Mukamas saaga on valmis, kuitenkin tällä viikolla tulee Star Wars: The Clone Wars and ensi vuonna näytelty tv-sarja.
Mitä sen jälkeen? Aletaan tekemään kaikista kirjoista näitä animaatioita yms...
Meneekö George Lucas
7
731
Vastaukset
- Veteranfan
Avaruus saagaansa jo yli 30.vuotta uurastanut Lucas on tekemässä siitä elämäntyönsä, luultavasti kuolemaansa asti? Miksei tekisi,jos kerran ideoita siunaantuu tälläkin hetkellä,vaikka ikää Lucasilla jo 64.vuotta.George Lucas on onnistunut pitämään mielikuvituksensa vilkkaana ja pitänyt poikamaisen tyylinsä,se on varmasti yksi syy hänen menestykseensä.
Tuleva näytelty TV-sarjahan ei välttämättä perustu tuttujen elokuvien henkilöhahmojen ympärille ollenkaan,vaan tarinaa kerrottaisiin aivan toisenlaisesta näkökulmasta kuin elokuvissa,näin ainakin eräässä fanilehden haastattelussa annettiin ymmärtää.Enimmäkseen seurattaisiin hahmoja,jotka olivat sivurooleissa elokuvissa,sehän laajentaisi Star Wars universumia entisestään aina vaan suuremmaksi.Kyseessähän onkin saaga,joka ei lopu koskaan.- MasterGormo
Jos itse olisin tehnyt jotain asiaa 30 vuotta ja vaikuttanut sillä edes puoliin niistä ihmisistä, joihin Lucas on vaikuttanut, en kyllä voisi noin vain lopettaa. Ja tuohan hän tällä tavoin lisää kaikille star wars-faneille. Suuri mies, koska jaksaa vielä 30 vuodenkin jälkeen jakaa iloa ihmisille.
- trilogiaa (7,8 ja 9)
MasterGormo kirjoitti:
Jos itse olisin tehnyt jotain asiaa 30 vuotta ja vaikuttanut sillä edes puoliin niistä ihmisistä, joihin Lucas on vaikuttanut, en kyllä voisi noin vain lopettaa. Ja tuohan hän tällä tavoin lisää kaikille star wars-faneille. Suuri mies, koska jaksaa vielä 30 vuodenkin jälkeen jakaa iloa ihmisille.
Lucas tekee ainoastaan rahasta näitä tynkä sarjoja, ei se mitään rakkauta työhönsä ole. Pistäisi muut tekemään näitä, jotka kertovat episodien välisistä tapahtumista. Herra Lucas voi sitten keskittyä trilogiaan, jos ei halua tehdä mikä perustuu kirjoihin. Jos kerran se Indiana Jones 5 on tulossa. Ei se ukko voi revetä joka paikkaan, mikäli haluaa edes jonkinlaisen hyvän tason pysyvän.
- MasterGormo
trilogiaa (7,8 ja 9) kirjoitti:
Lucas tekee ainoastaan rahasta näitä tynkä sarjoja, ei se mitään rakkauta työhönsä ole. Pistäisi muut tekemään näitä, jotka kertovat episodien välisistä tapahtumista. Herra Lucas voi sitten keskittyä trilogiaan, jos ei halua tehdä mikä perustuu kirjoihin. Jos kerran se Indiana Jones 5 on tulossa. Ei se ukko voi revetä joka paikkaan, mikäli haluaa edes jonkinlaisen hyvän tason pysyvän.
No tuossa on yksi mielipide. Minä olen kuitenkin niin hyväuskoinen idiootti, että uskon ihmisten voivan tehdä tällaisia asioita jostain muustakin syystä, kuin rahasta...
- War of star
trilogiaa (7,8 ja 9) kirjoitti:
et oo nähny jimilt dokumenttia star warssin teosta selvästikkään. Koko star wars juttu oli kaatua ku sentry fox halus ostaa oikeudet.
Voi vaan kunnioittaa lucasia että se on saanu noin hienot elokuvat tehtyä. Mutta kyl mäkin odotan star warssin jatkuvan... to be continued... - star of war
Olen täysin samaa mieltä. Star wars on loppumaton saaga elänän työ!"
- Star wars
Nii just. Just näin. Kaikki hyvät dvd-rais**** just tällä lailla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305627
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112921- 1862219
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631703Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan731517Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.731287- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201162