Voi, että mua harmittaa...aina kun ollaan takapäin, niin pimpasta lähtee äänijä!
Pimpan pierut!
33
24216
Vastaukset
- Minni
Älä nolostele, sitä tapahtuu varmasti lähes kaikillle ja juuri tuossa asennossa. Ilmaa menee emättimeen peniksen pumppausliikkeestä, oikea pieruhan se ei missään nimessä ole.
- pera
isosta vitusta tai pienestä kullista,tutkittu juttu joo...
- nainen
Itselläni on erittäin tiukka (olin neitsyt) ja miehelläni on ISO... Näistä kahdesta seikasta huolimatta tapahtui sama "pieruilmiö"...
- Mies
nainen kirjoitti:
Itselläni on erittäin tiukka (olin neitsyt) ja miehelläni on ISO... Näistä kahdesta seikasta huolimatta tapahtui sama "pieruilmiö"...
Miehet tästä vain tykkäävät, sillä se tärisyttää mukavasti paikkoja ja äänikin voi olla kiihottava, kun tietää mistä se tulee. Ei ole mitään syytä häpeilyyn, vaan kannattaa suhtautua huumorilla.
- Hemmo hyödyntäjä
Mies kirjoitti:
Miehet tästä vain tykkäävät, sillä se tärisyttää mukavasti paikkoja ja äänikin voi olla kiihottava, kun tietää mistä se tulee. Ei ole mitään syytä häpeilyyn, vaan kannattaa suhtautua huumorilla.
Siinä on sekin hyvä puoli, että jos itsellä sattuu olemaan ilmavaivoja, niin ne voi heittää sinne sekaan. Kumppani ei huomaa mistä se kaikki tuli. Ainoastaan haju voi paljastaa jos on syönyt jotakin extraa.
- Janica
Johtuu kyllä ihan siitä ku sinne menee ilmaa yhdynnän aikana ja sit kun ilma sieltä vapautuu niin se tulee sitten äänen kanssa :)
- Nolostunut
Kiitti kaikille...kylläpä helepotti kuulla. Että on sitä muillakin. Ja ettei se tunnu niin haittaava asia olevankaan! :)
- bylsator
tuli se pieru kummasta reiästä tahansa, niin kyllä se tunnelman latistaa, kun tussu heittää törinänfanfaarinsa ilmoille.
- ei latista
>tuli se pieru kummasta reiästä tahansa, niin kyllä se tunnelman latistaa, kun tussu heittää törinänfanfaarinsa ilmoille.<
-No jo on kovin estoista sinunkin seksuaalisuutesi jos ilman törähdykset tai pierut kummasta tahansa, kummalta tahansa, naiskenteluasi häiritsee, nehän vain piristää ja hauskuttaa rakastelua.
Entäpä jos sattuu kuulumaan litinää tai naisesi ääntelee tai jopa sänky natisee ja narahtelee? - bylsator
ei latista kirjoitti:
>tuli se pieru kummasta reiästä tahansa, niin kyllä se tunnelman latistaa, kun tussu heittää törinänfanfaarinsa ilmoille.<
-No jo on kovin estoista sinunkin seksuaalisuutesi jos ilman törähdykset tai pierut kummasta tahansa, kummalta tahansa, naiskenteluasi häiritsee, nehän vain piristää ja hauskuttaa rakastelua.
Entäpä jos sattuu kuulumaan litinää tai naisesi ääntelee tai jopa sänky natisee ja narahtelee?pidätkö siitä että paska haisee, ja banjot soi samalla kun nait?
Itse en kiihotu siitä. En edes äänistä jotka sitä muistuttaa.
Sen sijaan nussimisen lätinät ovat asia erikseen.
Kuuluvat asiaan. - bylsijä
bylsator kirjoitti:
pidätkö siitä että paska haisee, ja banjot soi samalla kun nait?
Itse en kiihotu siitä. En edes äänistä jotka sitä muistuttaa.
Sen sijaan nussimisen lätinät ovat asia erikseen.
Kuuluvat asiaan.harvemmimpa tuo pillupierusta paska haisee...
- sillä on..
