Onko kellää iskiasivaivaan nähden kokemusta Nixi hoitovoiteesta?
Mielipiteistänne olisin tyytyväinen
Nixi hoitovoide
8
8397
Vastaukset
- etujalka
minä käytän Nixi-voidetta,paras apu tähän asti.
- Jabe-70
Ostin Nixi inkivääri hoito voidetta 2 viikkoa sitten olen käyttänyt sitä jalkoterien reumakipuun ja vaivasenluukipuun sekä sormien nivelten nivelrikkoon, kivut ovat vähentyneet huomattavasti ja tulehtunut tunne hävinnyt. Suosittelen!
- Jukso
Peukalon nivelissä on nivelrikko olin kokeillut monia voiteita tuloksetta,vain tämä on auttanut.Suosittelen jokaisell.
- Sukulainen
Paras
- afsdfffd
mites se iskiakseen kun puukotta perseeseen nin auttas mistä sitä saa
- Anonyymi
nixi inkiväärivoide on paras kipuihin. itsellä lonkka ollut todella kipeä. ostin voidetta ja hoidin lonkan alueen illalla sain nukuttua koko yön ilman kipuja suosittelen todella. voidetta voi tilata www.jalkistuotteet.com tai 0505630712
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nixi inkiväärivoide on paras kipuihin. itsellä lonkka ollut todella kipeä. ostin voidetta ja hoidin lonkan alueen illalla sain nukuttua koko yön ilman kipuja suosittelen todella. voidetta voi tilata www.jalkistuotteet.com tai 0505630712
Uskoo ken tahtoo. Mainos.
- Ikääntynyt72v
Ei iskiakseen mutta kaikenlaisiin jalkojen levottomuus tiloihin olen käyttänyt ja se Tehoaa .tilasin juuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454422Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232879Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412632Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?831606Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021052- 45996
- 59993