Eli hukassa on muistaakseni amerikkalainen elokuva mikä kertoo vankilasta missä teloitetaan sähkötuolilla vankeja. Alussa iso mies jää kiinni kahden pikkutytön taposta vaikka ei ole oikeasti niitä tappanut. Miehellä on erikoinen kyky saada pelastettua sairauksia ja herätettyä kuolleita henkiin. Esimerkiksi hän herättää kuolleen hiiren henkiin ja pelastaa vankilan työntekijän vaimon syövästä. Elokuva ei ole 2000 -luvulta mutta ei myöskään kovin vanha. Tai näin olettaisin elokuvasta. Ilmestymisvuotta en varmaan ole koskaan nähnyt. Tämä elokuva on tullut pari kertaa televisiosta muutama vuosi sitten.
Mikä vankila-elokuva?? Nimi hukassa
OQO
4
996
Vastaukset
- OQO
Leffan nimi löytyki hieman enemmän googlettamalla. Ja sehän oli Vihreä Maili - The Green Mile.
- Aivan MAHTAVA
Leffa!!!! Vaati monta nenäliinaa:(
- Anonyymi
Niinpä olikin, tosi hyvä elokuva.
- Anonyymi
Älyvapaa. Se on suosituin. Vankila vai ei, siitä ollaan yhtä mieltä, jos ihmiseltä kysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068