Anna pimppas pierutella vaan! Nehän yleensä tulee enempi kun on oikeen kostunut..luulis olevan partnerin tyytyväinen silloin! Sitä paitsi, miehet nyt harvemmin välittää tuollasista, ei ainakaan kukaan mulle oo valittanu..useimmat mun tuntemat miehet pieraisee ihan sellasen oikeen rakastelun jälkeen:)) Älkääkä sanoko yäk, tää on ihan arkirealismia!
- pörinää
...sopivan kiihottavaa äännähtelyä asiaan liityen? Harvemmin sellaisia ääniä kuuluu noissa videonpätkissä...
- totuus on tarua ihmeeliisempi
Olen kokenut ilman pumppaamisen kanssa nolona. Helpottaisko, jos kumppani vähän säätäis, kuinka huulille vetää;ja kokeilkaapa lusikkaa, niin ettei naisen tarvi olla kontallaan-ei mene ilmaa, kun säätää ylävartalon asentoa ja mies ylettyy hyväilemään kurvit ym. paremmin. Mulle ainakin kivempaa, siinä asennossa en koe olevani panopuu.
- Nolostunut
mutta kun....musta toi takaapäin on paras asento, siinä nimittäin uppoo niin ihanan syvälle!! Ja kunnollisen konttaus asennon se kyllä vaatii!!!
- hati
ei haittaa nniin käy minunkin vaimolle
- mie vaan
No huh.. onpa kommentteja sulle annettu =)
Mutta todellakin se on ihan normaalia, eikä johdu kummankaan varustetasosta.
Vinkkinä ihan, että laske pyllyäs hieman alaspäin ja kokeile myös laittaa jalat lähemmäs toisiaan (ei niin avonaisena.. kokeilemalla löytyy hyvinkin toimivia kikkoja =)
Ja tietysti kun kamalasti ilmaa, niin sanoppa miehelle et auta vähän... ihan huvittavaa hommaa. Sängyssä ei saa liian tylsää ja totista olla =)
Ja "lusikka" asento... siinä mies pääsee syvälle kun nostat toisen jalkasi ylös päin... samalla mies voi vaikka hieroa... Jees tämä tästä =)- Nolostunut
Toi lusikka juttu kuulostakin ihan hyvälle,
siinä voiskii mennä aivan yhtä syvälle!!
(hih, ihan runoiluks meni)
JEPS! Kiitti :)) - jak
Nolostunut kirjoitti:
Toi lusikka juttu kuulostakin ihan hyvälle,
siinä voiskii mennä aivan yhtä syvälle!!
(hih, ihan runoiluks meni)
JEPS! Kiitti :))niinku raksajätkät sanoo:kunnon pillu kuuluukin korahdella.
- kalukas
Jossain oli mielestäni tutkimus kyseisestä asiasta.
Tyyliin iso pimppa tai pieni penis aiheuttaa ne äänet.
Elikkä kun taaksepäin vedettäessä ja rakoa ja työnnetään sisään niin siitä raosta sisään mennyt ilma tulee ulos pillun täyttyessä.
Mutta jos penis täyttää reunat hyvin niin ilmiönm ei pitäisi toistua.- tyPy
joo-o sama juttu mulla, toisaalta tällä miehellä ei oo pieni muna, ja ongelmia tulee muutenkin. Nolottavat ne äänet..Ratkaisua en oo löytäny, oon vasta 16 ja en siis mikään pRo näissä seksiasioissa.. Ilmastahan se johtuu, mutta on menny ohi jos vaihdettu viileesti asentoa:)koetetaan kestää;)
- nolostunut
Ei pidä kohdallemme kyl paikkaansa!!!
Päinvastoinhan tuon maalaisjärjelläkin ajateltuna luulisi olevan...mietippä itsekkin, sanoohan sen järkikin! - Jorma
No mihis ne ilmat sitten menee sisään työntäessä kun kyrpä on iso eikä ilma pääse tulemaan ulos?
Tuo tutkimus on puppua sanon minä.
- minua
Itsestäni ei ainakaan ole hauskaa kuunnella sitä "piereskelyn" ääntä. Justiinsa kun rakastelee ROMANTTISESTI ja herkästi ja sitte alkaa kuulumaan "pieru" joka vetäsyllä niin kyllä se latistaa tunnelmaa ja PAHASTI! Pahimmillaan alkaa naurattamaan niin että jää naiminen siihen ja kumpikaan ei pääse "kliimaksiin" asti.
- no problem
Sain "pieruista" kammon edellisen miehen kanssa. Olin kokematon, enkä tiennyt onko vika minussa vai onko se luonnollista. Kyseisen ilmiön sattuessa kumppani repesi nauramaan (luultavasti tietämättömyyttään), joten tilanne oli todella kiusallinen. Kun uudessa suhteessa tuli seksin aika pelkäsin todella "pieruja" koska luulin että vika on minussa. Helpotusta toi se, että mies ymmärtää, että se on luonnollista (syyttää jopa itseään sen aiheuttamisesta). Kulman tai asennon vaihtaminen ratkaisuna jos se häiritsee. Huumori mukaan!
- hauskaaaaaa
No kunhan ei tule pieru varrella....
- NiukuNauku
Ääniin auttaa se kun rupee naimaan ihan hulluna ja täysillä, unohtuu turhat noloilut ja sen semmoiset. Ja peittyy muilla äänillä, voi paukutella sitten kaiken ilmoille muutenkin niin sanotusti..
- saundit ovat rautaa
Ompa kumma, jos kunnon tahkoomisessa ei mene ilmaa emättimeen. Ja voi vain pohtia miten ilmaa menee emättimeen? Onko hieman liian väljät puristukset tai onko kaveri vain liian pieni suhteessa emättimeen? Asialle pystyy vain nainen tekemään jotain itse tai sitten lääkäri. Tai sitten matka Viroon klinikalle on yksi mahdollisuus miehelle. Joka tapauksessa se on kai luonnollista, että ilma poistuu... Jos pörinät tuntuvat epäeroottisilta ja haluat päästä niistä eroon sekä saada vielä hieman enemmän fyysistä nautintoa suosittelen lantiopohjan lihasten säännöllistä jumppaa. Sillä on myös terveydellisestikkin hyödyllisiä vaikutuksia, kuten esim. tahattoman virtsan karkailun estyminen.
- nam man
Ja kun vielä joku laittaisi linkkejä videonpätkiin, jossa pimppi pörisee niin kaikki ois hyvin...
- kokemusta on....
oli meillä niinkin yksinkertainen juttu kun liukkari! ei kuuluu ääniä pimpistä enään!
- )/ -'---
Sinun sexsi on melkein täydellistä. Kuulin aikoinaan vartuneelta naiselta mikä on täydellinen nainti. SE on kun painaa niin menee tuppo karvoja mennesään ja takasin tullessa tulee litra kusta. EI sulla ole syytä huoleen.
- kokemusta on..
niin minäkin ennen niitä häpesin.. Nykyisessä parisuhteessani mies ei ole kiinnittänyt mitään huomiota asiaan.. Kerran suuseksin aikana mies nosti jalkani olkapäilleen ja siinähän sitä ilmaa sitten meni sisälle.. Ilmojen tullessa ulos tietysti nolostuin (Olihan miehen kasvot jalkovälissäni).. Siirryin pois äkkiä tästä asennosta ja mieheni kysyi vaan "eikö tuntunut hyvältä".. Hän ei siis ollut kiinnittänyt asiaan mitään erityistä huomiota vaan piti asiaa aivan luonnollisena.. Tämän jälkeen ei ole paljoa nolostuttanut vaikka olisi kuulunutkin ääniä..
- Tyttönen
Aiemmin minua nolotti kamalasti, että mitä jos tällein sattuisikin tapahtumaan kesken rakastelun (niin oli joskus käynyt, kun olin itse itselleni nautintoa tuottanut). No, sitten kerran tunsin kuinka ilmaa meni sisälle ja sanoin sen suoraan poikaystävälleni. Hyvä kun sanoin, sillä kohtahan se tuli sieltä remakasti äänitehosteineen päivineen ulos - ja me räjähdimme nauramaan. Eli eipä asia sen enemmän haitannut, hihitimme vain jonkun verran ja niin edelleen. Asiasta kannattaa puhua, ettei tule turhia väärinkäsityksiä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793