Kissaihmisille

Kissaihminen

Olen kissaihminen...
Kissat on ihania, seurallisia, helliä, lämpöisiä, hellyyttäviä, (ei säälittäviä)ja uskollisia siinä missä koiratkin.

Kissat ovat helppohoitoisia, ehdottoman siistejä, haluavat hiekkalaatikkonsa olevan aina siisti tai eivät suostu sitä käyttämään...niin minäkin tekisin. Kissat eivät haise tai kuolaa ( kuten koirat), ja huolehtivat itse henkilökohtaisesta hygieniastaan.

Kissa tekee mitä tahtoo, hallitsee, seisoo ylväästi ja on talon Jumala. Kissa on älykäs, oppivainen, kaunis, notkea, voimakas. Sielu lepää kissan liikehdintää seuratessa.

Kissa on tyytyväinen, kehrää. Kissa elää tätä hetkeä, osaa nauttia niin pienistä asioista että ihminen on aivan ihmeissään.

Kissa ei uikuta eikä ruikuta, ei alistu vaan kissa puolustautuu. Kissat ovat kilttejä kissaihmiselle, kissat eivät vaadi ulkoiluttajaa vaan osaavat halutessaan ulkoiluttaa itse itseään ja pyytävät hiiren itsekin. Kissaihminen ei tarvitse kissaa verukkeeksi lenkille lähtöön, vaan lähtee sinne ilman kissaakin (vrt. koiraihmiset).

Kissalla on hyvä itsetunto. Kissaihmisellä on hyvä itsetunto eikä hän tarvitse sen ylläpitämiseen rakkaan kissansa alistamista. Kissaihminen on terve sieluinen, takuulla kiinni elämän pienissä iloissa.

Millainen kissaihminen sinä olet?

6

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaks rotikkaa ja kissa

      Ainut mikä kissoilta puuttuu, on kyky suojella. On paljon turvallisempaa asustella kahden rottweilerin kanssa kun pelkän kissan !

    • Kissa kehrää myös pelätessään ja silloin kun se on sairas (ts. kipu) Kehräys on kissan suojelukeino vihollista vastaan. Vihollinen luulee kissan olevan tyytyväinen kun se kehrää...

      Tässä maassa on merkillinen lauma ns. eläinihmisiä, jotka hankkivat kissoja ja koiria milloin mistäkin syystä. Minä kuulun niihin jotka keräävät muiden heitteillejättämät eläimet talteen ja vuosien varrella kotonani on vieraillut (toiset lyhyen tovin ja toiset loppuelämänsä) niin kissoja kuin koiriakin. Kaikkia yhdistää yksi yhteinen tekijä. Niitä on kohdeltu kaltoin.

      On aivan sama minkälainen eläinihminen olet, kunhan aidosti rakastat sitä lemmikkiäsi ja haluat tarjota sille parhaan mahdollisen kodin.

      • kissaihminen

        Oletko nyt harkinnut loppuun asti kannattaako tuo sinun löytöeläinkoti touhusi jos se tekee sinut noin katkeraksi...

        Minun kotini ei varmaankaan ole paras mahdollinen koti missä kissa voisi elää. Kissani on kuitenkin oikein onnellisen oloinen. Rakastan kissaa aidosti koska kissa antaa myös minulle iloa ja onnea elämään, enkä siksi että antaisin hyvän kodin tai että otan kissan koska muut ovat sen heitteille jättäneet.


      • Ambell
        kissaihminen kirjoitti:

        Oletko nyt harkinnut loppuun asti kannattaako tuo sinun löytöeläinkoti touhusi jos se tekee sinut noin katkeraksi...

        Minun kotini ei varmaankaan ole paras mahdollinen koti missä kissa voisi elää. Kissani on kuitenkin oikein onnellisen oloinen. Rakastan kissaa aidosti koska kissa antaa myös minulle iloa ja onnea elämään, enkä siksi että antaisin hyvän kodin tai että otan kissan koska muut ovat sen heitteille jättäneet.

        Kissat ovat myös minusta kauniita ja suhteellisen helppohoitoisia lemmikkejä, vaikka ykll siinä on oma hommansa. Tosin pidän koiristakin,eivätkä ne minusta kuolaa mitenkään pahasti, ainakaan pikkukoirat, joista ehkä eniten pidän...:) Kissat ovat aika itsenäisiä, tosin ainakin oma kissani on ihmisrakas ja viihtyy keskellä perhettään. Kaikki kissanomistajat, rakastakaa ja kunnioittakaa kissojanne! Ne ovat pitkäaikaisia kumppaneita!


    • Kissafani

      Kissaa ei voi verrata mihinkään, kissa on aina kissa. Kissa rakastaa mukavuutta ja osaa järjestää sitä itselleen ja saa ihmisensä järjestämään sitä. Kissa tarvitsee hellyyttä ja seuraa. Kissa on älykäs ja huumorintajuinen. Kissa antaa minulle paljon. Kissa on pehmeä ja lämmin ja hurisee kotoisasti. Totta on kuitenkin se, että kissa voi kehrätä myös ollessaan sairas ja jopa kuoleva kissa voi kehrätä, ehkä se siten lohduttaa itseään...

    • Anonyymi

      No joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe