Tämä 1990 valmistunut versio kuuluu minun mielestäni elokuviin, jotka ovat niin huonoja että ovat suorastaan hyviä. Olen katsonut tämän varmaan kymmenen kertaa ja aina jaksaa naurattaa.
Punakallosta on tehty italialainen liituraitamafioso. Kapteeni amerikalla on ilmiselvät muoviset tekokorvat hupussaan, ilmeisesti ne korvanreijät eivät käytännössä toimineet kuten sarjakuvissa. Taistelukohtaukset eivät sisällä nykyajan huikeaa akrobatiaa, lähinnä tulee mieleen adam westin batman.
Captain america
Tadzio de Santis
1
187
Vastaukset
- Jee-sus
No mun mielestä toi 90-luvun versio on moninverroin parempi kuin tää vuoden 2011 kalkkuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä218271Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391601- 3771329
- 61275
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2711244- 661197
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331030Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50982- 36958