jaa a

zayne94carrick

olin tuossa clone warsin ensi illassa ja...........
Ihan mahtavaa oli tunnelma oli katossa eikä juoni tai animaatio ollu yhtää huonompi

3

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animaation

      olevan kamalaa katsoa kun on tottunut parempaan.

    • Veteranfan

      Vanhana Star Wars Fanina en odottanut paljoakaan animoidulta elokuvalta.Animaation ehdoillahan tätä pitäisi katsoa,eikä verrata sitä alkuperäisiin leffa versioihin.Vauhdikkaasti alkava animaatio elokuva näyttää yllättävän hyvältä sellaisenaan,animaatio versiona Star Wars ei ole uusi tuttavuus ollenkaan.Onhan Star Wars animaatiota tehty jo 70-luvun lopulta lähtien,viimeisin julkaisu oli mini-sarja Clone Wars(2003-05) ,joka on animaatio Samurai-Jackin tuottajien persoonallinen versio Star Wars saagasta.
      Dave Filonin ohjaama Star Wars-Clone Wars elokuva on suoraa jatkoa Clone Wars mini-sarjalle,jota ei olla vielä nähty täällä pohjolassa.Tärkeintä animaatiossakin on se maailma,jonka George Lucas on luonut omaksi universiumikseen.Tuo maailma välittyy esiin Clone Wars elokuvassakin,näkyyhän elokuvasta selkeästi,ettei sitä oltu alunperin tarkoitettu teattereihin,vaan pienempään formaattiin TV-kuvaruudulle.Jäyhät animaatio hahmot ehkä hieman oudoksuttavat,mutta ei haittaa kokonaisuutta katsellen ollenkaan.

      Ykstyiskohtia vilisevä animaatio on ehtaa Star Warsia taisteluineen ja tuttuine hahmoineen,oli oikeastaan yllättävää nähdä näin hyvää käsikirjoitusta animaatiossakin.Tarina soljuu vaivattomasti eteenpäin,oikeastaan kerronnallisesti selkeämmin kuin alkuperäisissä elokuvissa.Tämä selkeys tietenkin johtuu siitä,että elokuva on suunnattu nuoremmalle katsoja kunnalle ikärajalle 7.vuotta.
      Tarinassa Anakin Skywalker saa yllättäen oman padawanin koulutettavakseen,oppilas on nimeltään Ashoka Tano,jolla on samanlaista kärsimättömyyttä kuin Anakinilla itselläänkin.Kreivi Dooku juonii jälleen Kloonisodan laajenemisen puolesta ja näemme jopa Jabba Huttin osuuden tarina kuviossa.Hilpeitä elokuvassa ovat kohtaukset,joissa Tatooinen romun kerääjät Jaavat häikäilemättömästi käyttävät hyödykseen tilaisuuden kaapata kaikki tielle siunaantuvat alukset ja romut.Lopputekstien jälkeenkin nämä romun kerääjät Jaavat vilahtavat vielä esiin.
      Kaikenkaikkiaan nautinnollinen kokemus faneille nähdä Star Wars animaationa.

      • Star wars fani 1

        Onko totta että siihen elokuvaan tulee ikärajaksi 15 vaikka elokuvis se on 7.
        Ja sitten vielä onko siitä tulossa
        ainoastaa blu-ray versio?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe