onko tämä perusleijona, miten pidän siitä kiinni?

oin as

Aloin juuri seurustella leijonapojan kanssa, aluksi meillä oli aikoja sitten jonkinlaista silmäpeliä, lopetin sen ajoissa ja hänkin lopetti. sen jälkeen olemme nähneet pari kertaa kavereina. Vasta kun myönsimme toisillemme pitävämme toisistamme niin se johti siihen että päädyimme yhteen.
Leijona mies on niin tietoinen itsestään, kun sanoin etten kerro kiinnostuksen kohteitani, hän oli heti että 'no minä, mutta kuka se toinen on?' eikös tuo ole ihan perusleijonaa ?:D
Hän ei kuulemma myöskään koskaan jää itkemään kenenkään perään, mikä sopii minulle, joka yleensä siirryn nopeasti eteenpäin itsekkin. Kuulemma eron jälkeen jo seuraavana päivänä etitään uutta muijaa. On se ehkä vähän karua?
Ja miten minä voisin pitää tästä seksikkäästä, villistä, energisestä, ihanasta miehestä kiinni? Katson häntä muutenkin jo niin paljon ylöspäin ja ihmettelen että miksi hän kaikista ihailioistaan päätti ottaa minut.Niin, miksi? Pitääkö minunkin esittää vähän itsevarmempaa, etten ole niinheikko hänen silmissään? Kertokaa kokemuksianne. :)

2

1259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lellonatyttö

      leijonamiestä ei kannata pitää epävarmuudessa sillä melko nopeasti silloin lähtee uuteen jahtiin....tunteet pitää näyttää mutta antaa kuitenkin tilaa hengittää...leijonamiehet arvostavat ihailevia katseita mutta jatkuva sanallinen kehuminen ei oo hyvästä:)silloin menee liian pitkälle...tykkää lahjoista ja yllätyksistä....

    • metsä vastaa kuin sinne huu...

      Leijona arvostaa toisessa avoimuutta ja tunteiden näyttämisestä ..liika sala-myhkäisyys tai testaaminen ..on pahasta leijonalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe