Neitsyt ja Kaksonen

sopivatko yhteen?

Onko kokemuksia näiden merkkien yhteensopivuudesta? Olemme aika hiljattain seurustelemaan alkanut Neitsytnainen ja Kaksosmies? Juttua meillä ainakin riittää molemmin puolin ja arvot tuntuu samoilta..

6

1474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Astrologiaa.

Eipä ole paljon mahiksia tulla toimeen keskenään,varsinkin kun nainen on netsyen merkeissä,vaikka teillä on yhteinen planeetta(merkurius)kehottaisin sinua hipsimään ja nopsaan takavasemmalle ennen kuin tuo levoton ja itsekäs kaksonen vie sulta itsekunnioituksen.Kaksosessa on yhtä aikaa pyhimys ja paholainen.

• Kaksoset on viisaita

pitää mielipiteensä itsellään kun ei tunne henkilöitä ja sitten vasta antaa lausuntonsa vai onko tarkoitus yrittää tehdä suhteille kiusaa tai jopa halu tuhota jotakin joka voisi olla maailman paras suhde. Kaikissa merkeissä on niin sanottuja hyviä ja vähemmän hyviä...eikö? Jos olet itse pettynyt niin olis hyvä katsoa miten itse toimit. Hyvää jatkoa

• pitää pienten puota

Vanhemmiten Kaksonen on rauhallinen ja
        pitää pienten ja heikkojen puolta.

• Hyvä kokemus

käväisin katsomassa mitä oli kirjoitettu siellä sivustolla ja tulin siihen tujokseen että kyllä siellä on tosi hyviä suhteitä ja se johtuu paljon siitä että ihminen ajattelee järjellä eikä pelkästään oman edun tavoittelulla. Kävise niin näet. Siksi toiseksi en ymmärrä miksi joillekin tämä toisen merkin sorsiminen tärkeämpi kuin hyvän suhteen rakentaminen.

• Zera1

onnea yrityksellenne! riippuu niin paljolti muustakin,miten suhde onnistuu,ei pelkästään tähtimerkistä.12 vuoden ajan tein neitsyt-naisene analyysiä kaksos-miehestä.huumoria,mustaa sellaista riitti puolin toisin,verbaalinen puoli toimi täysin.alusta asti koin,että mielenlaadultamme ihan eri maata,tunne pysyi samana koko ajan,mutta asialleen antautuvaana neitsyenä sinnittelin vain eteenpäin.itseäni häiritsi kaksosen poukkoilemenen asiasta toiseen,monta rautaa tulessa.hänestä taas jauhatin samaa koo ajan.häneltä opin kuitenkin positivisuutta,dynaamisuutta,halua vaatia omia oikeuksiaan.hän ei jäänyt kauan murehtimaan epäonnistumisia aan mennä porskutti eteenpäin siinä missä joku muu olisi voinut vajota masennuksen syövereihin.toivottavasti sinun miehesi peruspositiivisuus (?) antaa sinulle puhtia,koeta unohtaa nänä "merkit" ja keskittyä olennaiseen suhteessanne eli toistenne huomioimiseen ja kunnioittamiseen.

• JenniEmilia

Olen seurustellut yli 2vuotta neitsyt miehen kans ja hyvin menee. Olen siis itse kaksonen. Juttua riittää koko ajan. yleensä kun mennään nukkumaan niin tunti siinä menee vielä sängyssä jutellessa päivän tapahtumista:D Mummoni on myös kaksonen ja pappani neitsyt he ovat olleet kohta naimisissa 50vuotta. Äiti sanoo aina että minun ja mieheni suhde on kuin mummoni ja pappani. Neitsyt miehen kanssa saattaa tulla ongelmia puhumattomuudessa tarkoitan tällä sitä että jos päässä pyörii jotain, esim epäilee jotain sairautta. niin neitsyt mies vaikeenee asiasta. Mutta onneksi osaan tulkita ja tiedän milloin hänen mieltään painaa jokin.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2682
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      338
      2397
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2094
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1766
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1675
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1559
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      43
      1429
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1409
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1355
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1146
    Aihe