Kiihotun suihkussa ja saunassa

Mies 23

Olen viime aikoina rupenu kiihottumaan kun käyn yleisessä suihkussa tai saunassa. Luulen et mua kiihottaa se kun vieras ihminen näkee mut alasti. Mul on trimattu alapää ja aika iso kyrpä ja jotenkin kiihottaa kun joku huomaa sen. Kerran kyrpä nousi puolitankoon kun olin suihkussa punttiksen jälkeen, se oli vähän noloa mut luulen ettei kukaan huomannu koska suihkussa oli vaan silloin yks toinen mies. Onks kenelläkään samoja kokemuksia?

22

4009

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????????????????

Et taida nyt olla ihan oikeilla sivuilla!

• SEKSIPALSTA!

Kyllähän tämä liittyy hyvin tähän palstaan ja nimimerkki Vapauden tyylin naturismiinkin.
        Jos yleisessä saunassa saunominen on naturismia, niin kyllä avoimessa suihkussa suihkuttelukin sitä on.

Ja kaiken lisäksi tämä palsta ON SEKSIPALSTA!

• Vapaus
        SEKSIPALSTA! kirjoitti:

Kyllähän tämä liittyy hyvin tähän palstaan ja nimimerkki Vapauden tyylin naturismiinkin.
        Jos yleisessä saunassa saunominen on naturismia, niin kyllä avoimessa suihkussa suihkuttelukin sitä on.

Ja kaiken lisäksi tämä palsta ON SEKSIPALSTA!

Yhteissaunassa miehet ja naiset on yhdessä- suihkussa yleensä ei.

Ja kaiken lisäksi seksi EI KUULU naturismiin.

• Tämä ON
        Vapaus kirjoitti:

Tällä palstalla SEKSI on OSA naturismia, sillä Tämä ON SEKSIPALSTA!

Jos et halua kirjoittaa tai lukea SEKSISTÄ, niin miksi HITOSSA SEIKKAILET TÄLLAISELLA alle 18 vuotiailta kielletyllä SEKSIPALSTALLA???

• Vapaus
        Tämä ON kirjoitti:

Tällä palstalla SEKSI on OSA naturismia, sillä Tämä ON SEKSIPALSTA!

Jos et halua kirjoittaa tai lukea SEKSISTÄ, niin miksi HITOSSA SEIKKAILET TÄLLAISELLA alle 18 vuotiailta kielletyllä SEKSIPALSTALLA???

Tällä palstalla seksi EI OLE osa naturismia kuten se ei sitä ole misään muuallakaan. Tämä palsta ei ole mikään muusta maailmasta irrallinen saareke.

Minä haluan kirjoittaa ja lukea NATURISMISTA ja ALASTOMUUDESTA en seksistä ja siksi olen tällä palstalla.

• lukea seksistä?
        Vapaus kirjoitti:

Tällä palstalla seksi EI OLE osa naturismia kuten se ei sitä ole misään muuallakaan. Tämä palsta ei ole mikään muusta maailmasta irrallinen saareke.

Minä haluan kirjoittaa ja lukea NATURISMISTA ja ALASTOMUUDESTA en seksistä ja siksi olen tällä palstalla.

MIKSI OLET tällä SEKSIPALSTALLA, jos ET HALUA lukea seksistä?

Käytöksesi on TÄYSIN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!

Olisi aivan sama, jos menisit kirjoittelemaan jumalasta jumalankieltäjien keskustelupalstalle. Tämä ON otsikon mukaisesti SEKSIPALSTA ja TÄÄLLÄ KIRJOITELLAAN SEKSISTÄ. Sille Sinä et voi yhtään mitään.

Miksi et mene keskustelemaan NATURISMISTA ja ALASTOMUUDESTA SEKSITTÖMÄLLE naturistipalstalle?
        Ei sun ole PAKKO KIRJOITTAA JA LUKEA seksipalstaa, jos et kerran halua lukea SEKSIJUTTUJA!

• ja on palstan
        Vapaus kirjoitti:

aiheena!

Ottaako pattiin - sori, eihän sulla ole pattia! :)))

• Vapaus
        lukea seksistä? kirjoitti:

MIKSI OLET tällä SEKSIPALSTALLA, jos ET HALUA lukea seksistä?

Käytöksesi on TÄYSIN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!

Olisi aivan sama, jos menisit kirjoittelemaan jumalasta jumalankieltäjien keskustelupalstalle. Tämä ON otsikon mukaisesti SEKSIPALSTA ja TÄÄLLÄ KIRJOITELLAAN SEKSISTÄ. Sille Sinä et voi yhtään mitään.

Miksi et mene keskustelemaan NATURISMISTA ja ALASTOMUUDESTA SEKSITTÖMÄLLE naturistipalstalle?
        Ei sun ole PAKKO KIRJOITTAA JA LUKEA seksipalstaa, jos et kerran halua lukea SEKSIJUTTUJA!

Kaikki naturistipalstat on seksisittömiä koska seksi EI KUULU millään lailla naturismiin. JA PISTE

• Vapaus
        ja on palstan kirjoitti:

aiheena!

Ottaako pattiin - sori, eihän sulla ole pattia! :)))

Oot sä kyllä tosi tietämätön jos kuvittelet että seksi muka kuuluisi nudismiin. Voi raukka sun tietämättömyyttäsi.

"eihän sulla ole pattia!"

Ei niin. Mulla on ihan aivot eikä mitään pattia siinä kohtaa kuten teillä häiriköillä.

• SEKSIPALSTA!
        Vapaus kirjoitti:

Kaikki naturistipalstat on seksisittömiä koska seksi EI KUULU millään lailla naturismiin. JA PISTE

Valitettavasti juuri TÄMÄ PALSTA on otsikonkin mukaan SEKSIPALSTA!

Jos et halua lukea SEKSIPALSTAN tekstejä, niin pysy pois tältä SEKSIPALSTALTA!

Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > Seksi > Nudismi & naturismi

• SEKSIÄ EI
        Vapaus kirjoitti:

Oot sä kyllä tosi tietämätön jos kuvittelet että seksi muka kuuluisi nudismiin. Voi raukka sun tietämättömyyttäsi.

"eihän sulla ole pattia!"

Ei niin. Mulla on ihan aivot eikä mitään pattia siinä kohtaa kuten teillä häiriköillä.

Seksi kuuluu kaikkeen elämään. Ilman SEKSIÄ EI olisi lainkaan elämää.

Tämä palsta ON SEKSIPALSTA.

Se näkyy OTSIKOSTA ja myös siitä, että tämä SEKSIPALSTA on kielletty alle 18 vuotiailta.

Voi raukka sun tietämättömyyttäsi.

• Pihlajanmarja

Et ole ainoa. En enää kehtaa käydä uimahalleissa koska jo pukuhuoneessa alkaa jäykistymään, liekö tämä jännitystä siitä että kuvittelen muiden katsovan millaiset vehkeet minulla on. Kerran sain kunnon erektion mutta se johtui siitä että siellä oli joku muukin jolla melkein seisoi. Kyllä sillä kertaa hävetti kun käsillä piti peitellä seisokkia.

• homofobiaa

Tuohan on selvää homofobiaa.

Fiksu naturisti osaa pitää kikkelinsä kurissa, vaikka näkisi mitä hyvänsä.

Vai mitä, nimimerkki Vapaus?

• Mies 23

Hyvä et en oo ainoa ainakin..:) Kummaa vaan et näin käy. Mut olisi kyllä kivaa jos sais munan siihen kuntoon et se on vähän isompi mutta ei erktiossa. Sehän olisi silloin kimempi näytellä:)

• treffejä tuon
        Mies 23 kirjoitti:

Hyvä et en oo ainoa ainakin..:) Kummaa vaan et näin käy. Mut olisi kyllä kivaa jos sais munan siihen kuntoon et se on vähän isompi mutta ei erktiossa. Sehän olisi silloin kimempi näytellä:)

pihlajamarjan kanssa.
        Saisitte seisotella kullejanne ja vaikka välillä tiputtaa saippuan lattialle. :)))

• hyväkrop.posliiniM35

Mitä sit jos alkaa seisomaan?Anna seisoa esim.uimahallissa tai kylpylässä..Niin silloin tällöin itselläki alkaa seisoa,enkä sitä peittele,kaikenlainen peittely kyllä huomataan vielä paremmin ja herättää huomioita.Itse kun oon täysin posliini usein joku tuijottaa ja se voi saada jäykistymään.Minusta on täysin luonnollista et erektio voi tulla esim.suihkussa varsinki kun pesee kalua ja vaikka saunassa istuessa muiden seurassa,vaan tulee erektio.Usein oon lähtenyt kalu seisovana saunasta suihkuun ja so what!Sehän on hieno tunne ku alkaa seisoa.Vaikka hetero olenki en tietenkää katso paheksuvasti jos nään jollaki erektion tai puolijäykkänä.Muistan joskus saaneeni erektion pukuhuoneessa naissiivoojan nähden,enkä peitellyt.Ujostelu huomataan.

• Arabi

Vapaudellahan ei seiso. Sen exsäkin sanoi, että se on impotentti.

• Vapaus
        Arabi kirjoitti:

Vapaudellahan ei seiso. Sen exsäkin sanoi, että se on impotentti.

Ilmoitus asiattomasta viestistä tehty...

• Sitä saat, mitä tilaat
        Vapaus kirjoitti:

Ilmoitus asiattomasta viestistä tehty...

Ottamatta kantaa "kunnianloukkaamisiin", totean että Sitä saat, mitä tilaat.

Voisitko Vapaus ystävällisesti lopettaa nuo tyhmät ja jatkuvasti toistuvat "kunnianloukkaus Ilmoitus asiattomasta viestistä tehty..." häirikköviestisi?
        Olet lähettänyt jo satoja TÄSMÄLLEEN tätä SAMAN SISÄLTÖISTÄ VIESTIÄ tälle palstalle.

Sinä rikot niillä tämän palstan kirjoitussääntöjä vastaan. (Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja. Toisin sanoen saman sisältöisen viestin lähettäminen useampaan kertaan.)

• Vapaus
        Sitä saat, mitä tilaat kirjoitti:

Ottamatta kantaa "kunnianloukkaamisiin", totean että Sitä saat, mitä tilaat.

Voisitko Vapaus ystävällisesti lopettaa nuo tyhmät ja jatkuvasti toistuvat "kunnianloukkaus Ilmoitus asiattomasta viestistä tehty..." häirikköviestisi?
        Olet lähettänyt jo satoja TÄSMÄLLEEN tätä SAMAN SISÄLTÖISTÄ VIESTIÄ tälle palstalle.

Sinä rikot niillä tämän palstan kirjoitussääntöjä vastaan. (Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja. Toisin sanoen saman sisältöisen viestin lähettäminen useampaan kertaan.)

Mä lopetan ne täsmälleen silloin kun nuo tökykirjoitukset loppuu mutta EN HETKEÄKÄÄN ENNEN.

• Lopeta jo!
        Vapaus kirjoitti:

Mä lopetan ne täsmälleen silloin kun nuo tökykirjoitukset loppuu mutta EN HETKEÄKÄÄN ENNEN.

MAHDOTON YHTÄLÖ!
        Jos sanot, että "Mä lopetan ne täsmälleen silloin kun nuo tökykirjoitukset loppuu mutta EN HETKEÄKÄÄN ENNEN," niin loppua EI TULE.

Sinähän olet PAHIN TÖRKYKIRJOITTAJA tällä pakstalla!

• sä oot törkykirjottaja
        Vapaus kirjoitti:

Heti kun sä lopetat, lopuu KAIKKI törky tältä palstalta.
        Se loppuu TÄSMÄLLEEN SAMAAN aikaan.
        Mietipä, mitä tämä tarkoittaa?
        Sä oot ainoo törkykirjottaja tällä saitilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe