Taksiliikenne

pääkaupunkiseudulla

Tulisi lopettaa kokonaan ja kertakaikkiaan.

Miksi pitää tällaista palvelua, josta on vain pelkkää haittaa palautteen mukaan.

Bussit kulkee ja ja jalat vievät. Mitä muuta enää voidaan toivoa?

Kysyn vaan...

9

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per Saukko

      Ei koko maailma paskalle haise.

      Palautteita annetaan siksi, että taksipalveluita olisi mahdollista kehittää yhä suurempaan kukoistukseen eikä suinkaan lopettaa.

      • luonto säästyy

        Taksit pitäisi todellakin lopettaa koko suomesta.Se on vaan elitismin liikkumisväline.Sekin raha millä valtio tukee tätä taksialaa voitaisiin käytää joukkoliikenteen parantamiseen.Taksikuskit voisivat lähteä ajamaan linja-autoja, alalla kova pula kuljettajista.jos suomessa on noin 9000 taksiautoa uudelleen kouluttamalla saataisiin ainakin saman verran kuljettajia linja-autoihin.
        Linja-autokujettajaksi ei tahdota saada uusia kuljettajia alan arvostuksesta johtuen.Entiset taksiautoilijat tulisivat varmaan mielellään bussikuskeiksi, koska eihän kukaan taksikuskin hommaa arvosta,joten se olisi näille takseille niin sanotusti ylennys.Näin saataisiin todellakin uusia kuskeja ei ehkä tosin hyväkäytöksisiä mutta ammmattilaisia ehkä?


      • meni taas
        luonto säästyy kirjoitti:

        Taksit pitäisi todellakin lopettaa koko suomesta.Se on vaan elitismin liikkumisväline.Sekin raha millä valtio tukee tätä taksialaa voitaisiin käytää joukkoliikenteen parantamiseen.Taksikuskit voisivat lähteä ajamaan linja-autoja, alalla kova pula kuljettajista.jos suomessa on noin 9000 taksiautoa uudelleen kouluttamalla saataisiin ainakin saman verran kuljettajia linja-autoihin.
        Linja-autokujettajaksi ei tahdota saada uusia kuljettajia alan arvostuksesta johtuen.Entiset taksiautoilijat tulisivat varmaan mielellään bussikuskeiksi, koska eihän kukaan taksikuskin hommaa arvosta,joten se olisi näille takseille niin sanotusti ylennys.Näin saataisiin todellakin uusia kuskeja ei ehkä tosin hyväkäytöksisiä mutta ammmattilaisia ehkä?

        Sama sankari jälleen:) Me taksit kyllä arvostamme työtämme, kuten suurin osa Suomalaisista. Kumpaakohan se valtio enemmän tukee takseja vai muuta joukkoliikenettä? (Ai niin, ethän sinä näistä asioista mitään tajua.) Siltikään muu joukkoliikenne ei pysty liikuttamaan itseään esim. öisin ja juhlapyhinä. Kukaan meistä ei lähde sompaamaan rahtialuksia se on selvä se. Meistä et saa kuskeja busseihin.

        Jos sulle taksi on elitismiä niin alhaalla on sun arvot:) Eikö löydy lompasta euroja? Kuka muuten maksaa sun nettiyhteydet? Taidat pölliä naapurin suojaamattoman wlanin:)


      • jätekuski
        meni taas kirjoitti:

        Sama sankari jälleen:) Me taksit kyllä arvostamme työtämme, kuten suurin osa Suomalaisista. Kumpaakohan se valtio enemmän tukee takseja vai muuta joukkoliikenettä? (Ai niin, ethän sinä näistä asioista mitään tajua.) Siltikään muu joukkoliikenne ei pysty liikuttamaan itseään esim. öisin ja juhlapyhinä. Kukaan meistä ei lähde sompaamaan rahtialuksia se on selvä se. Meistä et saa kuskeja busseihin.

        Jos sulle taksi on elitismiä niin alhaalla on sun arvot:) Eikö löydy lompasta euroja? Kuka muuten maksaa sun nettiyhteydet? Taidat pölliä naapurin suojaamattoman wlanin:)

        Tehän ne yöt ajaisitte teillä on kokemusta.Teidän työtä ei arvaosta kukaan muu kuin te itse.P.s se on muuten wlam.


      • taksinkuljettaja.....
        jätekuski kirjoitti:

        Tehän ne yöt ajaisitte teillä on kokemusta.Teidän työtä ei arvaosta kukaan muu kuin te itse.P.s se on muuten wlam.

        "se on muuten wlam."

        Mikä hitto on wlam?


      • taksinkuljettaja..... kirjoitti:

        "se on muuten wlam."

        Mikä hitto on wlam?

        Tosi elitismin kulkuväline kun ihan jokaisesta yhteiskunnan luokasta väkeä ainakin mun kydissä kulkee niin vanhat, nuoret, lapset, teinit, ja pulit työttömät ja ihan kaikki kellä on nappulaa ajaa.

        Ja se muuten on Wlan


      • Spederik kirjoitti:

        Tosi elitismin kulkuväline kun ihan jokaisesta yhteiskunnan luokasta väkeä ainakin mun kydissä kulkee niin vanhat, nuoret, lapset, teinit, ja pulit työttömät ja ihan kaikki kellä on nappulaa ajaa.

        Ja se muuten on Wlan

        WLAN (lyhenne sanoista Wireless Local Area Network) on langaton lähiverkko


      • et tälleen
        Spederik kirjoitti:

        WLAN (lyhenne sanoista Wireless Local Area Network) on langaton lähiverkko

        Se on wlam se tulee sanoista wantaan aivottomat lentokentän mulkut.


      • äo vs äö
        et tälleen kirjoitti:

        Se on wlam se tulee sanoista wantaan aivottomat lentokentän mulkut.

        Silloinhan se olisi walm..
        Naurattaa, kun sinä raukka piruiletkin niin tyhmästi. Aivotoiminnan puute tulee kaikissa kirjoituksissasi selkeästi ilmi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe