Meneekö George Lucas

liian pitkälle?

Mukamas saaga on valmis, kuitenkin tällä viikolla tulee Star Wars: The Clone Wars and ensi vuonna näytelty tv-sarja.

Mitä sen jälkeen? Aletaan tekemään kaikista kirjoista näitä animaatioita yms...

7

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veteranfan

      Avaruus saagaansa jo yli 30.vuotta uurastanut Lucas on tekemässä siitä elämäntyönsä, luultavasti kuolemaansa asti? Miksei tekisi,jos kerran ideoita siunaantuu tälläkin hetkellä,vaikka ikää Lucasilla jo 64.vuotta.George Lucas on onnistunut pitämään mielikuvituksensa vilkkaana ja pitänyt poikamaisen tyylinsä,se on varmasti yksi syy hänen menestykseensä.
      Tuleva näytelty TV-sarjahan ei välttämättä perustu tuttujen elokuvien henkilöhahmojen ympärille ollenkaan,vaan tarinaa kerrottaisiin aivan toisenlaisesta näkökulmasta kuin elokuvissa,näin ainakin eräässä fanilehden haastattelussa annettiin ymmärtää.Enimmäkseen seurattaisiin hahmoja,jotka olivat sivurooleissa elokuvissa,sehän laajentaisi Star Wars universumia entisestään aina vaan suuremmaksi.Kyseessähän onkin saaga,joka ei lopu koskaan.

      • MasterGormo

        Jos itse olisin tehnyt jotain asiaa 30 vuotta ja vaikuttanut sillä edes puoliin niistä ihmisistä, joihin Lucas on vaikuttanut, en kyllä voisi noin vain lopettaa. Ja tuohan hän tällä tavoin lisää kaikille star wars-faneille. Suuri mies, koska jaksaa vielä 30 vuodenkin jälkeen jakaa iloa ihmisille.


      • trilogiaa (7,8 ja 9)
        MasterGormo kirjoitti:

        Jos itse olisin tehnyt jotain asiaa 30 vuotta ja vaikuttanut sillä edes puoliin niistä ihmisistä, joihin Lucas on vaikuttanut, en kyllä voisi noin vain lopettaa. Ja tuohan hän tällä tavoin lisää kaikille star wars-faneille. Suuri mies, koska jaksaa vielä 30 vuodenkin jälkeen jakaa iloa ihmisille.

        Lucas tekee ainoastaan rahasta näitä tynkä sarjoja, ei se mitään rakkauta työhönsä ole. Pistäisi muut tekemään näitä, jotka kertovat episodien välisistä tapahtumista. Herra Lucas voi sitten keskittyä trilogiaan, jos ei halua tehdä mikä perustuu kirjoihin. Jos kerran se Indiana Jones 5 on tulossa. Ei se ukko voi revetä joka paikkaan, mikäli haluaa edes jonkinlaisen hyvän tason pysyvän.


      • MasterGormo
        trilogiaa (7,8 ja 9) kirjoitti:

        Lucas tekee ainoastaan rahasta näitä tynkä sarjoja, ei se mitään rakkauta työhönsä ole. Pistäisi muut tekemään näitä, jotka kertovat episodien välisistä tapahtumista. Herra Lucas voi sitten keskittyä trilogiaan, jos ei halua tehdä mikä perustuu kirjoihin. Jos kerran se Indiana Jones 5 on tulossa. Ei se ukko voi revetä joka paikkaan, mikäli haluaa edes jonkinlaisen hyvän tason pysyvän.

        No tuossa on yksi mielipide. Minä olen kuitenkin niin hyväuskoinen idiootti, että uskon ihmisten voivan tehdä tällaisia asioita jostain muustakin syystä, kuin rahasta...


      • War of star
        trilogiaa (7,8 ja 9) kirjoitti:

        Lucas tekee ainoastaan rahasta näitä tynkä sarjoja, ei se mitään rakkauta työhönsä ole. Pistäisi muut tekemään näitä, jotka kertovat episodien välisistä tapahtumista. Herra Lucas voi sitten keskittyä trilogiaan, jos ei halua tehdä mikä perustuu kirjoihin. Jos kerran se Indiana Jones 5 on tulossa. Ei se ukko voi revetä joka paikkaan, mikäli haluaa edes jonkinlaisen hyvän tason pysyvän.

        et oo nähny jimilt dokumenttia star warssin teosta selvästikkään. Koko star wars juttu oli kaatua ku sentry fox halus ostaa oikeudet.



        Voi vaan kunnioittaa lucasia että se on saanu noin hienot elokuvat tehtyä. Mutta kyl mäkin odotan star warssin jatkuvan... to be continued...


      • star of war

        Olen täysin samaa mieltä. Star wars on loppumaton saaga elänän työ!"


    • Star wars

      Nii just. Just näin. Kaikki hyvät dvd-rais**** just tällä lailla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe