Taksiliikenne

pääkaupunkiseudulla

Tulisi lopettaa kokonaan ja kertakaikkiaan.

Miksi pitää tällaista palvelua, josta on vain pelkkää haittaa palautteen mukaan.

Bussit kulkee ja ja jalat vievät. Mitä muuta enää voidaan toivoa?

Kysyn vaan...

9

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per Saukko

Ei koko maailma paskalle haise.

Palautteita annetaan siksi, että taksipalveluita olisi mahdollista kehittää yhä suurempaan kukoistukseen eikä suinkaan lopettaa.

• luonto säästyy

Taksit pitäisi todellakin lopettaa koko suomesta.Se on vaan elitismin liikkumisväline.Sekin raha millä valtio tukee tätä taksialaa voitaisiin käytää joukkoliikenteen parantamiseen.Taksikuskit voisivat lähteä ajamaan linja-autoja, alalla kova pula kuljettajista.jos suomessa on noin 9000 taksiautoa uudelleen kouluttamalla saataisiin ainakin saman verran kuljettajia linja-autoihin.
        Linja-autokujettajaksi ei tahdota saada uusia kuljettajia alan arvostuksesta johtuen.Entiset taksiautoilijat tulisivat varmaan mielellään bussikuskeiksi, koska eihän kukaan taksikuskin hommaa arvosta,joten se olisi näille takseille niin sanotusti ylennys.Näin saataisiin todellakin uusia kuskeja ei ehkä tosin hyväkäytöksisiä mutta ammmattilaisia ehkä?

• meni taas
        luonto säästyy kirjoitti:

Taksit pitäisi todellakin lopettaa koko suomesta.Se on vaan elitismin liikkumisväline.Sekin raha millä valtio tukee tätä taksialaa voitaisiin käytää joukkoliikenteen parantamiseen.Taksikuskit voisivat lähteä ajamaan linja-autoja, alalla kova pula kuljettajista.jos suomessa on noin 9000 taksiautoa uudelleen kouluttamalla saataisiin ainakin saman verran kuljettajia linja-autoihin.
        Linja-autokujettajaksi ei tahdota saada uusia kuljettajia alan arvostuksesta johtuen.Entiset taksiautoilijat tulisivat varmaan mielellään bussikuskeiksi, koska eihän kukaan taksikuskin hommaa arvosta,joten se olisi näille takseille niin sanotusti ylennys.Näin saataisiin todellakin uusia kuskeja ei ehkä tosin hyväkäytöksisiä mutta ammmattilaisia ehkä?

Sama sankari jälleen:) Me taksit kyllä arvostamme työtämme, kuten suurin osa Suomalaisista. Kumpaakohan se valtio enemmän tukee takseja vai muuta joukkoliikenettä? (Ai niin, ethän sinä näistä asioista mitään tajua.) Siltikään muu joukkoliikenne ei pysty liikuttamaan itseään esim. öisin ja juhlapyhinä. Kukaan meistä ei lähde sompaamaan rahtialuksia se on selvä se. Meistä et saa kuskeja busseihin.

Jos sulle taksi on elitismiä niin alhaalla on sun arvot:) Eikö löydy lompasta euroja? Kuka muuten maksaa sun nettiyhteydet? Taidat pölliä naapurin suojaamattoman wlanin:)

• jätekuski
        meni taas kirjoitti:

Sama sankari jälleen:) Me taksit kyllä arvostamme työtämme, kuten suurin osa Suomalaisista. Kumpaakohan se valtio enemmän tukee takseja vai muuta joukkoliikenettä? (Ai niin, ethän sinä näistä asioista mitään tajua.) Siltikään muu joukkoliikenne ei pysty liikuttamaan itseään esim. öisin ja juhlapyhinä. Kukaan meistä ei lähde sompaamaan rahtialuksia se on selvä se. Meistä et saa kuskeja busseihin.

Jos sulle taksi on elitismiä niin alhaalla on sun arvot:) Eikö löydy lompasta euroja? Kuka muuten maksaa sun nettiyhteydet? Taidat pölliä naapurin suojaamattoman wlanin:)

Tehän ne yöt ajaisitte teillä on kokemusta.Teidän työtä ei arvaosta kukaan muu kuin te itse.P.s se on muuten wlam.

• taksinkuljettaja.....
        jätekuski kirjoitti:

Tehän ne yöt ajaisitte teillä on kokemusta.Teidän työtä ei arvaosta kukaan muu kuin te itse.P.s se on muuten wlam.

"se on muuten wlam."

Mikä hitto on wlam?

• taksinkuljettaja..... kirjoitti:

"se on muuten wlam."

Mikä hitto on wlam?

Tosi elitismin kulkuväline kun ihan jokaisesta yhteiskunnan luokasta väkeä ainakin mun kydissä kulkee niin vanhat, nuoret, lapset, teinit, ja pulit työttömät ja ihan kaikki kellä on nappulaa ajaa.

Ja se muuten on Wlan

• Spederik kirjoitti:

Tosi elitismin kulkuväline kun ihan jokaisesta yhteiskunnan luokasta väkeä ainakin mun kydissä kulkee niin vanhat, nuoret, lapset, teinit, ja pulit työttömät ja ihan kaikki kellä on nappulaa ajaa.

Ja se muuten on Wlan

WLAN (lyhenne sanoista Wireless Local Area Network) on langaton lähiverkko

• et tälleen
        Spederik kirjoitti:

WLAN (lyhenne sanoista Wireless Local Area Network) on langaton lähiverkko

Se on wlam se tulee sanoista wantaan aivottomat lentokentän mulkut.

• äo vs äö
        et tälleen kirjoitti:

Se on wlam se tulee sanoista wantaan aivottomat lentokentän mulkut.

Silloinhan se olisi walm..
        Naurattaa, kun sinä raukka piruiletkin niin tyhmästi. Aivotoiminnan puute tulee kaikissa kirjoituksissasi selkeästi ilmi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4876
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      210
      2622
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      30
      1687
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      25
      1572
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1475
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      149
      1128
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1104
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe