Vastasin ja kuului jotain mörinää ja puhelu meni poikki. En soittanut takaisin. Tänää yritin enirosta katsoa kuka oli soittaja,mutta eipähä löytynyt. Netistä kyllä löyty vuosilta 2004 ja 2005 samasta numerosta tulleita häirikkösoittoja. Silloin jotkut oli soittanu takaisin ja sieltä oli kuulunut että "kiitos soitosta ja olette rekisteröityneet palveluumme"! Voi vehe, onks muille tullu soittoja tästä numerosta?
Outo puhelu
49
13449
Vastaukset
- eipä kannata soittaa takas
Samat numerot alussa elikä ei kannata vastailla tai soittaa takas
- Jallu
Ei kannata vastailla soitellaan 24 tuntia vrk.Myös 0925125701,0174424459 taitavat olla samoja häiriköitä.Hälyjäkään ei voi tulla 500 km päästä väärä suunta omiin,jotka on tallennettu.Jankuttajia tarpeettomia asioita myös lapsille tarjottaisiin,siksi tuntemattomiin soittoihin ei kajota.
- en vastaile
Jallu kirjoitti:
Ei kannata vastailla soitellaan 24 tuntia vrk.Myös 0925125701,0174424459 taitavat olla samoja häiriköitä.Hälyjäkään ei voi tulla 500 km päästä väärä suunta omiin,jotka on tallennettu.Jankuttajia tarpeettomia asioita myös lapsille tarjottaisiin,siksi tuntemattomiin soittoihin ei kajota.
En nykyään enään vastaa outoihin numeroihin mitkä eivät ole kännykkäni luettelossa,joskus vastailin niin aina joku kauppias,melkeimpä saisi tulla laki mikä estäisi tuollaiset soitot,mainos postit eivät haittaa mitään.
- Jallu
... puhelut jatkuvat,mutta ei puhuta, mitä ongelmia on 04577313650 ja 0207417014 hälytyspuhelua yrittää,mutta onko jäänyt jotain vaille,voitais ilmoittaa eteenpäin.24 tuntia/vrk.Monia markkinointipuheluita,hälytysasioiden hoitoon tarkoitetuissa numeroissa,missä vika,miten voimme auttaa?
- tuli taas puhelu
en vastaile kirjoitti:
En nykyään enään vastaa outoihin numeroihin mitkä eivät ole kännykkäni luettelossa,joskus vastailin niin aina joku kauppias,melkeimpä saisi tulla laki mikä estäisi tuollaiset soitot,mainos postit eivät haittaa mitään.
0700571100 en vastaillut,ja katsoin Eniron haulla niin eipä löytynyt,
- Häääh?
Jallu kirjoitti:
... puhelut jatkuvat,mutta ei puhuta, mitä ongelmia on 04577313650 ja 0207417014 hälytyspuhelua yrittää,mutta onko jäänyt jotain vaille,voitais ilmoittaa eteenpäin.24 tuntia/vrk.Monia markkinointipuheluita,hälytysasioiden hoitoon tarkoitetuissa numeroissa,missä vika,miten voimme auttaa?
Mistä hemmetin hälytyksistä sinä höpiset?
Markkinointinumerot ovat markkinointinumeroita, ei kai niistä tulevilla puheluilla mitään muuta hoideta jos ei satu olemaan itse kys firmassa töissä tai asiakkaana. - Malihan
Häääh? kirjoitti:
Mistä hemmetin hälytyksistä sinä höpiset?
Markkinointinumerot ovat markkinointinumeroita, ei kai niistä tulevilla puheluilla mitään muuta hoideta jos ei satu olemaan itse kys firmassa töissä tai asiakkaana.tarvitsee,juoruaa asioistaan ja haluaa raporttiin tietoja, jopa 500 km päästä omalta paikkakunnalta saisi nopeammin.Puhelimella tehtävät tuntemattomien markkinoinnit,tarkastettava ikä luottokelpoisuus ollaanko koulussa työssä missä osoitteessa oltaisiin,kuka varmistaisi.Oma paikkakunta josta saa kaikki,muuta sitten ei tarvitakkaan.Kaikki rekisteröidään eräissä tehtävissä.
- THK-mm
tuli taas puhelu kirjoitti:
Miehelleni soitti äsken samaisesta numerosta nuori nainen joka kehotti soittamaan hänelle takaisin, jotta voisivat jutella mukavia. Eli jollet hae puhelinseuraa, älä ihmeessä vastaa...
- parane vastailla
THK-mm kirjoitti:
Miehelleni soitti äsken samaisesta numerosta nuori nainen joka kehotti soittamaan hänelle takaisin, jotta voisivat jutella mukavia. Eli jollet hae puhelinseuraa, älä ihmeessä vastaa...
Eilen soitti joku aamulla 3 kertaa ja yhdenkerran puolenpäivän kieppeillä,painoin kännykästä hiljennä painiketta.
Ärsyttävää nykypäivän markkinointi kun pommitetaan puhelimeen,kirjeitse tapahtuva mainonta ei haittaa mitään.
Onkohan kuningaskuluttaja ohjelmaa tulossa niin sinne olisi hyvä aihe nämä puhelin soitot - soitti kans
tuo sama..
sano olevansa terttu ja kertoi että olis kiva jos soittaisin sille
no empä oo ajatellu soittaa - Bembi
THK-mm kirjoitti:
sama oli mulle hetki sitte,joku nainen joka pyyteli soittaa takasin,eipä pahemmin kiinnosta tommoset
- Bembi
THK-mm kirjoitti:
sama oli mulle hetki sitte,joku nainen joka pyyteli soittaa takasin,eipä pahemmin kiinnosta tommoset
- en vastannut
eilen illalla 09.01.2009 tuli soitto tuosta numerosta, onneksi nukuin illalla kuitenkin sev'verta sikeästi etten herännyt, enkä tullut vahingossakaan vastanneeksi. Pistin googlen hakuun tuon numeron ja sieltä oli eka linkki tänne Suomi24:n keskustelusivulle. Haiskahtaa vähän epämääräseltä.
- pontte
en vastannut kirjoitti:
eilen illalla 09.01.2009 tuli soitto tuosta numerosta, onneksi nukuin illalla kuitenkin sev'verta sikeästi etten herännyt, enkä tullut vahingossakaan vastanneeksi. Pistin googlen hakuun tuon numeron ja sieltä oli eka linkki tänne Suomi24:n keskustelusivulle. Haiskahtaa vähän epämääräseltä.
mulle tuli juuri 2 min sit puhelu tuosta samasta numerosta mut en kerenny ihan vastata ja varmasti hyvä niin... on soittanut joskus aiemminki
- pilipali
THK-mm kirjoitti:
Mieheni vastasi myös tähän numeroon eilen ja joku nainen käski ottaa kynää ja paperia ja sitte rupes luettelemaan numeroita ja käski soittaa. Mieheni kysyi mihin niin vastasi "minulle". No eipä soittanut.
- wipii1234
pilipali kirjoitti:
Mieheni vastasi myös tähän numeroon eilen ja joku nainen käski ottaa kynää ja paperia ja sitte rupes luettelemaan numeroita ja käski soittaa. Mieheni kysyi mihin niin vastasi "minulle". No eipä soittanut.
Tuo on seksi numero siis joskus jannujen kans soiteltii ihan huvin vuoks tuonne ja nekun saa sun numeron ni ne laittelee viestii ja soittelee yms... mulle tuli kyllä tänään ekaa kertaa puhelu takaisin päin:D vähän ihmettelin ja toiseks toi ei oo suomesta vaan ulkomailta ilmeisesti ruotsalainen ja ne vaa puhuu siel suomee ja laskus näkyyki ''ulkomaanpuhelut'' elikkäs se kuka haluu välttää ilkeen puhelinlaskun ni suosittelen olla vastaamatta tai soittelematta:)
- Numerosta,
pilipali kirjoitti:
-ELISA- on vuokrannut(?) numeron jollekkin yrittäjälle liiketoiminta numeroksi .
- Numerosta,
0700571100 ja 0700570176 kuuluu liiketoiminta numerona samalle yrittäjälle joka numerot vuokraa Elisa:lta .
Jos haluaa tietää numeroiden taustat niin Elisa pyytää ottamaan yhteyttä Polisiin jos asia on rikos ( riita-asia ) .
Elisa " Jos kyseessä on syyteasia niin tiedot voidaan luovuttaa Poliisi viranomaiselle, jos tälläinen pyyntö heidän toiminnastaan tehdään . Lisätietoja voitte tiedustella puhelimitse 050 950 500 " . - YRITYS ON,
Liiketoiminta yritys on RE-PHONE-COM Oy joka on vuokrannut liiketoiminta numeron Elisa.lta numeron 0700-571100 ja yrityksen web kotisivu on http://www.re-pohone-com.fi/
- Voisitlopttaahäiriköinin
pontte kirjoitti:
mulle tuli juuri 2 min sit puhelu tuosta samasta numerosta mut en kerenny ihan vastata ja varmasti hyvä niin... on soittanut joskus aiemminki
Joku idiootti on iskenyt silimänsä käyttäjiim
- Nimetön
Sama juttu, sama numero. Soitin takaisin koska puhelu tuli työkännykkään.
- Henkka
Soitti just äsken kanssa tuosta 0700571100 numerosta. Naisäänihän se siellä kertoi että ollaan ennemminkin juteltu että soittele takaisin :P.
- Sama homma
Henkka kirjoitti:
Soitti just äsken kanssa tuosta 0700571100 numerosta. Naisäänihän se siellä kertoi että ollaan ennemminkin juteltu että soittele takaisin :P.
Täällä sama homma, 0700 571100 numerosta tuli puhelu, en vastannut. Sellainen muistikuva on että olisi viime syksynä -08 tullut joku vastaava.
- makkeboitsu
Henkka kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä, että saa noi soitot loppumaan?
Voi olla, että olen joskus itse tyhmänä soitellut johonkin 0700-numeroon, vai mistä ne on mun n umeron keksinyt?
Tosi kiva selitellä tyttöystävälle miksi mulle soitellaan jostain 0700-numerosta :( - minä vaan...
Sama homma kirjoitti:
Täällä sama homma, 0700 571100 numerosta tuli puhelu, en vastannut. Sellainen muistikuva on että olisi viime syksynä -08 tullut joku vastaava.
Joo, isäni soitti tähän numeroon takaisin, kun oli tullut puhelu. Nauhoite vain vastasi : Kiitos 20€ lahjoituksesta!
Että viisainta on olla vastaamatta tähän numeroon. Ja ei todellakaan kannate soittaa takaisin. - ***
minä vaan... kirjoitti:
Joo, isäni soitti tähän numeroon takaisin, kun oli tullut puhelu. Nauhoite vain vastasi : Kiitos 20€ lahjoituksesta!
Että viisainta on olla vastaamatta tähän numeroon. Ja ei todellakaan kannate soittaa takaisin.Tästä kannattaa ilmoittaa poliisille, etteivät vielä useammat tee samaa virhettä.
- MasaRiku
Kyllä on puheluita jokunen tuosta numerosta tullut.
Itse asiassa eilen kiinnitin asiaan huomiota ja koetin soitaa takaisin kyseiseen numeroon, puhelu ohjautui johonkin 1,95 e / min seksilinjalle...
Tänään googlasin kyseisen numeron ja ohjauduin tänne.
WTF?- vaaraa
Huijarit nousseet ylös haudoistaan... Hetkisitten yritettiin soittaa puh.nro:sta 358 700571100 en todellakaan vastannut. Googletus johti tänne, ovat näköjään vanhoja yrittäjiä.
- Was??
vaaraa kirjoitti:
Huijarit nousseet ylös haudoistaan... Hetkisitten yritettiin soittaa puh.nro:sta 358 700571100 en todellakaan vastannut. Googletus johti tänne, ovat näköjään vanhoja yrittäjiä.
Mistäköhän nämäkin sankarit oikeen munkin numeron ovat saaneet? Tai yleensäkkään saavat niitä? Ja mitä asialle vois tehä, pitääkö tässä vaihtaa numeroa? Rasittavaa touhua :/
- just++++
Was?? kirjoitti:
Mistäköhän nämäkin sankarit oikeen munkin numeron ovat saaneet? Tai yleensäkkään saavat niitä? Ja mitä asialle vois tehä, pitääkö tässä vaihtaa numeroa? Rasittavaa touhua :/
soitti juuri äsken, ja oma numero salainenjoka paikassa :S
- japonen
just++++ kirjoitti:
soitti juuri äsken, ja oma numero salainenjoka paikassa :S
Itsellekkin alkanut tulla puheluita sen jälkeen, kuin puhelin varastettiin ja soitettiin seksilinjalle 350€ edestä.. Kerran olen vastannut ja silloin käskivät soittaa johonkin "uuteen numeroon".. Myös tekstiviestejä tulee, joissa kehotetaan menemään jonnekkin internetsivulle ja katsomaan tämän "ladyn" kuva..
- -tyhmä-
japonen kirjoitti:
Itsellekkin alkanut tulla puheluita sen jälkeen, kuin puhelin varastettiin ja soitettiin seksilinjalle 350€ edestä.. Kerran olen vastannut ja silloin käskivät soittaa johonkin "uuteen numeroon".. Myös tekstiviestejä tulee, joissa kehotetaan menemään jonnekkin internetsivulle ja katsomaan tämän "ladyn" kuva..
Kyllä ne saa esim. jollain kilpailulla ihmisten numeroita. Monet on konstit. Itse tyhmänä laitoin jonkin tuntemattoman kilpailun tietoihin numeroni, ainut paikka johon olen jakanut salaisen numeroni. Juuri tuli soitto 358700571100, onneksi en vastannut, samantapaisista numeroista tullut viestejä jossa kehoittavat soittamaan.
- much much
-tyhmä- kirjoitti:
Kyllä ne saa esim. jollain kilpailulla ihmisten numeroita. Monet on konstit. Itse tyhmänä laitoin jonkin tuntemattoman kilpailun tietoihin numeroni, ainut paikka johon olen jakanut salaisen numeroni. Juuri tuli soitto 358700571100, onneksi en vastannut, samantapaisista numeroista tullut viestejä jossa kehoittavat soittamaan.
mul kans samasta tullu. senssi linjoja mist soittelevat
- mm
much much kirjoitti:
mul kans samasta tullu. senssi linjoja mist soittelevat
Se on "perä"firma. Nuori nainen myy tavaraansa. Oon koittanu kaikin keinoi päästä eroon. Rikosilmotustakin harkinnu, ku vaan tietäs ottaakovirkavalta tällästä häirintää tosissaa. Joulupäivänäkin kehtas minua ja miestäni häiritä.
- Tsemppiä kaikille
mm kirjoitti:
Se on "perä"firma. Nuori nainen myy tavaraansa. Oon koittanu kaikin keinoi päästä eroon. Rikosilmotustakin harkinnu, ku vaan tietäs ottaakovirkavalta tällästä häirintää tosissaa. Joulupäivänäkin kehtas minua ja miestäni häiritä.
Hei mm ja kaikki muutkin JOS koette että teitä häiritään JATKUVASTI näistä nroista niin voitte kyllä mennä poliisin puheille,muistakaa kuitenkin että YKSI soitto ei ole vielä häirintää PAITSI JOS tämä tarjous tehdään edes yhden kerran alaikäiselle.Ja kyllä yleensä joku joka saa näitä puheluita on johonkin alan nroon jossain vaiheessa ottanut yhteyttä,tai joku muu on käyttänyt ko puhelinta,toki olen tutkinut myös tapauksia joissa nron entinen omistaja joskus 10 vuotta sitten on käyttänyt ko palvelua, ja näin tämä ongelma saattaa tulla täysin syyttömälle ihmiselle,harvemmin kyllä näin.
mulle kans, anto misscallin, en ehtiny vastaamaan.
numeroista, joita en ole tallettanut kännykkääni tai tunnista muuten. Ikinä en edes vastaa saati soita takaisin noihin numeroihin. Hän, ken haluaa minut tavoittaa, osaa tekstiviestiä tai sähköisesti postittaa...
Silti minua kiinnostaa tietää, ketkämitkä tuollaisten puheluitten takana ovat.- hermotmenee
Alkaa mennä jo häirinnän puolelle noi soitot. viimesen 3kk ajan tullu ~kerran viikos puhelu.
tarvii alkaa tekeen jotain asialle.
- Ihme nro
18.8.2011 Klo 20 tuli numerosta soitto ja sanoin että taitaa olla väärä numero ja se ämmä sano et ei oo ja että tänne jos on jotain asiaa ja haluaa jutella esim. seksistä. Ja lisäksi olen 14v. !!!!
- Kuka
Mulle soitti joku tyyppi joka puhui jostain ihmeellisestä pizzasta ja että jätänkö nämä pizzat teidän kuistille ja meillä ei edes ole kuistia ja sitten se kysyi että onko meillä ketään kotona ja tyhmäksseni vastasin siihen ja meillä ei ollut ketään kotona koska olemme lomalla ja koska olen 11.v en tiennyt mitä kysyä tai sanoa. Sitten soitin kaverilleni ja kysyin oletko soittanut minulle ja sanoi että kerran tänään mutta se ei ollut hän vaikka kaverini puhelin näyttääkin minulle tuntematonta ja koska en kuullut kun kaverini soitti ja nyt vähän pelottaa onko meillä murtovaras kotona.
- SuppoSeppo
Sekä syyskuussa, että tänään tullut puheluita tuota 0207417014 ja 0207417015 numeroista.
Ei näitä huijauksia saada ilmeisesti kuriin? - duunari
Harva se päivä soittelee toi 020741-alkuiset........älkää vastatko,katkaiskaa vaan puhelu.
- pietro2
mistä nämä 358207417-alkuiset puhelut tulee, itelle soitettu monia kertoja ja vain viimeset numerot vaihtuu, kukaan vastannu? Lolitako siellä soittelee vai pistetäänkö 20e afrikkaan? x)
- Aktiivinen_yhä
358207417 toimii näemmä edelleen 2016.. Ei löydy rekistereistä edelleenkään .... Älkää vastatko siis, sitkee häirintänumero.
- outoja puheluita
25.2 , 27.2 sekä 1.3. tullut kolme puhelua melkein samoihin aikoihin iltaisin numerosta 0923134XXX. Kahdella kerralla tulin vastanneeksi mutta kukaan ei puhunut takaisin. Kolmannella kerralla en sitten tullut vastanneeksi. Ja nyt parina päivänä numerosta 0988664XXX. Ekaan vastasin ja taaskaan ei kukaan puhunut, tämän päiväiseen en vastannut. Numerohaku antoi tulokseksi et ois prepaid tai salainen ja toistaiseksi googlekaan ei ole osannut auttaa. En ole tosin lähtenyt soittelemaan perään. Kukaan muu saanut vastaavia puheluita?
- salatut numerot
9.9 Tuli 7v tyttärelle soitto 0988664xxx . Kummallista tässä on ettei tyttären puhelinnumeroa saa mistään (salainen). Asialle ei voi oikein mitään koska ko. numero ei ole listattu mihinkään julkiseen hakupalveluun. Ärsyttää vain kun pitää numero vaihtaa tytölle siksi ettei tule muita soittoja.
- ykskyllästynyt
http://www.asml.fi/kieltopalvelut/
mä soitin tonne, kesti n.45 sekuntia ja pitäisi tulla voimaan n.kk kuluessa, nauhote johon piti vain vastata "kyllä" ja kuunnella nauhoite loppuun
sain tuon linkin saunalahdelta
mullekinin tulee iltaisin oudoista numeroista puheluita esim 0988664xxx varmaan ihan sama
en vastaa koskaan vieraisiin numeroihin
numeroni ollut salainen ainakin kymmenen vuotta ja silti on ahkeraan soinut varmaan kymmenisen eri numeroa nytkin viikon aikana- kumpiparempi
Tuonne kun soitat, niin pamahtaa heti 36 euron lasku heidän palvelustaan.
- hthtrhtrtr
Salainen numero tarkoittaa vain sitä, että kukaan ei löydä sitä puhelinluettelosta taikka eniron numeronhausta. Jos sitä on johonkin sivulle laittanut, niin varmasti jakaneet sen kolmansille osapuolille, jotka aika varmasti mainostajia/huijareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822