Onko oinasmies

+++++++++++++++

mustasukkainen?

26

7918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovia kokenut

      sairalloisen mustasukkainen, päivää ei tarvi sanoa kenellekkään ettet olisi antanut sille.
      Väkivaltaisuus tulee mukaan kuvioon kun esim muutat yhteen asumaan ja et tanssi hänen pillin mukaan .Siis unohda itsesi ja elämäsi jos haluat olla oinaan orja ja elämäsi täyttä helvettiä.
      Oinas itse kyllä suo itselleen kaikki temput mutta salaa kumppanilta,siksi epäilee kumppania samanlaiseksi kun itse on, lopultase oinas on YKSIN ja ottaa kenet saa.

      • Nimetön

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
        Oinaan kanssa saa unohtaa itsensä ja keskittyä
        vain häneen.Oinas itsekäs tyyppi,paras tuollainen unohtaa.


      • neo ...,...,

        riipuu miltä kantilta asiaa katsoo JOS ANETAAN AIHETA MUSTASUKAISUUTEEN NIIN JOKAINEN MIES ON MUSTA SUKKAINEN JA PUKEUDUTAAN PUOLI ALASTOMASTI NI EI OLE IHME ETTÄ ÄIJÄT HYPPII SEINILLE EI SE OLE HOROSKOOPISTA KIINI VAAN OMASTA PÄÄSTÄ JOKAISESTA SAA TEKEMÄLLÄ TEHTYÄ MUSTA SUKKAISEN JA SITTEN SANOTAAN ETTÄ SEHÄN ON IHAN SAIRAAN MUSTA SUKKAINEN SEURUSTELIN ITSE NELJÄ VUOTTA YHDEN NAISEN KANSSSA JOKA OLI RAPU JA ITSE OLEN OINAS MENI IHAN HYVIN MUTTA PAKKO MYÖNTÄÄ KYLLÄ ETTÄ KYLLÄ SE MUSTA SUKKAISUUS OLI TURHAA OSITAIN JA RUPES M,ENEMÄÄN JOISAIN VAIHEESA YLITTEKKIN KUN MUIJJANI VIELÄ RUPES KIUSAMAAN ENEMMÄN EI SE OLE OIKEIN SEKÄÄN


      • erimieltä
        neo ...,..., kirjoitti:

        riipuu miltä kantilta asiaa katsoo JOS ANETAAN AIHETA MUSTASUKAISUUTEEN NIIN JOKAINEN MIES ON MUSTA SUKKAINEN JA PUKEUDUTAAN PUOLI ALASTOMASTI NI EI OLE IHME ETTÄ ÄIJÄT HYPPII SEINILLE EI SE OLE HOROSKOOPISTA KIINI VAAN OMASTA PÄÄSTÄ JOKAISESTA SAA TEKEMÄLLÄ TEHTYÄ MUSTA SUKKAISEN JA SITTEN SANOTAAN ETTÄ SEHÄN ON IHAN SAIRAAN MUSTA SUKKAINEN SEURUSTELIN ITSE NELJÄ VUOTTA YHDEN NAISEN KANSSSA JOKA OLI RAPU JA ITSE OLEN OINAS MENI IHAN HYVIN MUTTA PAKKO MYÖNTÄÄ KYLLÄ ETTÄ KYLLÄ SE MUSTA SUKKAISUUS OLI TURHAA OSITAIN JA RUPES M,ENEMÄÄN JOISAIN VAIHEESA YLITTEKKIN KUN MUIJJANI VIELÄ RUPES KIUSAMAAN ENEMMÄN EI SE OLE OIKEIN SEKÄÄN

        Tuon pukeutumisen suhteen. Iselläni todella kurja kokemus oinasmiehestä. Tavattu oli muutama kerta ja mielestäni juttu vielä ihan alkutekijöissään. Tavattiin ravintolassa loppuillasta, miehellä ollut jo aimmin tarkoitus lähteä viihteelle ja päätin sitten itsekkin lähteä. Olin pukeutunut ihan perinteiseen paitapuseroon ja suoriin housuihin. Ei todellakaan paljastavaa tms. No mies sai siellä ravintolassa ihmeellisen mustasukkaisuuskohtauksen toiselle miehelle kuka oli hänen mielestään katsonut minua. Käsittämätöntä. No sanomattakin lienee selvää että se juttu jäi alkutekijöihinsä ja enää en oinaisiin koske. Joten OINAAT on sairaalloisen mustasukkaisia jos minulta kysytään


      • kurjasti kokenut
        neo ...,..., kirjoitti:

        riipuu miltä kantilta asiaa katsoo JOS ANETAAN AIHETA MUSTASUKAISUUTEEN NIIN JOKAINEN MIES ON MUSTA SUKKAINEN JA PUKEUDUTAAN PUOLI ALASTOMASTI NI EI OLE IHME ETTÄ ÄIJÄT HYPPII SEINILLE EI SE OLE HOROSKOOPISTA KIINI VAAN OMASTA PÄÄSTÄ JOKAISESTA SAA TEKEMÄLLÄ TEHTYÄ MUSTA SUKKAISEN JA SITTEN SANOTAAN ETTÄ SEHÄN ON IHAN SAIRAAN MUSTA SUKKAINEN SEURUSTELIN ITSE NELJÄ VUOTTA YHDEN NAISEN KANSSSA JOKA OLI RAPU JA ITSE OLEN OINAS MENI IHAN HYVIN MUTTA PAKKO MYÖNTÄÄ KYLLÄ ETTÄ KYLLÄ SE MUSTA SUKKAISUUS OLI TURHAA OSITAIN JA RUPES M,ENEMÄÄN JOISAIN VAIHEESA YLITTEKKIN KUN MUIJJANI VIELÄ RUPES KIUSAMAAN ENEMMÄN EI SE OLE OIKEIN SEKÄÄN

        Ei oinasmiehen mustasukkaisuuteen tarvita alastonta pukeutumista eikä minkäänlaista aihettakaan,omassa päässään hän kehittelee mitä uskomattomampia juttuja ja täysillä uskoo niihin.
        Tuo ominaisuus ei edes iän myötä hellitä.
        Aina saa olla varuillaan,mitä milloinkin tulossa.
        En yleistä mutta aika monen oinaan ongelma.


      • neo.,.,.,.,
        erimieltä kirjoitti:

        Tuon pukeutumisen suhteen. Iselläni todella kurja kokemus oinasmiehestä. Tavattu oli muutama kerta ja mielestäni juttu vielä ihan alkutekijöissään. Tavattiin ravintolassa loppuillasta, miehellä ollut jo aimmin tarkoitus lähteä viihteelle ja päätin sitten itsekkin lähteä. Olin pukeutunut ihan perinteiseen paitapuseroon ja suoriin housuihin. Ei todellakaan paljastavaa tms. No mies sai siellä ravintolassa ihmeellisen mustasukkaisuuskohtauksen toiselle miehelle kuka oli hänen mielestään katsonut minua. Käsittämätöntä. No sanomattakin lienee selvää että se juttu jäi alkutekijöihinsä ja enää en oinaisiin koske. Joten OINAAT on sairaalloisen mustasukkaisia jos minulta kysytään

        jos mies ei sitten olisi mustasukkainen niin sillin nainen ajatelisi että tällä kyseisellä miehellä on jotain muuta peliä jonku toisen naisen kanssa tai sitten että nainen ottaa vapautta sen jälkeen heti niin paljon että lähtee pettämään äijäänsä kun tilaisuus koitaa jos huomaa että äijä antaa mennä ja tulla ihan niinkun haluaa silloin on turha itkeä että mikä meni pieleen


      • merii-

        Aivan kuin mun ex-avomies joka on myös oinas!!


      • Rapu_27
        Nimetön kirjoitti:

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
        Oinaan kanssa saa unohtaa itsensä ja keskittyä
        vain häneen.Oinas itsekäs tyyppi,paras tuollainen unohtaa.

        Ihan narsistisesta oinaasta on kokemusta. No kuka tahansa voi olla narsisti. Mutta tämä oli oinas, jääräpää, kaikki oli aina toisen syytä, narsisti ja kaiken lisäksi paha poika.... Mutta ei ne kaikki oinaat kuitenkaan ole tällaisia. Se riippuu niin ihmisestä, mutta minulla on tällaisia kokemuksia yhdestä oinaasta. Ei ollut väkivaltainan kuitenkaan. Kerran jopa myönsi olevansa väärässä.. Vou, meinasin ihan pudolta tuolilta...


    • vastaan oinaana

      oinas on kyllä mustasukkainen, itsekkin olen huomannut niitä piirteitä itsessäni, silloin mustasukkaisuus ei ole enää kuvioissa kun mielenkiinto toista kohtaan on lopahtanut, silloin toinen saa tehdä mitä vaan...ei kiinnosta.

    • 3-tapausta oinasta

      hullun mustasukkainen ja väkivaltainen, ei enää koskaan oinasmiestä elämääni pilamaan. Nyt onnellisesti naimisissa ravun kanssa.

      • vuakahan se

        Oinasmies on sairaalloisen mustasukkainen. On kokemusta yli 20 vuoden ajalta. Ja ihan suhteemme alusta alkaen näkyviä mustismerkkejä. Aluksi pidin hänen mustasukkaisuuttaan ihan normaalina, mutta kun se tahtoi mennä yli äyräiden, niin se oli epänormaalia. Jos olit iloinen, niin sitten minulla oli joku toinen. Ja kun tulin kotiin menoiltani, niin hänen kanssaan oli ihan pakko rakastella, sillä niin hän vain sai tietää olinko ollut vieraissa. Jos kieltäydyin, niin olin kuulema ollut uskoton. Hän oli mustis lapsille ja ystävillenikin minusta. Jos kieltäydyin muulloinkin sexistä hänen kanssaan, niin en saanut yhteistä autoamme käyttööni, enkä saanut lapsillemme ostettua uusia vaatteita. Tosin eihän se varmaankaan ole merkistä kiinni vaan ihmisen luonteesta, että millä tavalla käyttäytyy. Tosin minun kohdalle osuin sairaalloisen mustasukkainen oinasmies.


    • skugu

      ei tietenkään oinas on pässi ja itsepäinen ei aikaa turhiin ajatuksiin.oinaalla vahva itsetunto.

      • Neitsytnainen

        Elämäni rakkaus oli oinasmies, joka pilasi ihanan suhteemme sairaalloisella mustasukkaisuudella. Pienenä esimerkkinä, jos tulin töistä vähän myöhemmin kuin normaalisti, oli peliä bussikuskin kanssa. Olin rakastunut ja tyhmä ja hylkäsin kaikki ystäväni tämän miehen takia koska hän ei sietänyt ketään entisestä elämästäni, ei siis edes naisystäviä. Jos haluat pidemmän selostuksen, ota yhteyttä sähköpostini kautta.


      • Nimetön
        Neitsytnainen kirjoitti:

        Elämäni rakkaus oli oinasmies, joka pilasi ihanan suhteemme sairaalloisella mustasukkaisuudella. Pienenä esimerkkinä, jos tulin töistä vähän myöhemmin kuin normaalisti, oli peliä bussikuskin kanssa. Olin rakastunut ja tyhmä ja hylkäsin kaikki ystäväni tämän miehen takia koska hän ei sietänyt ketään entisestä elämästäni, ei siis edes naisystäviä. Jos haluat pidemmän selostuksen, ota yhteyttä sähköpostini kautta.

        en tarvitse pidenpää selostusta.olen itse oinas ja ainakin minun itsetunto on sen verran hyvä etten viitsi pilata omaa enkä varsinkaan hänen ketä rakastan elämää.yleensä mustasukkaisuus on vain epävarmuutta omasta itsestään.hyvää päivän jatkoja sinulle.ps...niinkuin ihmisiä on myös erillaisia oinaita ja taitaa oinaakin olla ihmisiä,ehkä?


      • neitsytnainen
        Nimetön kirjoitti:

        en tarvitse pidenpää selostusta.olen itse oinas ja ainakin minun itsetunto on sen verran hyvä etten viitsi pilata omaa enkä varsinkaan hänen ketä rakastan elämää.yleensä mustasukkaisuus on vain epävarmuutta omasta itsestään.hyvää päivän jatkoja sinulle.ps...niinkuin ihmisiä on myös erillaisia oinaita ja taitaa oinaakin olla ihmisiä,ehkä?

        Kaikkihan me ollaan ihmisiä eikä horoskooppimerkki todellakaan ole se, mikä ihmisen luonteen määrittelee. Kunhan kerroin kokemuksiani. Lisään vielä, jos ei tullut selväksi, että tämä mainitsemani oinasmies oli todellakin suuri rakkauteni mustasukkaisuudesta huolimatta. Mustasukkaisuus ilmeni vasta ajan myötä, ei suhteen alussa.


      • Nimetön
        neitsytnainen kirjoitti:

        Kaikkihan me ollaan ihmisiä eikä horoskooppimerkki todellakaan ole se, mikä ihmisen luonteen määrittelee. Kunhan kerroin kokemuksiani. Lisään vielä, jos ei tullut selväksi, että tämä mainitsemani oinasmies oli todellakin suuri rakkauteni mustasukkaisuudesta huolimatta. Mustasukkaisuus ilmeni vasta ajan myötä, ei suhteen alussa.

        mutta niinhän se on että allussa rakkaus kultaa kaiken ja vasta pitemmän aikaa seurustelussa tulee tälläiset asiat eteen ja niinkuin mainitsit ei horoskooppi merkki ihmistä tee.myös minä olen törmännyt sairaaloisen mustasukkaisiin ihmisiin kun seurustelin.en saanut välillä edes tekstiviestä lukea kun hän jo epäili suhdetta.tekstiviestit luettiin ja jos puhelimessa naisen nimiä niin loppuvaiheessa heille lähetettiin törkeitä viestejä jne.


      • neitsytnainen
        Nimetön kirjoitti:

        mutta niinhän se on että allussa rakkaus kultaa kaiken ja vasta pitemmän aikaa seurustelussa tulee tälläiset asiat eteen ja niinkuin mainitsit ei horoskooppi merkki ihmistä tee.myös minä olen törmännyt sairaaloisen mustasukkaisiin ihmisiin kun seurustelin.en saanut välillä edes tekstiviestä lukea kun hän jo epäili suhdetta.tekstiviestit luettiin ja jos puhelimessa naisen nimiä niin loppuvaiheessa heille lähetettiin törkeitä viestejä jne.

        Ollaan näköjään ihan samaa mieltä :=) Onneks voidaan valita seuramme.


      • skugu
        neitsytnainen kirjoitti:

        Ollaan näköjään ihan samaa mieltä :=) Onneks voidaan valita seuramme.

        hyvää viikonloppua sinulle ja parempaa onnea uusiin suhteisiin.


      • pakko kirjoittaa
        skugu kirjoitti:

        hyvää viikonloppua sinulle ja parempaa onnea uusiin suhteisiin.

        en mitenkään halua sanoa sitä viimeistä sanaa :)
        Mukavaa viikonloppua sinullekin ja myös onnea tuleviin suhteisiin ja elämääsi yleensä!


      • incamoncey

        Älä yleistä että oinas on erittäin itsevarma. Oinaat antavat itsestään aina erittäin itsevarman kuvan mutta varsin monet ovat sen kuoren alla erittäin epävarmoja itsestään, tämän sanon sen perusteella että olen itse oinas ja useita oinasystäviä on ja kaupan päälle myös poikaystävä on oinas


    • mutta juuri

      ihanan sopivasti!!!
      Oinasmies nauttii, kun se saa kilpailla naisestaan! :)

      • menetetty elämä

        enpä voi ihanaksi sanoa jos silmät mustana saa karkuun juosta.
        Jokaisella omat "ihanuudet"
        Jos mies menettää otteen elämästään ja kaataa paskan toisen niskaan väkivallalla hakeakseen itselleen valtaa,ei minusta kovinkaan ihana.


      • ole ollut
        menetetty elämä kirjoitti:

        enpä voi ihanaksi sanoa jos silmät mustana saa karkuun juosta.
        Jokaisella omat "ihanuudet"
        Jos mies menettää otteen elämästään ja kaataa paskan toisen niskaan väkivallalla hakeakseen itselleen valtaa,ei minusta kovinkaan ihana.

        silmät mustana eikä tarvitse juosta karkuun, se onkin jo sairaalloista mustasukkaisuutta!!!
        Mun oinasmies on juuri sopivasti ja terveesti mustis, siis ihana :)


    • Henrietta*

      Ei tasan ole. Hyvä mies kaikinpuolin.

    • voissa paistas

      mustasukkainen vai omistushaluinen. Jokatapauksessa minä en saa yksinäni mennä mihinkään, en edes kauppaan, enkä saa käydä työssä kun siellä on "vaikka minkälaista porukkaa ja joudun kulkemaan edestakaisin pitkän metsätaipaleen". Itse soittelee töistä vähän väliä minulle kotiin ja on pois itsekin aina kun vain mahdollista"koska pomot on niin paskamaisia"
      Jos käyn vessassa yöllä hän kysyy," missä olit, olitko ulkona"?!
      Ollaan oltu samoissa leivissä 22 v.,eikä olla ihan nuoriakaan enää mutta oinas on oinas vaikka

      • neitsykäinen

        Tapasin oinasmiehen, ja toistaiseksi ei merkkejä mustasukkaisuudesta. Kokemusta sairaalloisen mustasukkaisista ja väkivaltaisista miehistä on, toinen vaaka, toinen kauris. Kyllä se vaan on enemmän kiinni niistä malleista, joita on suhteisiinsa saanut, ja nimenomaan itsetunnosta ja -kunnioituksesta. Ja jos osoitat puolisollesi rakkautesi pieninä tekoina, arvostat ja kunnioitat rakastasi ja myös tuot sen ilmi, harvoin puoliso on siinätapauksessa mustasukkainen. Mutta jos jatkuvasti saa kuulla nälvimistä, parjausta ja arvostelua, kyllä varmasti heti käy mielessä vaikka minkälaista jos haukkuva puoliso katselee muita.
        Niin että miettikääpä omaa käytöstänne hyvät naiset ja herrat! Itse en osannut em. suhteissa tuoda julki kiintymystäni ja rakkauttani.
        ...Ei merkki miestä pahenna...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3105
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2492
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2306
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe