Pikkuhitlerit kuriin!

Nakkikenraali

9

1763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarts

      Ollaanpa sitä taas niin herkkiä, taisi itku tulla silmään kun haukkuivat vammaiseksi jopa, olikohan ihan kirosanojen saattelemana? Sehän sointuu kovin rumasti korvassa kun kiroillaan, toivottavasti huuto ei sentään ollut niin lujaa että kuulo vaurioitui...

    • Yritysjohtaja...

      Mistä näitä pullamössöjä aina valikoituu aukkiin? Tuollaisia kommentteja suustaan päästelevän paikka olisi lastentarhassa, ei minkäänlaisissa johtotehtävissä. Tosin ehkä tuo Suomen armeija onkin sopiva paikka näille lastentarhaleikeille, pysyvät ainakin vähän aikaa pois työelämää häiritsemästä.

      • tapaan

        nämä hau hau ja oink oink- alikersantit kiistävät asian. Olisi pikkukurahousuilla edes sen verran miehuutta, että myöntäisivät rohkeasti tekonsa. Eipä silti tähänhän armeija kasvattaa. Hyvin muistan miten intissä skapparit sysäsivät aina vastuun varusmiehille, kun tyrivät.


    • Tollasesta ois kyllä todellaki syytä saada pataansa oikeen kutkulleen. Onneks oman erän alikit oli todella reiluja. Meidän erää simputettiin vaan kerran... ja siitäki tekivät ilmotuksen muut aliupseerit.

      Tosin sitä punnerrusjuttua tehtiin meillekki, mut alikki punnerti itte mukana :D pitkälle yli 50 punnerrusta ja "Naurattaa edelleen Herra Alikersantti"

    • eeeveeepeeee

      Hyvä että varusmiesten oikeuksista sentään pidetään huolta.Koskahan henkilökunnan keskuudessa tapahtuvat simputukset ja muut väärinkäytökset tuotaisiin päivänvaloon? Ja armeijan paskatunkiolla tepastelevat kukkopojat vastuuseen tekosistaan?Eihän siviilielämässäkään voi tehdä mitä huvittaa ja puolustusvoimien karuselli pyörii veroeuroilla.Joten monoa perseelle kelvottomille johtajille ja esimiesaseman väärinkäyttäjille.Veronmaksajat ylläpitävät järjestelmää jossa siviilityöhön kykynemättömät "johtajat" puuhastelevat hiekkalaatikollan tehden muka merkittävää isänmaallista kasvatustyötä.

    • "pikkuhitleri",jos

      käyt AUK:n.
      Alikessujen vittuilu alokkaille on enempikin perinne menneiltä ajoilta,jolla ei ole mitään tekemistä asepalvelun kanssa.
      Alokasta (kun on liikaa aamuja) ei pidetä ihmisenä.
      INT:ssä ei tarvitse itse ajatella,vaan tehdään mitä käsketään.
      Eikö olekkin helppoa.

    • -x-

      Nykyäänhän ei saa edes korottaa ääntään, ettei joku äidin pikku kultapuppeli pahoita mieltään.

      Kasvattakaa munat!

    • jatkuvasti

      Samanlaist epäoikeudenmukaisuut tapahtus ainakin mun aikana säkyläs jatkuvasti. Noi on vaan niit erittäin harvoi ja tosi lievii pikkujuttuja mitkä pääsee lehtiin

    • niin kuin

      käsketään niin ei olis tarvinnut kyykyttää mitenkään. Nykyään yleinen kysymys "onks pakko jos ei taho" JA MIKÄLI VASTUS KYSYMYKSEEN ON "kyllä" niin kysyjä katsoo simputuksen tapahtuneen. Mitä oikeasti on simputus? onko se huonosti pedatun pedin purku vai vai onko se "mopon "käynnitys? Ei se inttiä huonoksi tee jos materiaali on epäkuranttia, herkkänahkaista ja kuriin soveltumatonta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe