Olen seuraavan tyyppistä autoa ostamassa(ei ehkä juuri tätä mutta vuosimalli,moottori yms samat)
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bdr3h3b31gwc
Miten kyseinen auto pärjää pohjolan pakkasissa/pitääkö jotain kiertovesipummpua värkätä?Rengastus?
Paljonko kuluttaa kesä/talvi?Onko jotain tyyppivikoja tai jotain mitä olisi hyvä tietää!(Huollot&varaosat)
Yleensäkin kokemuksia kyseisetä autosta,kiitoksia vastauksistanne.
Cadillacia ostamassa
2
1955
Vastaukset
- mmmpppp
mulla oli tuossa tommoinen northstar cadillac sts, eli muuten sama tekniikka sts on vaan neli ovinen.
myypäsin pois. mun caccylällä oli ajettu jotain 280tkm. hyvin se hurisi.
kyllä sillä talvella voi ajaa, mikäpä sen estää.
caccylässä on luistonesto ja etuveto.
onhan ameriikassakin kovia pakkasia, varsinkin alaskassa.
ei tarvi ränkätä pumppuja vaan tarkistaa että on oikeaa jäähdyttimen nestettä että kestää pakkasen.
rengastus oli vakiona muistakseni 16 tuuman vanne, ja jotain 225 leveet ja 60 sarjaa kohtuu hintaset, löyty hankookilta ko ostin.
kuluutus oli mulla n. 14,5 seka ajossa pääsi sievästi ajamalla 13 litraankin.
maantiellä menee pienella 8 litaa jos ajaa 80kmh ja 9,5 ko menee 100kmh
alustassa kalliita osia on iskarit.
hyväna puolena että caddyssä voi tehdä obd testin itse auton omalla tietokoneella ja se kertoo jos vikaa on.
helpottaa kummasti itse korjaamista kun auto sanoo missä vika on, ei tarvi viedä korjaamolle.
northstar kone on suunniteltu mahdollisimman huoltovapaaksi, eli siihen vaidetaan vain oljyjä ja suotimia, tulpat 160tkm välein. sitten vasta tehdään jotain muuta jos joku paikka menee rikki.
eli helppo huoltaa itse.
ite tykkäsin caddystä. kyllä jenkki tekee mukavan pirssin.
viimeistely ei ole bmw tasolla mutta mitä sitten on caddyssä fiilistä ja kaikkee kivaa amerriikkalaista "mauttomuutta"
osia voi tilata jenkeistä, kohtuu halvalla, mulla ei mennyt mikään rikki ja huolto osia (sulat,suotimet,renkaatym.) sai suomesta ihan tavalliseta varaosa liikkestä. - kyllä tarkenee
kerron lyhyesti:
Vältä northstar moottoria. Niissä moottoreissa oikeasti ollut mekaanisia vikoja.
Auto on hieno ja hyvä ajaa.
Osta mielummin LT1 moottorilla oleva cadillac.
Perheessä ollut 4 cadillaccia, eli on asiasta perstuntumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869