Hei,
Ensi viikolla meille kotiutuu poikabirmapentu jolle olen yrittänyt keksiä nimiä luontoon ja lappiin liittyen. Yksi hyvä nimi olisi Taika, mutta tuo kun on tytön nimi.. :) Kiitoksia vastauksista!!
Luontoon ja Lappiin liittyviä ehdotuksia
poikakissalle
2
657
Vastaukset
- janina
Vaikea aihepiiri! tässä muutamia ehdotuksia: Ukko, Kaamos, Tokka, Jänkä, Haapa, Riekko, Susi , Sumu, Halla, Rousku, Hapero, Rusko, Kärppä, Kiiruna, Kärppä.
- kkkg
Talvi , Sääski , Halla , Jää , Lappi , Nurmi .. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj504244- 1314051
- 734001
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263008Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412735Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72627- 292306
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4561884