Onko kellää iskiasivaivaan nähden kokemusta Nixi hoitovoiteesta?
Mielipiteistänne olisin tyytyväinen
Nixi hoitovoide
8
7551
Vastaukset
- etujalka
minä käytän Nixi-voidetta,paras apu tähän asti.
- Jabe-70
Ostin Nixi inkivääri hoito voidetta 2 viikkoa sitten olen käyttänyt sitä jalkoterien reumakipuun ja vaivasenluukipuun sekä sormien nivelten nivelrikkoon, kivut ovat vähentyneet huomattavasti ja tulehtunut tunne hävinnyt. Suosittelen!
- Jukso
Peukalon nivelissä on nivelrikko olin kokeillut monia voiteita tuloksetta,vain tämä on auttanut.Suosittelen jokaisell.
- Sukulainen
Paras
- afsdfffd
mites se iskiakseen kun puukotta perseeseen nin auttas mistä sitä saa
- Anonyymi
nixi inkiväärivoide on paras kipuihin. itsellä lonkka ollut todella kipeä. ostin voidetta ja hoidin lonkan alueen illalla sain nukuttua koko yön ilman kipuja suosittelen todella. voidetta voi tilata www.jalkistuotteet.com tai 0505630712
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nixi inkiväärivoide on paras kipuihin. itsellä lonkka ollut todella kipeä. ostin voidetta ja hoidin lonkan alueen illalla sain nukuttua koko yön ilman kipuja suosittelen todella. voidetta voi tilata www.jalkistuotteet.com tai 0505630712
Uskoo ken tahtoo. Mainos.
- Ikääntynyt72v
Ei iskiakseen mutta kaikenlaisiin jalkojen levottomuus tiloihin olen käyttänyt ja se Tehoaa .tilasin juuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1231220YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.118782