Sapko yllätti

Nyrppa

Olin keräämässä päivällä tyhjiä pulloja Talvisalon hallin vierestä kun kuulin Sapkon ja Jukurien pomojen neuvottelevan keskenään. Contois ja Konsti siirtyvät Jukureihin (4. kenttään) ja Sapkoon tulee maalivahti Janne Kari-Koskinen sekä pyyheliina, jossa on kaikkein jukuripelaajien nimmarit.

Kättä lyötiin päälle. Ei minusta huono kauppa. Pässi puskee jälleen.

11

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Contois ja Konsti jos vaihdetaan Jukureihin niin sieltä pitää tulla 1. ja 2. kenttä kokonaan SaPKoon.

      Johan nuo kaksi upottaa Jukurit mennentullen.

      • ittes.

        suohon. Olet täysin turha tyyppi. Äitinsä kanssa asuva luuseri!


      • raumalainen vaa
        ittes. kirjoitti:

        suohon. Olet täysin turha tyyppi. Äitinsä kanssa asuva luuseri!

        Mistä tiedät että kyseinen henkilö asuu äitinsä luona?

        Taidat itse käydä hänen luonaan vielä leikkimässä pikkulegoilla.


      • Jenskuu93
        raumalainen vaa kirjoitti:

        Mistä tiedät että kyseinen henkilö asuu äitinsä luona?

        Taidat itse käydä hänen luonaan vielä leikkimässä pikkulegoilla.

        Sapkolla ei ole tarjota sellaisia pelaajia Jukureille että korvaisi Jukureiden 1. tai edes 2. kentän. Sapko floppaa kunnolla ens kaudella.


      • on lähellä
        Jenskuu93 kirjoitti:

        Sapkolla ei ole tarjota sellaisia pelaajia Jukureille että korvaisi Jukureiden 1. tai edes 2. kentän. Sapko floppaa kunnolla ens kaudella.

        Playoff paikkaa ensi kaudella.

        Silvennoinen,Konsti,Contois,Nöyränen,Riutta,Väänänen,Nissinen,Miettinen ainakin ovat oivia pelureita jopa jukureihin.

        Veikkaanpa vielä että jukurit tippuu sapkolle playoffeissa ekalla kierroksella.

        T: Oulun Kärpät


      • Pelle Rusonen
        raumalainen vaa kirjoitti:

        Mistä tiedät että kyseinen henkilö asuu äitinsä luona?

        Taidat itse käydä hänen luonaan vielä leikkimässä pikkulegoilla.

        SavoRULES on turha suunsoittaja, joka saa pataan joka kerta palstalla.


      • Buahahhah.
        on lähellä kirjoitti:

        Playoff paikkaa ensi kaudella.

        Silvennoinen,Konsti,Contois,Nöyränen,Riutta,Väänänen,Nissinen,Miettinen ainakin ovat oivia pelureita jopa jukureihin.

        Veikkaanpa vielä että jukurit tippuu sapkolle playoffeissa ekalla kierroksella.

        T: Oulun Kärpät

        Buahahhahhaaaaaaaaaaa!


      • Kuten myös
        Pelle Rusonen kirjoitti:

        SavoRULES on turha suunsoittaja, joka saa pataan joka kerta palstalla.

        Savorules.

        Jos suutelette ja teette vähän "muutakin tuhmaa" keskenänne niin voisin alkaa seurustella.


      • Runttis

        olekkonä se sama pösilö sieltä Liperin persvaonniemestä, jolle kaikki vittuili pari vuotta sitten huuhaa palstalla.

        Varsinkin olavi pani savon toopea alta lipan aika lahjakkaasti.


      • SM-liigaa
        Runttis kirjoitti:

        olekkonä se sama pösilö sieltä Liperin persvaonniemestä, jolle kaikki vittuili pari vuotta sitten huuhaa palstalla.

        Varsinkin olavi pani savon toopea alta lipan aika lahjakkaasti.

        Äitinsä kanssa asuva peräkamarin poika joka ei koskaan saa emäntää. Täys mäntti koko Rulle!


      • on jo
        Runttis kirjoitti:

        olekkonä se sama pösilö sieltä Liperin persvaonniemestä, jolle kaikki vittuili pari vuotta sitten huuhaa palstalla.

        Varsinkin olavi pani savon toopea alta lipan aika lahjakkaasti.

        mennyt niin paljon ohi aiheesta että suljemme ketjun.

        T:Porilaiset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe