♥
Rakkaani, vaihdetaan
huolia keskenämme
ota Sinä minun
pikkuiset huolet
ja minä yritän
kannatella Sinun
huoliasi
mutta ei juuri nyt
nyt haluan vain
pitää Sinua hyvänä
helliä ja pusutella
kehrätä mielihyvästä
nukahtaa raukeana
syliisi
youtube - Jim Brickman & Peabo Bryson - my heart belOngs tO yOu
http://www.youtube.com/watch?v=f4NXLyuutsY&feature=related
♥
pikkuiset huolet
5
113
Vastaukset
Tuo on hyvä resepti huolien
jakamiselle parisuhteessa,
kuin myös määrätyksi ajaksi
pois heitetyksi...
...hienot sanat
lukea musiikin
kera.
Hyvää viikonloppuusi.- padme_amidala
..näkyville se äskeinen vastaukseni. Ajattelin, että vaihtelu huolien kanssa vähän virkistäisi. Näkisi asiat uusin silmin. Ja niinkuin sanoit, olisi ihanaa, jos voisi ne hetkeksi heittää sivuun.
Kiitos positiivisesta palautteestasi : )
Hauskaa viikonloppua myös sinulle : ) padme_amidala kirjoitti:
..näkyville se äskeinen vastaukseni. Ajattelin, että vaihtelu huolien kanssa vähän virkistäisi. Näkisi asiat uusin silmin. Ja niinkuin sanoit, olisi ihanaa, jos voisi ne hetkeksi heittää sivuun.
Kiitos positiivisesta palautteestasi : )
Hauskaa viikonloppua myös sinulle : )Oletko lähettänyt jo tätä ennen
jotain vai olenko mennyt
vauhdilla ohi tai hämärä sokeus
yllättänyt vaiko linkki kadottanut.
Sanon-vaikken aina vastaa Sinulle
eiku kommentoin,niin luen kyllä
täällä runojasi...hienoa tuo Sinun
posit.lämpö kuin läheisyys
teksteissäsi.
Hyviä hetkiä tähän päivääsi.- padme_amidala
dolan kirjoitti:
Oletko lähettänyt jo tätä ennen
jotain vai olenko mennyt
vauhdilla ohi tai hämärä sokeus
yllättänyt vaiko linkki kadottanut.
Sanon-vaikken aina vastaa Sinulle
eiku kommentoin,niin luen kyllä
täällä runojasi...hienoa tuo Sinun
posit.lämpö kuin läheisyys
teksteissäsi.
Hyviä hetkiä tähän päivääsi...omista lämpöisistä sanoistasi. Teknisistä muutoksista huolimatta palsta ei toimi kunnolla. Edellinen palautteeni hukkui bittitaivaan syövereihin.
Kirjoitan niin paljon runoja suoraan liukuhihnalta, minua ei yhtään häiritse se, ettei niihin tule kommentteja. Ne, jotka eivät pidä tyylistäni voivat jättää runoni lukematta, erottuuhan ne rekatun nikin avulla. Miellä jokaisella on oma kirjoitustyyli ja kaikki eivät miellytä kaikkia. Eihän kirjakaupastakaan kaikkien runoilijoiden teoksia ostella, vaan niitä, joiden tyyli viehättää ostajaa. Sama koskee mielestäni lukemista.
Mukavaa lauantainjatkoa sinulle : ) padme_amidala kirjoitti:
..omista lämpöisistä sanoistasi. Teknisistä muutoksista huolimatta palsta ei toimi kunnolla. Edellinen palautteeni hukkui bittitaivaan syövereihin.
Kirjoitan niin paljon runoja suoraan liukuhihnalta, minua ei yhtään häiritse se, ettei niihin tule kommentteja. Ne, jotka eivät pidä tyylistäni voivat jättää runoni lukematta, erottuuhan ne rekatun nikin avulla. Miellä jokaisella on oma kirjoitustyyli ja kaikki eivät miellytä kaikkia. Eihän kirjakaupastakaan kaikkien runoilijoiden teoksia ostella, vaan niitä, joiden tyyli viehättää ostajaa. Sama koskee mielestäni lukemista.
Mukavaa lauantainjatkoa sinulle : )Kuule...kyllä tässäkin viestissä
oli vaikeuksia,piti yrittää ja
yrittää...tulihan se.
Hetkiä että pelaa ihan
hyvin ja sitten taas...
Aivan prikulleen olen samaa
mieltä näistä runoista kuin
kirjoittajistakin ja oikeastaan
vähän kaikkea.
Yritetään taas jatkaa eteenpäin
tätä riemun kirjavaa päivää
-ja tapaillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454