skorpioni+vaaka?

unikko80

Olen skorppioninainen ja haluasin tietää olisiko vaakamies sopiva kumppani? Olen kuullut etti missään tapauksessa? Mikä merkki olisi sopiva?

13

9679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenmm

      Vaaka ja Skorpioni eivät sovi yhteen, paljon kokemuksia asiasta. Skorpionille sopii parhaiten toiset vesimerkit, esim. rapu tai kalat.

      • 49&¤%

        samaa mieltä..minä vaaka/mies ja skorpioni/nainen,,olimme melkein kaksikymmentä vuotta naimisissa..skorpioni nainen määräilevä ,piikikäs,alentava.Herkälle vaaka miehelle oli myrkkyä .Nyt erostamme tulee kohta kymmenen vuotta,että näin ..


      • tiinukkainen111
        49&¤% kirjoitti:

        samaa mieltä..minä vaaka/mies ja skorpioni/nainen,,olimme melkein kaksikymmentä vuotta naimisissa..skorpioni nainen määräilevä ,piikikäs,alentava.Herkälle vaaka miehelle oli myrkkyä .Nyt erostamme tulee kohta kymmenen vuotta,että näin ..

        Täytyy ihan kommentoida, että kai se on uskottava ettei vaaka ja skorppari sovi yhteen. Kahteen skorppari mieheen olen hurjasti tykästynyt elämäni aikana, mutta ei heistä ota selvää ja kun yrität saada, niin ne ärsyyntyy kyselyistä ja lopuiksi alkavat tosi ilkeiksi. Jostain syystä minulla on ollut ihme magneetti heihin törmätä ja sillä kyselenkin horoskooppimerkkiä heti, jos seuraan tupsahtaa salaperäisen oloinen tarkkaileva silmäpari. Enää en halua siihen kidutukseen. Tule lähelle ja mene pois.


      • krääh

        Uh, en käsitä miten skorppareille jaksetaan aina tuputtaa niitä kaloja! Itseäni etoo, kun ne on semmosia vässyköitä ja huuhentaaleja. Aina saat olla kiskomassa toista pilvenreunalta. Sekin sapettaa tosiaan, että ovat niin herkkänahkasia, eikä osaa edes tapella kunnolla. Ei kiitos.

        Yhteensopivuuteen vaikuttaa paljon muukin kuin pelkkä aurinkomerkki. Jos syntymäkartassa kaikki muu passaa toisen syntymäkartan kanssa mainiosti yhteen paitsi aurinkomerkit keskenään, ei niillä aurinkomerkeillä ole enää kauhean paljon merkitystä.

        PS. Olen pistänyt merkille (ihmisten kertomien kokemusten perusteella), että skorpioninainen-vaakamies -suhde toimii näin yleensä ottaen paremmin kuin päinvastainen vaakanainen-skorpionimies -suhde.


      • Skorppari...
        krääh kirjoitti:

        Uh, en käsitä miten skorppareille jaksetaan aina tuputtaa niitä kaloja! Itseäni etoo, kun ne on semmosia vässyköitä ja huuhentaaleja. Aina saat olla kiskomassa toista pilvenreunalta. Sekin sapettaa tosiaan, että ovat niin herkkänahkasia, eikä osaa edes tapella kunnolla. Ei kiitos.

        Yhteensopivuuteen vaikuttaa paljon muukin kuin pelkkä aurinkomerkki. Jos syntymäkartassa kaikki muu passaa toisen syntymäkartan kanssa mainiosti yhteen paitsi aurinkomerkit keskenään, ei niillä aurinkomerkeillä ole enää kauhean paljon merkitystä.

        PS. Olen pistänyt merkille (ihmisten kertomien kokemusten perusteella), että skorpioninainen-vaakamies -suhde toimii näin yleensä ottaen paremmin kuin päinvastainen vaakanainen-skorpionimies -suhde.

        Kalajoen kans on vähän tylsää...nimim. kalan kanssa naimisissa....:S


      • skorppu79
        49&¤% kirjoitti:

        samaa mieltä..minä vaaka/mies ja skorpioni/nainen,,olimme melkein kaksikymmentä vuotta naimisissa..skorpioni nainen määräilevä ,piikikäs,alentava.Herkälle vaaka miehelle oli myrkkyä .Nyt erostamme tulee kohta kymmenen vuotta,että näin ..

        Itse olen skorpioni nainen ja ihastunut vaaka mieheen. Tämä vaaka mies on herkkä, kuten edellisen kirjoittaja totesi olevansa...mutta mutta, kun niin olen minäkin herkkä. En ikinä voisi kuvitella alentavani toista, itse ajattelen niin ettei pitäisi ketään ihmistä lähtee alentaa, varsinkaan omaa kumppania. Olen myös huono määräilemään. Piikkikkääksi huomaan heittäytyväni, kun koen itseäni loukattavan. En olekaan varmasti tyypillinen skorpioni. Olen aika kiltti ja joustava henkilö. Nouseva merkki neitsyt ja kuu merkki härässä.


    • Mimie-82

      Kauris, härkä, rapu ja kalat sopivat hyvin skorpparille =)

    • soppii

      Minä skorpioni (n) ja mieheni vaaka, ja oikein mainiosti menee neljättä vuotta. Minä kiusin ja hän kiusii minua ja sitten nauretaan ja huudetaan ja tehdään draamaa ja kaikki menee vallan hyvin vieläkin.

      Älkääpäs uskoko niihin horoskooppeihin ihan liiaksi! Yksilöllisiä kaikki olemme. Kemiat ja.

    • Snainen

      Löysin tällaisen vanhan keskustelun pätkän...pitää kommentoida että mikäli näitä juttuja on uskominne vaakamies ja skorpparinainen voisivat sopia yhteen...mutta vaakanainen ja skorpparimies ei missään nimessä.

      Itsellä on ollu pientä orastavaa suhdetta vaakamieheen (olen siis skorppari) ja ei täytyy sanoa että räjähdysherkkää on. Mutta jotenkin tuntuu että joku mystinen side meidän välillä on. Anteeksianto ja unohtaminen on ollut aika helppoa. Se mikä voi toda ongelmia on se että vaaka hakee tasapainoaan ja on seurallinen ja skorppioni mustasukkainen ja omistushaluinen. Uskoisin että suhteen ongelmat aiheutuu juurikin skorpparista, jos skorppari oppii vähän hillitsemään itseään niin kyllä tuosta hyvä tulee.

    • yksi suhde vaakaan

      Vaakamies kuljettaa skorpparinaista ihan 6-0....
      Ei toimi. Skorpparinainen tulee hulluksi vaakamiehen kanssa.
      Skorppari on yleensä mustasukkainen ja vaaka lirkuttelee vähän kenelle
      sattuu...se on myös tuskaista.

    • aina voi yrittää

      Vaaka tasapainottelee ja heilahtelee puolelta toiselle. Skorppioni tarvitsee tai skorpalle sopii vakaa vaikkakin mystisen henkilö. Ei siis paikoilleen jämähtynyt eikä myöskään ailahtelevainen.

    • nyhverö + tukipilari

      Vaakamiehet voivat toisinaan olla vähän laiskoja, mukavuudenhaluisia ja jopa vastuuttomia. Skorpioninainen taas on tukipilari, joka aikaa myöten ei jaksa kannatella toimetonta puolisoa. Tälläinen on minun (skorpioninainen) kokemukseni vaakamiehistä.

    • Anonyymi

      Skorppar mies vaaka nainen. Nainen oli nuorempi..meillä meni hyvin..paras nainen mitä mul ollu ! Alussa oli enemmän riitoja n.1v ..sit nekin alko loppuu...turha sitä on liikaa kelailla jotain kooppi merkkejä. Jos kemiat toimii..se on siinä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe