Olin keräämässä päivällä tyhjiä pulloja Talvisalon hallin vierestä kun kuulin Sapkon ja Jukurien pomojen neuvottelevan keskenään. Contois ja Konsti siirtyvät Jukureihin (4. kenttään) ja Sapkoon tulee maalivahti Janne Kari-Koskinen sekä pyyheliina, jossa on kaikkein jukuripelaajien nimmarit.
Kättä lyötiin päälle. Ei minusta huono kauppa. Pässi puskee jälleen.
Sapko yllätti
11
452
Vastaukset
Contois ja Konsti jos vaihdetaan Jukureihin niin sieltä pitää tulla 1. ja 2. kenttä kokonaan SaPKoon.
Johan nuo kaksi upottaa Jukurit mennentullen.- ittes.
suohon. Olet täysin turha tyyppi. Äitinsä kanssa asuva luuseri!
- raumalainen vaa
ittes. kirjoitti:
suohon. Olet täysin turha tyyppi. Äitinsä kanssa asuva luuseri!
Mistä tiedät että kyseinen henkilö asuu äitinsä luona?
Taidat itse käydä hänen luonaan vielä leikkimässä pikkulegoilla. - Jenskuu93
raumalainen vaa kirjoitti:
Mistä tiedät että kyseinen henkilö asuu äitinsä luona?
Taidat itse käydä hänen luonaan vielä leikkimässä pikkulegoilla.Sapkolla ei ole tarjota sellaisia pelaajia Jukureille että korvaisi Jukureiden 1. tai edes 2. kentän. Sapko floppaa kunnolla ens kaudella.
- on lähellä
Jenskuu93 kirjoitti:
Sapkolla ei ole tarjota sellaisia pelaajia Jukureille että korvaisi Jukureiden 1. tai edes 2. kentän. Sapko floppaa kunnolla ens kaudella.
Playoff paikkaa ensi kaudella.
Silvennoinen,Konsti,Contois,Nöyränen,Riutta,Väänänen,Nissinen,Miettinen ainakin ovat oivia pelureita jopa jukureihin.
Veikkaanpa vielä että jukurit tippuu sapkolle playoffeissa ekalla kierroksella.
T: Oulun Kärpät - Pelle Rusonen
raumalainen vaa kirjoitti:
Mistä tiedät että kyseinen henkilö asuu äitinsä luona?
Taidat itse käydä hänen luonaan vielä leikkimässä pikkulegoilla.SavoRULES on turha suunsoittaja, joka saa pataan joka kerta palstalla.
- Buahahhah.
on lähellä kirjoitti:
Playoff paikkaa ensi kaudella.
Silvennoinen,Konsti,Contois,Nöyränen,Riutta,Väänänen,Nissinen,Miettinen ainakin ovat oivia pelureita jopa jukureihin.
Veikkaanpa vielä että jukurit tippuu sapkolle playoffeissa ekalla kierroksella.
T: Oulun KärpätBuahahhahhaaaaaaaaaaa!
- Kuten myös
Pelle Rusonen kirjoitti:
SavoRULES on turha suunsoittaja, joka saa pataan joka kerta palstalla.
Savorules.
Jos suutelette ja teette vähän "muutakin tuhmaa" keskenänne niin voisin alkaa seurustella. - Runttis
olekkonä se sama pösilö sieltä Liperin persvaonniemestä, jolle kaikki vittuili pari vuotta sitten huuhaa palstalla.
Varsinkin olavi pani savon toopea alta lipan aika lahjakkaasti. - SM-liigaa
Runttis kirjoitti:
olekkonä se sama pösilö sieltä Liperin persvaonniemestä, jolle kaikki vittuili pari vuotta sitten huuhaa palstalla.
Varsinkin olavi pani savon toopea alta lipan aika lahjakkaasti.Äitinsä kanssa asuva peräkamarin poika joka ei koskaan saa emäntää. Täys mäntti koko Rulle!
- on jo
Runttis kirjoitti:
olekkonä se sama pösilö sieltä Liperin persvaonniemestä, jolle kaikki vittuili pari vuotta sitten huuhaa palstalla.
Varsinkin olavi pani savon toopea alta lipan aika lahjakkaasti.mennyt niin paljon ohi aiheesta että suljemme ketjun.
T:Porilaiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497