Haapaveden S-market

sivusta seurannut

Haapaveden S-marketin työntekiät näkyvät puhuttelevan asiakkaitaan todella törkeästi, ei uskoisi, että tällaista henkilökuntaa on vielä olemassa näin sivistyneessä aikakaudessa!

21

4417

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpö määkin

asioin joka päivä, en ole vielä koskaan kuullut noita sinun juttujasi.

• sivusta seurannut

no et varmaan, koska vasta olen itsekkin tämän huomannut

• tarkootat?

• nyt ihan vakavissas

minä olen ollut sokkarin asiakas yli 30 vuotta,enkä ole henkilökunnan taholta saanut huonoa kohtelua koskaan.

• johtajalla on muka

aina niin kiire, että vauhilla viuhtoo menemään asiakkaijen ohi, ettei tarte alkaa puhumaan asiakkaille.

• lainen työ

sulla on, jos vain joudat töissä juoruamaan, siihenhän se työpäivä kuluisi ja työt jäisi tekemättä.

• toivomuksista ja
        lainen työ kirjoitti:

sulla on, jos vain joudat töissä juoruamaan, siihenhän se työpäivä kuluisi ja työt jäisi tekemättä.

asioista on kysymys. Ei suinkaan juoruilusta.
        Eikö se kuulu vahän niinkuin johtajan imagoon se asiakaspalvelukin? Siitähän tässä on kysymys.
        Taitaa olla niita johtajan tuttuja jotka käyvät juoruamassa.

• on työaikana
        toivomuksista ja kirjoitti:

asioista on kysymys. Ei suinkaan juoruilusta.
        Eikö se kuulu vahän niinkuin johtajan imagoon se asiakaspalvelukin? Siitähän tässä on kysymys.
        Taitaa olla niita johtajan tuttuja jotka käyvät juoruamassa.

tehtävä työt, sitten vapaa-aikana ne juorut.

• on tosi mukavia ja kauniit...
        on työaikana kirjoitti:

tehtävä työt, sitten vapaa-aikana ne juorut.

vaan liian vähän tahtoo kassajonot kasvaa välillä sietämättömän pitkiksi?

• sdfssa

Haapaveden s marketin työn tekijät on törkeitä asiakkaile osoittelee sormilla ja kyttää koko ajan!!!! sais vaihtuu työntekijät!!!!

• Maksava asiakas

Olisiko ollut aihetta?

• 15
        Maksava asiakas kirjoitti:

Olisiko ollut aihetta?

metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

• jäsenenä pitkään

Toimivat ikäänkuin koneet, ei moittimista. Kiitos työntekijöille.
      Mutta tuotteiden hintojen korotus on kiusallista. Huomasin että koirille tarkoitettujen luiden hintaan oli tullut rutkasti lisää. Täytyisi ihan listata kaikki tavarat joiden hintoja on korotettu, niin tietää katella muualtakin.
      Hinnat piti laskea äskettäin.

• Anonyymi

Hyvä palvelu S-marketissa. 30vuotta adioinut, ei mitään välittämistä👍❤

• Anonyymi

Siis,,, asioinut,,, 😏

• Anonyymi

Ja tämä piti tulla kertomaan yli kymmenen vuotta vanhaan ketjuun koska?

• Anonyymi

Juuri tänään taas ajattelin asioidessa siellä, että onpa ihanaa henkilökuntaa. Hymyiltiin ja tervehdittiin, vaikka varmasti oli kiire, kun paljon asiakkaita.

• Anonyymi

Näyttää olevan paljo uutta henkilökuntaa.

• Anonyymi

Nuoria ihania työn tekijöitä, lopettakaa jo turha valittaminen.Nauttikaa ihanasta juhannuksesta ja nähkää joskus jostain positiivista.

• Anonyymi

Aina ollaan saatu hyvää ja ammattitaitoista palvelua. Kymmeniä vuosia ollaan asioitu kaupassa ja aina on tullut vain hyvää mieltä kaupassa asioidessa. Erittäin ystävälkiset ja huumoriakin ymmärtävät myyjät ja mukavat kauppiaat olleet. Puhas ja siisti kauppa, tuotteet järkevästi aseteltu. Palvelu pelaa ja aina on apua saanut kun on kysynyt. Nyt en kyllä tunnista kauppaa noista moitteista. Vai onko se niin, että kun itsekin käyttäytyy ystävällisesti ja reilusti, niin sille saa mukavasti vastinetta? Miettisin sitäkin millainen on hyvä asiakas? Millainen asiakas haluaisin itse olla? Onhan meillä asiakkaillakin velvollisuus käyttäytyä asiallisen ystävällisesti ja asiakaskin voi joustaa tukeakseen myyjän työtä. Näin voi toimia joka paikassa missä on asiakkaana asioimassa, ei vain kaupoissa. Minusta on aina hienoa nähdä nuori työntekijä ja muistaa millaista oli, kun itse nuorena aloitti työelämän. Tehdään nuorille työelämän aloittamisesta turvallinen ja rohkaiseva kokemus. Jokainen on joskus ollut ensimmäistä kertaa töissä ja muistaa miten silloin jännitti. Miten toivoisit itseäsi tai omaa lastasi kohdeltavan työelämässä?
      Mukavaa juhannusta kaikille. Ollaan kiitollisia niistä palveluista, joita vielä on.

• Anonyymi

S- marketissa nykyisin on erittäin hyvä ja iloinen asiakaspalvelu, kun on tullut uusia nuoria töihin ja tietty vanha äkäinen on vähemmän töissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66