyvältä, nyt voi mennä onnellisena nukkumaan....

• misislisbet

Olen Härkä, tiedä tuosta maallisesta mammonasta, vaan kyllä myönnän et talous pitää olla kondiksessa, ja nuukankin vikaa löytyy. :).

• sanoo_suttura*

olen härkä, enkä takuulla ole kiinni maallisessa mammonassa. Minulle riittää kaikkea yksi kappale. :)

Enkä usko tippaakaan horoskooppiin enkä mihinkään muuhunkaan tähdistä ennustamiseen...

• tankavaara

ja kiinalaisessa vuohi,

• namisuku

...Rakas Mieheni on vesiMies, Mies Parhaimmasta päästä=D
        Veskarit ovat ihania:)
        Välillä ärsyttää kun Ystävät Ovat heille, teille niin pirun tärkeitä;)

• -tiina
        namisuku kirjoitti:

olivat molemmat vesimiehiä hienoja ihmisiä.

• Heikunkeikku
        namisuku kirjoitti:

..rakas entinen mieheni oli Vesimies :)
        Samaa mieltä sun kanssa, Mies parhaimmasta päästä.

Tunnen monia Vesimiehiä ja ovat kaikki niin, niin, niin, mahottoman mukavia :D

• yhtään mikään

musta kerro heti mistä täältä löytää "skorpparin"
      :):)

• namisuku

...et ole yhtään mikään???
        Skorpparit ovat duuni-Ihmisiä henkeen ja vereen:)

• kait sitten ovat
        namisuku kirjoitti:

...et ole yhtään mikään???
        Skorpparit ovat duuni-Ihmisiä henkeen ja vereen:)

mutta minä olen aivan jotain muuta en kuitenkaan neloskanava:)

• että olen rotta

kiinalaisessa horoskoopissa ja ilman vettä en pärjää.

• Heikunkeikku

Nuorin poikani oli noin viis vuotias, kun oli puhe horoskooppimerkeistä ja kun sanoin olevani kalat, niin hän katsoi minua OIKEIN hellyyttävästi, huokaisi ja sanoi : "äiti sä oot ihana ihana ihana kultakala".

• namisuku

...Ihanaa=D

• ja sekös on tähtitaivaan mahtavin tyyppi..;)

• Yxitypy

Mä oon ihan samaa mieltä.
        Meissä ei ole mitään vikaa :=))

• Yxitypy kirjoitti:

Mä oon ihan samaa mieltä.
        Meissä ei ole mitään vikaa :=))

Me ollaan molemmat noita ihania...:))
        Täydellisiä mimmejä...;)

• löylyyttelijä

Oinas
      hakkaa puut, halki poikki ja pinoon. Saunaan hän ei ehdi. Ei hän jaksa odottaa niin kauaa, että sauna lämpenisi.

Härkä
      ihailee ensin esteettisesti kaunista jykevää puupinoa, jonka joku muu on tehnyt. Hän nautiskelee puun maanläheisestä tuoksusta, lämmittää niillä puilla saunan, (tai toivoo, että joku muu lämmittäisi hänelle niillä puilla saunan), jossa hän voi raukeana sitten makoilla ja nautiskella. Hän toivoo, ettei saunaan tulisi ketään muuta.

Kaksonen
      tulee kuitenkin, nimittäin kaksonen - yllättäen ja kutsumatta. Piipahtaa pikapikaa saunassa, jossa puhuu härän pyörryksiin ja sanoo lopuksi: Miten voit makoilla noin hitaasti?! Poistuu paikalta, ennen kuin härkä ehtii vastata. Kaksosen mielestä hitaasti rentoutuminen on hermostuttavaa.

Rapu
      saapuu saunaan kääriytyneenä vanhimpaan ja rakkaimpaan pehmeään pyyhkeeseensä. Mukana hänellä on myös isoäidin äidiltä peritty pesusieni ja saunaharja. Ne ovat kulkeneet suvussa kauan. Hän ei luopuisi niistä mistään hinnasta.

Leijona
      saapuu saunaan siinä vaiheessa, kun muut jo kököttävät lauteilla. Hän tietää näin tehdessään saavansa huomiota. Hän astuu ylväästi saunan ovesta sisään ja täyttää huoneen. Saunan ihana lämpö hyväilee miellyttävästi tätä kuuman aavikon kissaa. Saunasta puuttuu vain aurinko. Siksi leijona tuntee, ettei sauna ole aivan hänen arvoisensa, se vähentää hieman muuten täydellistä nautintoa. Peseytyessään hän keskittyy erityisesti hiustensa, leijonanharjansa, kuohkeuttamiseen.

Neitsyt
      saapuu paikalle kädessään pefletti. Ennen kuin hän pesee itsensä saippualla, hän pesee saippuan. Kuka nyt likaisella saippualla itsensä pesisi? Lauteilla hän asettelee pefletin alle pienen pyyheliinan, jottei pefletti likaantuisi. Hänellä on mukanaan luontaistuotekaupasta ostettu karhunvatukka-raunioyrtti-shampoo sekä Topz-pumpulipuikot.

Väliaikatiedotus:

* härkä on edelleen saunassa, tosin kerran vaihtanut asentoa.
      * rapu on hiukan huolissaan: missä minun pesusieneni on? Se on kulkenut suvussa kauan...

Vaaka
      saapuu saunaan toivoen, että sieltä löytyisi mukavaa seuraa. Mukanaan hänellä on hunaja-vanilja-shower gel, kielon tuoksuinen shampoo (se oli aika halpa, mutta hän osti sen koska siinä oli niin kaunis pullo), sekä Cocoa Nut Rich Body Cream. Ne hän asettelee pesuhuoneen jakkaralle harmoniseksi maalaukselliseksi kokonaisuudeksi, ihailee asetelmaa hetken, siirtää vielä shampoopulloa neljä senttiä vasemmalle.

Perfect! Maalauksesta puuttuu ainoastaan viinirypäleterttu. No, sen hän ottaisi mukaansa ensi kerralla Chanel viitonen on kylpytakin taskussa. Kylpytakin sijaan hän pukeutuu saunasta lähtiessään vain ja ainoastaan Chanel viitoseen, ryhtyäkseen viettelemään, jos ei muuta niin ainakin iltaa.

Skorpionilla
      on mukanaan vihta. Hän on tohkeissaan koska oli onnistunut löytämään kaupasta saippuan, joka on musta-puna-raidallinen. Saippuan nimi on "The Horror of Bloody Mary". Skorpioni ei voi lainkaan ymmärtää vaa´an reaktiota vaa´an nähdessä saippuan... "Lisää löylyä ja vihtokaa edes!" sanoo skorpioni ja leikkisästi puhaltelee polttavia tuulahduksia kanssasaunojiensa ihoihin. Jotain äksöniä tähän olemisen ällöttävään harmoniaan.

Jousimies
      laukkaa saunaan. Hänellä ei ole mukana mitään. Luontevasti lainailee muiden pesuvälineitä, skorpparin saippuakin kelpaa. Ei hän huomaa minkä värinen se on. Sen englanninkielinen nimi tosin kiinnostaa hiukan ja saa hänet haaveilemaan pitkästä matkasta jonnekin, missä saippuoiden nimet ovat englannin- tai minkä tahansa kielisiä.

Kauriilla
      on mukana vasara, koska hän aikoo samalla naulata pari lauteesta irronnutta naulaa paikoilleen. Hän vihtoo kauan ja rankasti, samalla hieman karjahdellen tämän ihanan rääkin tuomasta nautinnosta. Se on haaste. On aivan ihanaa vihtoa kauemmin kuin oikeastaan haluaisi. Hän ottaa haasteen vastaan ja nauttii onnistuessaan. IHANAA saunoa! Kauris on tyytyväinen suoritukseensa. Kauris suorastaan rentoutuu.

Väliaikatiedotus:

* härkä vaihtoi nyt asentoa toisen kerran

Vesimies
      havaitsee neitsyen pefletti-pyyhe-yhdistelmän ja herkeää pohtimaan: "Kuinka saisi kehiteltyä materiaalin, joka kestää kuumuutta, mutta johon lika ei tartu?" Hän tulee huomaamattaan keksineeksi TEFLONIN! Ei se haittaa, että joku muukin on sen jo keksinyt. Hän keksi sen itse. Siis, teflonlauteet. Vesimies unohtaa olevansa saunassa, hänen aivonsa nimittäin askartelevat nyt kysymyksessä: "Kuinka kehittää teflonia niin, että se ei kuitenkaan polttaisi ihoa..."

Kalat
      meinasi myöhästyä. Hän nimittäin joi saunakaljat etukäteen. Hän saapuu paikalle, kun kaikki muut ovat jo lähteneet. Löylykin alkaa jo hiipua, muttei se haittaa kalaa. Hänellä on omasta takaa yllin kyllin sisäistä lämpöä ja myös sisäisesti nautittua lämmikettä, joten kyllä hänen kelpaa. Löylyn voi myös kuvitella, ellei sitä ole. Saunassa on hyvin hiljaista, siellä ei liiku mikään. Kala luulee olevansa yksin..... mutta se ei ihan pidä paikkaansa, koska: Härkä on edelleen saunassa.

• pitkään nauranut

kerta kaikkiaan mainio, kaikista horoskooppimerkeistä löytyi osuvia piirteitä:))

• kuvaus

todella upea, tunnistin itseni. Härkä savusaunassa. Nyt viimeistään uskon horoskooppiin.

• Heikunkeikku

... sait aikaan hyvät venytysliikkeet suun ympärillä oleville lihaksilleni, jotka viime aikoina ovat kovasti käytön puutteesta venähtäneet.
        Suupielet venyivät takaraivoon asti. Aijee, että on mukava olo.

Sinulla oli todella kova työ kirjoittaa tämä hupaisa saunomistapahtuma. Kiitos vaivannäostä :)

Löysin lauteilta monia "tuttuja" :)

Kiitti.....ja nyt taidan lukaista kirjoituksesi uudestaan :))

• pamppe

ei kai vain "omasta päästä", kuten sattuvasti kysytään?
        Hauska juttu, kiitos nauruista;))))

• löylyttelijä
        pamppe kirjoitti:

ei kai vain "omasta päästä", kuten sattuvasti kysytään?
        Hauska juttu, kiitos nauruista;))))

ja löytyy kaikilta horoskooppia vähänkin huumorilla vääntävältä sivustoilta.

• pamppe
        löylyttelijä kirjoitti:

ja löytyy kaikilta horoskooppia vähänkin huumorilla vääntävältä sivustoilta.

niillä sivuilla käynyt, joten minulle uusi juttu:)

• t.l.

..se kauris ja tyttäreni neitsyt.

Mutta, sä oot kyllä ny ihan vääräs, mekö vaikeita luonteita, jos ny vähän ittepäisiä, muuten ihan oikein ihanneihmisiä :)))

• namisuku

....Ihmisiä, mut vähän Vaikeita antaa Periks?
        Luottaa, että toisetkin olisivat oikeassa;)

• Olen käärmeenkantaja.

• Pirre*

semmoinen muka? :)

• Pirre* kirjoitti:

semmoinen muka? :)

On löytynyt uusi tähdistö Käärmeenkantaja, ja se tarkoittaa sitä että horoskooppi on mennyt uusiksi.

Tässä vähän tietoa ja linkkejä keskusteluissa lisää.

http://www.city.fi/keskustelut/view.php?id=25331

• Pirre*
        miljoona kirjoitti:

On löytynyt uusi tähdistö Käärmeenkantaja, ja se tarkoittaa sitä että horoskooppi on mennyt uusiksi.

Tässä vähän tietoa ja linkkejä keskusteluissa lisää.

http://www.city.fi/keskustelut/view.php?id=25331

sitten muka on mahdollista, miekö sitten en olekaan se vastarannan kiiski? :)

• Pirre* kirjoitti:

sitten muka on mahdollista, miekö sitten en olekaan se vastarannan kiiski? :)

Avaruutta tarkemmin tutkimalla on selvinnyt todellakin, että horoskooppimerkkejä onkin kolmetoista!

Mistä tietää kuin paljon vielä löytyy, kun uudempia tutkimuslaitteita kehitellään.

• Pirre*
        miljoona kirjoitti:

Avaruutta tarkemmin tutkimalla on selvinnyt todellakin, että horoskooppimerkkejä onkin kolmetoista!

Mistä tietää kuin paljon vielä löytyy, kun uudempia tutkimuslaitteita kehitellään.

pitäisi siirtyäkin vesimiehen formuun :)) he...

Ja ties mikä vielä kunhan ne loput tähdet löytyypi :/

..ohhoijjaa ompa se tämä elämä nyt jännittävää..:))

• Pirre* kirjoitti:

pitäisi siirtyäkin vesimiehen formuun :)) he...

Ja ties mikä vielä kunhan ne loput tähdet löytyypi :/

..ohhoijjaa ompa se tämä elämä nyt jännittävää..:))

Mä luen tota Tähdet ja avaruus nimistä lehteä ja Tiede lehtiä, siis nettiversiota. Ne on ilmaisia netissä. Ja tosi mielenkiintoista seurata sitä avaruuden tutkimista, ja kaikkea muutakin ihmeellistä asiaa.

Nyt kuitenkin lähden etsimään sitä nukkumattia.

• Mitähän vesimiehestä sanotaan ?
      Kerrotko Namisuku ?

• namisuku

...tavoittelija...drinksu maistuu, silloin kun maistuu;D

• toiseksi ihanin

merkki on oinas ja se on varmaa tietoa :)

• namisuku

...X oli Oinas ja TOSI (vaikee)...Joskus kyllä se Ihana:)

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1576
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1546
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1348
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      225
      1252
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1125
    6. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      175
      1096
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      327
      1094
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1047
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      311
      1040
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1036
    Aihe