Kesäjalat

Nimetön

Taas löysin itseni keskustelusta/väittelystä jossa jouduin puolustamaan kantaani avojaloin olemiseen.

Niinpä esitän kysymyksen teille rakkaat surffaajat eli onko teidän mielestä miesten soveliasta olla sandaaleilla, ilman sukkia työpaikalla tai illanvietossa? Jos ei, niin miksi kyseinen avojaloin tepsuttelu olisi sitten vain naisten etuoikeus?

1

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1970+

Ehdottomasti mies voi olla paljain varpain ja/tai käyttää varvassandaaleita! Mun kokemuksen mukaan varvassandaalit eivät myöskään ole este urakehitykselle. Ihmisten välisessä kanssakäymisessä on muut ihmiset huomioitava ja tämä tapahtuu mm. tilanteeseen sopivalla pukeutumisella ja muutenkin siistillä olemuksella. Esimerkiksi työpaikalla tai illanvietoissa voi aivan hyvin olla paljain varpain, kunhan kokonaisuus on kunnossa ja tyyliseikat hallussa.

Nuorena ujostelin paljaita varpaita ja varmaan kotikasvatuksen perua on se, että sukkia piti käyttää aina. Opiskeluaikana uskalsin jo käyttää kenkiä ilman sukkia kesähelteellä! Vaimoni osti muinoin ensimmäiset varvassandaalini. Lisäksi hän järkkäsi mut joihinkin kotibileisiin ilman sukkia eli siis kun kengät riisuttiin, niin olin paljain jaloin. Tämän seurauksena löysin oman tyylini ja siihen usein kuuluu paljaat varpaat.

Purnasin joskus työpaikalla kahvipöydässä naisten oikeutta kevyeeseen kesäpukeutumiseen ja paljaisiin varpaisiin. Sen seurauksena paikalla ollut rouvakolmikko kysyi, että miksi mä en sitten voisi olla toimistolla paljain jaloin. Niin - miksen? Nykysin saatan vaikka silloin tällöin ollakin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      30
      4602
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3346
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3144
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2208
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      27
      1760
    6. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      160
      1751
    7. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1748
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1267
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe