auttakaas neitosta laatimaan varma vakio rivi lauantaille, kupin kuumaa tarjoan parhaimmalle riville;)
nyt jelppiä pelimiehet
5
1000
Vastaukset
- rgo
ja Swansea hyviä varmaehdokkaita, eli kohteet 6 ja 8 ykkösiä. Muut 11 oikeaa merkkiä ovat salaisuuksia.
11X 111 X11 1X21
- peliepelis
Hmm... vai että varma rivi pitäis saada tietää. No jos joku sen tietäis, niin ei varmaan sitä muille jaa, vai tekisitkö sen itse? En usko. Sen verran voin vaan vinkkinä vakiorivin laadintaan pitkähkön vakioveikkaajakokemuksen omaavana kertoa, että parhainkaan tieto joukkueiden kokoonpanoista, statistiikasta tms. ei takaa veikkaajalle mitään. Itse olen päässyt parhaisiin tuloksiin seuraamalla omaa intuitiota ja joskus pelaamalla ns. todennäköisyyksiä vastaan... tosin päävoitto on edelleen saamatta, mutta jahti jatkuu ja toivotan onnea niin sinulle kuin myös kaikille vakioveikkaajille!
- Jooseppi-1
1. Bolton - Stoke 1
2. Everton - Blackburn 1
3. Hull - Fulham x (2)
4. Middlesbr - Tottenham 1
5. West Ham - Wigan 1 (x)
6. Swansea - Nottingh. 2 (1)
7. Sheff.U - QPR 1
8. Norwich - Blackpool 1
9. Wolves - Sheff.W 2 (x)
10. Burnley - Ipswich 2 (x)
11. Southampt - Birmingh. x
12. Preston - Crystal P 2
13. Watford - Charlton 1
Sulkeissa järjestelmän lisämerkit. - Diibadaa
Hehheh... vai että varma rivi? Ei sellaista ole!
Mä lupaan tarjota kahvin lisäksi vielä etelänmatkan, joka mulle sen varman rivin kertoo...
Nyt kun uusi valioliigakausi alkaa, ja mestaruusliiga on jo alkanut, niin historia on osoittanut, että alkukaudesta varsinkin tulee aika erikoisia tuloksia... eli ehkä kantsii riviinsä rastia miten sattuu.. ei ole nimittäin pelkkä taito/tietopeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257