TV7 = propagandakanava

Ristinkaataja

Katsoin äsken TV7-kanavalta ohelmaa, jossa keskusteltiin evoluutiosta ja älykkäästä suunnittelusta. Kyseessä oli pahimman luokan propagandaa. Tyypilliseen tapaan haastateltavina oli vain kreationisteja puolueellisten mielipiteidensä ja suorien valheiden kanssa.

Minusta ei olisi liioiteltua laittaa pystyyn adressi, jossa vaadittaisiin TV seiskaa lopettamaan propagandan syöttäminen ulos tuutista. Uskonnollisessa kanavassa ei sinänsä ole mitään ongelmaa, mutta propaganda menee liian pitkälle. Toisaalta, voiko uskonnollista kanavaa ollakaan ilman jonkintasoista valehtelua?

16

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut radio deistä

      saa hupaa, jos ei ole muuta hupa tarjolla, tosin mulla kuppi täyttyy vartissa ,sen verran sekopäitä radio dein toimitus ja haastateltavat ovat.

    • Nasse.

      kenelle tuo näkyy. Eli joku maksukorttisysteemi, vaikka sitten euro per vuosi mutta jokatapauksessa järjestelmä jossa ihminen tietoisesti joutuu tekemään valinnan.

      Vähän sama juttu kuin passiivisen tupakoinnin kanssa.

      Sivullisia ei saa saastuttaa.

      • yx toinen

        >> pitäisi ainakin rajata kenelle tuo näkyy. Eli joku maksukorttisysteemi, vaikka sitten euro per vuosi mutta jokatapauksessa järjestelmä jossa ihminen tietoisesti joutuu tekemään valinnan. >>

        -Etkö sinä muka saa tietoisesti valita, mitä kanavaa katselet ja eivätkö vanhemmat, jotka ovat niin kieroutuneita, että haluavat "estää lapsia tulemasta minun(Jeesus)tyköni", ts. estää lapsiaan katsomasta esim. hengellistä lastenohjelmaa TV7:n kanavalta, tee juuri vastoin sitä, mitä Jeesus sanoi...

        >> Sivullisia ei saa saastuttaa. >>

        -Mitäköhän saastuttavaa siinä on?

        Sehän on vain järkeen käyvän ja hyvän vaihtoehdon esittämistä, jo liikaakin ylivaltaiseen aseman saaneelle evoluutiopropagandalle.

        -Paljon ennemmin teidänkin pitäisi olla huolestuneita, siitä että monet alaikäiset, jopa aivan lapsetkin pääsevät liian helposti näkemään ihmisen mieltä saastuttavia ja varsinkin naisten ihmisarvoa, vain seksiobjektiksi alentavia seksi- ja pornomateriaaleja.

        Mutta ei, vaan teillä on vain sairaalloinen tarve hyökätä sellaisia asioita vastaan, jotka ovat hyviä, terveitä ja kristillisiä vaihtoehtoja kaiken tämän mediasaastan keskellä, joka on tämän päivän todellisuutta, kattaen koko maapallon median.


      • Ristinkaataja
        yx toinen kirjoitti:

        >> pitäisi ainakin rajata kenelle tuo näkyy. Eli joku maksukorttisysteemi, vaikka sitten euro per vuosi mutta jokatapauksessa järjestelmä jossa ihminen tietoisesti joutuu tekemään valinnan. >>

        -Etkö sinä muka saa tietoisesti valita, mitä kanavaa katselet ja eivätkö vanhemmat, jotka ovat niin kieroutuneita, että haluavat "estää lapsia tulemasta minun(Jeesus)tyköni", ts. estää lapsiaan katsomasta esim. hengellistä lastenohjelmaa TV7:n kanavalta, tee juuri vastoin sitä, mitä Jeesus sanoi...

        >> Sivullisia ei saa saastuttaa. >>

        -Mitäköhän saastuttavaa siinä on?

        Sehän on vain järkeen käyvän ja hyvän vaihtoehdon esittämistä, jo liikaakin ylivaltaiseen aseman saaneelle evoluutiopropagandalle.

        -Paljon ennemmin teidänkin pitäisi olla huolestuneita, siitä että monet alaikäiset, jopa aivan lapsetkin pääsevät liian helposti näkemään ihmisen mieltä saastuttavia ja varsinkin naisten ihmisarvoa, vain seksiobjektiksi alentavia seksi- ja pornomateriaaleja.

        Mutta ei, vaan teillä on vain sairaalloinen tarve hyökätä sellaisia asioita vastaan, jotka ovat hyviä, terveitä ja kristillisiä vaihtoehtoja kaiken tämän mediasaastan keskellä, joka on tämän päivän todellisuutta, kattaen koko maapallon median.

        Hanki apua.


      • -.-.-.-
        yx toinen kirjoitti:

        >> pitäisi ainakin rajata kenelle tuo näkyy. Eli joku maksukorttisysteemi, vaikka sitten euro per vuosi mutta jokatapauksessa järjestelmä jossa ihminen tietoisesti joutuu tekemään valinnan. >>

        -Etkö sinä muka saa tietoisesti valita, mitä kanavaa katselet ja eivätkö vanhemmat, jotka ovat niin kieroutuneita, että haluavat "estää lapsia tulemasta minun(Jeesus)tyköni", ts. estää lapsiaan katsomasta esim. hengellistä lastenohjelmaa TV7:n kanavalta, tee juuri vastoin sitä, mitä Jeesus sanoi...

        >> Sivullisia ei saa saastuttaa. >>

        -Mitäköhän saastuttavaa siinä on?

        Sehän on vain järkeen käyvän ja hyvän vaihtoehdon esittämistä, jo liikaakin ylivaltaiseen aseman saaneelle evoluutiopropagandalle.

        -Paljon ennemmin teidänkin pitäisi olla huolestuneita, siitä että monet alaikäiset, jopa aivan lapsetkin pääsevät liian helposti näkemään ihmisen mieltä saastuttavia ja varsinkin naisten ihmisarvoa, vain seksiobjektiksi alentavia seksi- ja pornomateriaaleja.

        Mutta ei, vaan teillä on vain sairaalloinen tarve hyökätä sellaisia asioita vastaan, jotka ovat hyviä, terveitä ja kristillisiä vaihtoehtoja kaiken tämän mediasaastan keskellä, joka on tämän päivän todellisuutta, kattaen koko maapallon median.

        Näin ateistina en kyllä pidä TV7 hirvittävän saastuttavana. Samaa soopaahan meille on lapsena jauhettu koulun uskonnon tunneilla. Ja jos ympäristö muuten ei ole uskontoon pakottava, niin eiköhän terve järki vie voiton. Suurin osa TV7 tarjonnasta on vielä jumalattoman (tai siis jumalallisen) tylsää. Tuskin nykyajan ADHD-nuori jaksaa sitä kauan katsoa. Epäilen että kristinusko ampuu taas kerran itseään jalkaan.

        Tuo kreationismin levittäminen on kyllä kieltämättä rasittavaa. Eihän kirkko ole ennenkään ollut mikään tieteellinen instituutio, niin miksi sen nyt täytyy sellaiseksi alkaa.


      • yx toinen kirjoitti:

        >> pitäisi ainakin rajata kenelle tuo näkyy. Eli joku maksukorttisysteemi, vaikka sitten euro per vuosi mutta jokatapauksessa järjestelmä jossa ihminen tietoisesti joutuu tekemään valinnan. >>

        -Etkö sinä muka saa tietoisesti valita, mitä kanavaa katselet ja eivätkö vanhemmat, jotka ovat niin kieroutuneita, että haluavat "estää lapsia tulemasta minun(Jeesus)tyköni", ts. estää lapsiaan katsomasta esim. hengellistä lastenohjelmaa TV7:n kanavalta, tee juuri vastoin sitä, mitä Jeesus sanoi...

        >> Sivullisia ei saa saastuttaa. >>

        -Mitäköhän saastuttavaa siinä on?

        Sehän on vain järkeen käyvän ja hyvän vaihtoehdon esittämistä, jo liikaakin ylivaltaiseen aseman saaneelle evoluutiopropagandalle.

        -Paljon ennemmin teidänkin pitäisi olla huolestuneita, siitä että monet alaikäiset, jopa aivan lapsetkin pääsevät liian helposti näkemään ihmisen mieltä saastuttavia ja varsinkin naisten ihmisarvoa, vain seksiobjektiksi alentavia seksi- ja pornomateriaaleja.

        Mutta ei, vaan teillä on vain sairaalloinen tarve hyökätä sellaisia asioita vastaan, jotka ovat hyviä, terveitä ja kristillisiä vaihtoehtoja kaiken tämän mediasaastan keskellä, joka on tämän päivän todellisuutta, kattaen koko maapallon median.

        mikäli tavoitteena on rodunjalostus.

        Tehdä ihmisestä ali-ihminen, hihhuli.

        Miksi muilla menisi paremmin kuin minulla?

        Ei helvetti.


    • R.A.F.

      eilen illalla melko myöhään?
      Kalju, silmalasipäinen ukkeli oli haastateltavana.

      Kyllä äijä osasikin sekoittaa taitavasti ihan oikeaa asiaa ja totaalista shaissea! Katsoin lähetystä yksin mökillä, ja havahduin siihen, että toistelin itsekseni ääneen voijumalautaa.
      Upposi kyllä kouluttamattomiin uskoviin kuin veitsi vanhaan ihmiseen!

    • kr.g.t.

      Hieman epäilyttää tuo TV7...

      Herkkäuskoiset kristityt ovat ottaneet Troijan hevosen muuriensa sisäpuolelle?

      Olisiko tuossa nimittäin kyse siitä, että joukko epätavallisen kieroja ja älykkäitä ateisteja on tekeytynyt kristityiksi, soluttautunut TV7 kanavalle ja alkanut tehdä täysin älyvapaita "kristillisiä" ohjelmia?

      Jos et voi voittaa heitä, liity heihin ja tuhoa heidät sisäpuolelta käsin.

      • vainoharhaisuutta

        tuo on:-)


      • yx toinen

        Itse en ole aivan noin skeptinen, mutta sitä mieltä olen, että luultavasti tuo kristillinen TV7-kanava otettiin, hämmästyttävän helposti näkymään TV-verkossa, sen takia että muuten ehkä monet uskovat kristityt olisivatkin jättäneet kokonaan ottamatta koko uuden digi-tv yhteyden itselleen.

        Nyt saatiin uskovaisetkin koukutettua edelleenkin TV:stä tulevan kaiken muun valheellisen propagandan vaikutuspiiriin. Propagandaa tulee jatkuvasti mm. siten että "uutisten" aiheet ja niiden kuvamateriaalit on huolellisesti valikoitu tukemaan sitä tarkoitusta, että niillä saadaan kansalaiset ajattelemaan monista asioista juuri niin kuin heidän HALUTAANKIN "ajattelevan"... Käytännössä se myös tarkoittaa monasti ja monien asioiden osalta tietynlaista ja juuri sellaista ei-ajattelemista, kuin isoveli tahtookin olevan(siis ei-olevan)...


      • yx toinen kirjoitti:

        Itse en ole aivan noin skeptinen, mutta sitä mieltä olen, että luultavasti tuo kristillinen TV7-kanava otettiin, hämmästyttävän helposti näkymään TV-verkossa, sen takia että muuten ehkä monet uskovat kristityt olisivatkin jättäneet kokonaan ottamatta koko uuden digi-tv yhteyden itselleen.

        Nyt saatiin uskovaisetkin koukutettua edelleenkin TV:stä tulevan kaiken muun valheellisen propagandan vaikutuspiiriin. Propagandaa tulee jatkuvasti mm. siten että "uutisten" aiheet ja niiden kuvamateriaalit on huolellisesti valikoitu tukemaan sitä tarkoitusta, että niillä saadaan kansalaiset ajattelemaan monista asioista juuri niin kuin heidän HALUTAANKIN "ajattelevan"... Käytännössä se myös tarkoittaa monasti ja monien asioiden osalta tietynlaista ja juuri sellaista ei-ajattelemista, kuin isoveli tahtookin olevan(siis ei-olevan)...

        eroaa raamatusta???

        "Nyt saatiin uskovaisetkin koukutettua edelleenkin TV:stä tulevan kaiken muun valheellisen propagandan vaikutuspiiriin. Propagandaa tulee jatkuvasti mm. siten että "uutisten" aiheet ja niiden kuvamateriaalit on huolellisesti valikoitu tukemaan sitä tarkoitusta, että niillä saadaan kansalaiset ajattelemaan monista asioista juuri niin kuin heidän HALUTAANKIN "ajattelevan"... Käytännössä se myös tarkoittaa monasti ja monien asioiden osalta tietynlaista ja juuri sellaista ei-ajattelemista, kuin isoveli tahtookin olevan(siis ei-olevan)... "


      • yx toinen
        keiky3 kirjoitti:

        eroaa raamatusta???

        "Nyt saatiin uskovaisetkin koukutettua edelleenkin TV:stä tulevan kaiken muun valheellisen propagandan vaikutuspiiriin. Propagandaa tulee jatkuvasti mm. siten että "uutisten" aiheet ja niiden kuvamateriaalit on huolellisesti valikoitu tukemaan sitä tarkoitusta, että niillä saadaan kansalaiset ajattelemaan monista asioista juuri niin kuin heidän HALUTAANKIN "ajattelevan"... Käytännössä se myös tarkoittaa monasti ja monien asioiden osalta tietynlaista ja juuri sellaista ei-ajattelemista, kuin isoveli tahtookin olevan(siis ei-olevan)... "

        Siten se eroaa raamatusta, että raamattu on Jumalan sanaa joka on tarkoitettu ihmisen pelastumiseksi, parantumiseksi ja kaikin puolin hyvää edistäväksi.

        Kun taas media(josko joku muistaisi mistä tämä sana, -alunperin- tulee, minä en nyt sitä muista) on lähes kokonaan valjastettu palvelemaan maallista valtaa ja valtarakenteita, jotka taas kuluneen viikonkin aikana ovat näyttäneet mitä kurjuutta ja tuhoa ne saavat aikaan...


    • lasten mielet

      saastutetaan evoluutioteorialla koulussa, ilman että rinnalla opetettaisiin esimerkiksi luomista, joka on kuitenkin paljon parempi malli.

      • uskonnon?

        Kaikkienko? Jokaista luomistarinaa ja kaikkia totena? Entä muut tarut maaiman synnystä? Etkö luule, että lasten pää menisi sekaisin, jos joka uskomusta heille totena opetettaisiin. Varmasti parempi opettaa perusteltuja, totuudenmukaisia asioita. Muuten käy kuten joillekin, että alkaa pitää luomistarinoita hyvin perusteltuina =DDD


    • Tarkoitatko sitä missä oli Pekka Reinikainen?

      Vai sit missä oli Matti Leisola,lennart Saari ja Tapio Puolimatka?

      Itse katsoin ton jälkimmäisen ja asiantuntevasti,loogisesti ja järkevästi nuo minusta puhui.Ovatha he tieteenalansa huippuja.Hattua nostan heille että uskaltavat kritisoida ja nähdä asiat laajemmin.

      • Ristinkaataja

        "Vai sit missä oli Matti Leisola,lennart Saari ja Tapio Puolimatka?"

        Sitä.

        "asiantuntevasti,loogisesti ja järkevästi nuo minusta puhui."

        Mielipiteesi johtuu siitä, että olet itse heidän tasollaan. Idiooti on idiootille viisas. Asiantuntevuutta, logiikkaa tai järkeä ei heidän valheistaan löytynyt.

        "Ovatha he tieteenalansa huippuja."

        Huippuja? Epäilen.

        "Hattua nostan heille että uskaltavat kritisoida"

        Mistä lähtien propaganda on ollut yhtä kuin ritiikki?

        "ja nähdä asiat laajemmin."

        Johan vitsin murjaisit. He päinvastoin näkevät asiat suppeammin katsoessaan maailmaa hihhulilaseilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      937
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      823
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      98
      780
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      633
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe