Mistä hyvä ja edullinen kehystämö Helsingissä

Sisustaja1975

Olisi kolme öljyväriä ilman kehyksiä, kehystys vaan maksaa omaisuuksia. Tietääkö kukaan järkihintasta kehystämöö jolla kuitenkin laatu on hyvää?

73

23735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matias.

      ja halvalla ei saa hyvää.

      Miksei kehystä itse jollei halua / ei ole varaa maksaa firmalle työstä?

      Ei ammatikseen niitä tekevä voi tehdä lahjaksi.
      Se on sama kuin tultaisiin sinun luoksesi pyytämään rahaa ilman vastiketta tilipäivänäsi.

    • mikä.

      Missä päin Suomea asut?

    • mikä.

      Ai, otsikossa onkin jo sanottu. Sori.
      Minä itse käytän kehystämöä, joka on pohjois Hesan rajalla juuri ja juuri Vantaan puolella. Sinne piti kyllä autolla mennä ja oli aika vaikeasti löydettävissä koko paikka, keskellä metsää. Jos löydän iltaan mennessä sen nimen niin laitan tänne..

    • ..puukeskukseen...

      ..niin löydät varmasti sieltä eullista kehysrimaa ja jokaisessa talouksessahan on nykyisin sellainen halpa jiirisaha/jigi jolla kulmien sahaus onnistuu tuota pikaa. Kun näin olet saanut kehyksen koottua niin voit vielä värjätä nuo kehykset joko teoksiin tai muihin huonekaluihin sopivilla väreillä, eikä maksa paljon.
      Mielikuvitusta vain niin kyllä se siitä.

    • mikä.

      ..tuntuu että paikka se on kehys visa niminen. Siitä on jo yli vuosi aikaa kun teetin taulujani siellä. Siksi en muistanut nimeä. Itäkeskuksessa näyttää olevan yksi liike, minä olen käynyt vain Vantaan rajalla.
      Siellä teetän siis omani, mutta siitä en tiedä onko se riittävän edullinen sinulle. Oli puolet tai kolme kertaa halvempi kuin jos olisin teettänyt Hesan keskustassa. Joten minulle tämä on halpa paikka. Tosin en mitään halvimpia kehyksiä valinnut vaan enemmänkin tauluuni oikeat kehykset ja mies osasi muuten hyvin valita oikeanlaiset minulle. Joten tuossa yksi vinkki.

    • silmäneula

      liikkeissä maksaa melko paljon pienillekin töille. Riippuu tietysti siitä, mitä kehyksillä hakee, mutta maalaus pysyy aina samana olipa siinä kehykset tai ei. Prameat kehykset vievät vain voimaa itse maalaukselta, joten niihin ei kannata paljon satsata.

      Pelkkä suora lista, esim. litteä 5x22 menee hyvin vielä alle metrisiin maalauksiin, tai, jos haluaa reunaa enemmän peitoon, ohutta kulmalistaa esim. 8x19. Itse olen jättänyt listan maalaamatta ja vetänyt vain värittömän lakan, se sopii kaikenlaisiin maalauksiin eikä ainakaan tule ristiriitaa kehyksen ja maalauksen välille.

      Myös suurempaa kulmalistaa, 45x45, olen käyttänyt. Tällöin maalaus ikäänkuin uppoaa kehykseen; tässä voi myös jättää 3-4 mm raon maalauksen ja kehyksen väliin. Tällaiset kehykset olen aina maalannut, koska maalaamattomina nekin vievät voimaa itse työltä.

    • roihiksessa

      Roihuvuoreen muistaakseni siirtynyt kehystämö Brande arts Oy, websivut on näköjään työn alla mutta löytyy www.arts.fi parikin ystävääni on näiltä kehystystä ostanut ja on kehunut halvaksi ja hyväksi... Tuovat listat jostain itse tms. Toivottavasti saat aarteesi kehyksiin.

      • ArtShop

      • Kaalenserkkku

        Kävin kehystämässä öljyvärin, tähän mennessä halvin kehystys jonka olen ostanut. Suosittelen


      • Sekatekniikka 23

        Asiallinen palvelu ja hinnat järkevät. Ostin pelkän kehyksen ja leikkasin paspiksen itse tää sama firma myy paspispahveja ja leikkureita, sain melkein yhden leikatun paspiksen hinnalla käsileikkurin ja metri x metri paspipahvin.


      • kaarlekustaakorkki

        Hain työni viime viikolla, työ oli asiallinen ja edulllinen.


      • Minäitse55v

        Kunniakirjan kävin laitattaan kehyksiin makso 45 euroo ja toimitus kesti 2 päivää.


    • bruant

      Vinkki. Myyrmannin kauppakeskuksessa oleva taidekiila

      • Onko oma liikkeesio, oletko itse työssä siellä, vain oletko kehystyttänyt itse siellä? Kertoisitko lisää.


      • bruant
        tinat kirjoitti:

        Onko oma liikkeesio, oletko itse työssä siellä, vain oletko kehystyttänyt itse siellä? Kertoisitko lisää.

        Onhan se oma yhdenmiehen putiikki jolla yritetään elanto hankkia etupäässä kehystämällä.Tervetuloa


    • rtkk

      Joka kehystämössä on edullisia kehysrimoja ja kalliimpaa laatua! Jos riittää tuollainen muovimassarima, niin hinnat ei ole kovin korkeita. Puurimoilla on hintaa enemmän.
      Kilpailuttaminenkin voisi olla kannattavaa!

    • Vanhan...

      ...tuusulantien varrella. Stadin halvin ja laatukin on hyvä.

      • Esa Mallinniemi

        Nimimerkille roihiksessa, kävin kehystämässä 4 grafiikan sarjani Brande arts sissa ja tähän mennessä paras palvelu jota olen saanut, ei koittanut ryöstää minua heti ja ei tyrkyttänyt kalleinta mallia vaan etsittiin yhessä missä on hinta / sopivuus paras. Kehystys kesti 3 päivää ja maksoi 60 eur / kpl. Kehsytämöissä on todellakin eroja... Veikkaan että johtuu siitä että Brande Artsin porukka vaikuttaa olevan kaikki suht nuoria (30-35 vuotiaita) ja niinsanotusti uutta koulukuntaa kehystämisessä ja siksi hoitavat asiakaspalvelun ja hinnoittelun toisella tavalla mitä olemme tottuneet Helsingissä saamaan. Jokatapauksessa lämmin kiitos vinkistä.


      • Isoäiti 66
        Esa Mallinniemi kirjoitti:

        Nimimerkille roihiksessa, kävin kehystämässä 4 grafiikan sarjani Brande arts sissa ja tähän mennessä paras palvelu jota olen saanut, ei koittanut ryöstää minua heti ja ei tyrkyttänyt kalleinta mallia vaan etsittiin yhessä missä on hinta / sopivuus paras. Kehystys kesti 3 päivää ja maksoi 60 eur / kpl. Kehsytämöissä on todellakin eroja... Veikkaan että johtuu siitä että Brande Artsin porukka vaikuttaa olevan kaikki suht nuoria (30-35 vuotiaita) ja niinsanotusti uutta koulukuntaa kehystämisessä ja siksi hoitavat asiakaspalvelun ja hinnoittelun toisella tavalla mitä olemme tottuneet Helsingissä saamaan. Jokatapauksessa lämmin kiitos vinkistä.

        Elikkä kiitokset vinkistä tämän Roihupellon kehystämön suhteen. Kehystin lasten piirrustuksia sarjan ja ei ole moitittavaa palvelusta eikä hinnasta.


      • Daria Lahtinen danie
        Isoäiti 66 kirjoitti:

        Elikkä kiitokset vinkistä tämän Roihupellon kehystämön suhteen. Kehystin lasten piirrustuksia sarjan ja ei ole moitittavaa palvelusta eikä hinnasta.

        Eipä ole ihme että pystyvät ihan toisiin hintoihin mitä nämä muut Helsingin pajat, kävin teettämässä näytelyyni (tämän keskustelu ketjun perusteella kiitokset kaikille osallistuneille) 19 kehysken sarjan (itse kiinnitän työt ja leikkaan paspat) myyjä laski sen ja sanoi että hae huomenna iltapäivällä, ihmettelin että mitein näin nopeasti ja myyjä tokasi että ei noissa kehyksissä mene maksimissaan 10 min pidempään / kpl kun paukuttaa automaattikoneilla ne pätkiksi ja koneilla kasataan, sekä että kaikki listat on omassa varastossa... Siellä oli 3 kaveria koneiden ääressä tekemässä kehyskiä ja tilaa vähintään 500m2 eli vinha ero perintesille yhden miehen verstaille jossa kestää se 2-3 viikkoa yhdessäkin kehyksessä.


      • Iloisesti yllättynyt
        Daria Lahtinen danie kirjoitti:

        Eipä ole ihme että pystyvät ihan toisiin hintoihin mitä nämä muut Helsingin pajat, kävin teettämässä näytelyyni (tämän keskustelu ketjun perusteella kiitokset kaikille osallistuneille) 19 kehysken sarjan (itse kiinnitän työt ja leikkaan paspat) myyjä laski sen ja sanoi että hae huomenna iltapäivällä, ihmettelin että mitein näin nopeasti ja myyjä tokasi että ei noissa kehyksissä mene maksimissaan 10 min pidempään / kpl kun paukuttaa automaattikoneilla ne pätkiksi ja koneilla kasataan, sekä että kaikki listat on omassa varastossa... Siellä oli 3 kaveria koneiden ääressä tekemässä kehyskiä ja tilaa vähintään 500m2 eli vinha ero perintesille yhden miehen verstaille jossa kestää se 2-3 viikkoa yhdessäkin kehyksessä.

        Näyttää olevan poikkeava firma tämä brandes art, kävin kysymässä kehysten hintoja antoivat hinnaston käteen ja kupin kahvia että näillä teemme tutustu rauhassa ja että emme hinnoittele asiakkaan tai kelloajan perusteella. Erittäin tervettullut muutos hatusta vedettyyn hinnoitteluun. Hinnat ovat viellä n 50% niistä mitä olen ennen maksanut keskustan kehystämöihin.


      • Tampereelta nääs
        Iloisesti yllättynyt kirjoitti:

        Näyttää olevan poikkeava firma tämä brandes art, kävin kysymässä kehysten hintoja antoivat hinnaston käteen ja kupin kahvia että näillä teemme tutustu rauhassa ja että emme hinnoittele asiakkaan tai kelloajan perusteella. Erittäin tervettullut muutos hatusta vedettyyn hinnoitteluun. Hinnat ovat viellä n 50% niistä mitä olen ennen maksanut keskustan kehystämöihin.

        Olipa hyvä että eksyin tähän ketjuun tolla Brande artsillahan on suoraan hinnasto webbisivuilla kehystykseen, laskin sitten huvikseni... Niin olen tähän mennessä maksanut melkain tuplahintoja kehyksistä täällä Tampereella ja minä kun luulin että Helsinki on kallis. Onko kellään tietoa onko tämä Brande Artsin hinnasto Helsingissä yleinen hinta taso, että onko täällä Tampereella joku kartelli hintojen suhteen. Kiittäen vastauksista


      • taiteilija1949
        Tampereelta nääs kirjoitti:

        Olipa hyvä että eksyin tähän ketjuun tolla Brande artsillahan on suoraan hinnasto webbisivuilla kehystykseen, laskin sitten huvikseni... Niin olen tähän mennessä maksanut melkain tuplahintoja kehyksistä täällä Tampereella ja minä kun luulin että Helsinki on kallis. Onko kellään tietoa onko tämä Brande Artsin hinnasto Helsingissä yleinen hinta taso, että onko täällä Tampereella joku kartelli hintojen suhteen. Kiittäen vastauksista

        KO Firman hinnat eivät ole yleistä taso PK seudulla vaan paljon halvempia kuin monessa muussa paikassa, yllä joku taisi spekuloidakkin että tekevät automaattikoneilla tms jolloin pystyvät myymäään reilusti muita halvemmalla. Oikein hyvä että viimeinkin alkaa ryöstöhinnnnat katoamaan kehyksistä!!!


      • Asta Valkaja
        Daria Lahtinen danie kirjoitti:

        Eipä ole ihme että pystyvät ihan toisiin hintoihin mitä nämä muut Helsingin pajat, kävin teettämässä näytelyyni (tämän keskustelu ketjun perusteella kiitokset kaikille osallistuneille) 19 kehysken sarjan (itse kiinnitän työt ja leikkaan paspat) myyjä laski sen ja sanoi että hae huomenna iltapäivällä, ihmettelin että mitein näin nopeasti ja myyjä tokasi että ei noissa kehyksissä mene maksimissaan 10 min pidempään / kpl kun paukuttaa automaattikoneilla ne pätkiksi ja koneilla kasataan, sekä että kaikki listat on omassa varastossa... Siellä oli 3 kaveria koneiden ääressä tekemässä kehyskiä ja tilaa vähintään 500m2 eli vinha ero perintesille yhden miehen verstaille jossa kestää se 2-3 viikkoa yhdessäkin kehyksessä.

        "Eipä ole ihme että pystyvät ihan toisiin hintoihin mitä nämä muut Helsingin pajat, kävin teettämässä näytelyyni (tämän keskustelu ketjun perusteella kiitokset kaikille osallistuneille) 19 kehysken sarjan (itse kiinnitän työt ja leikkaan paspat) myyjä laski sen ja sanoi että hae huomenna iltapäivällä, ihmettelin että mitein näin nopeasti ja myyjä tokasi että ei noissa kehyksissä mene maksimissaan 10 min pidempään / kpl kun paukuttaa automaattikoneilla ne pätkiksi ja koneilla kasataan, sekä että kaikki listat on omassa varastossa... Siellä oli 3 kaveria koneiden ääressä tekemässä kehyskiä ja tilaa vähintään 500m2 eli vinha ero perintesille yhden miehen verstaille jossa kestää se 2-3 viikkoa yhdessäkin kehyksessä."

        Kun en noista metrihinnoista ymmärrä vielä niin mikä tuli taulun kehykselle noissa 19 kehyksessä semmoinen keskihinta että saisi vähän tuntumaa missä hintaluokissa mennään?


    • Veli kulta

      ...asut pääkaupunkiseudulla ja käytössäsi on auto, niin suosittelisin menemistä Tallinnaan kehystyttämään teoksensa. Itse ostan tätä nykyä väreistä lähtien kaiken mahdollisen Virosta, koska hintataso on erittäin edullinen verrattuna oman maamme hintoihin.

      • esddssdsd

        Onkos jotain osoitetta, jonne kannattaa suunnistaa siellä Tallinnassa?


      • Veli kulta
        esddssdsd kirjoitti:

        Onkos jotain osoitetta, jonne kannattaa suunnistaa siellä Tallinnassa?

        ...noin, en ajatellut antaa noin täsmällisiä tietoja, koska itse olen pitkän etsinnän jälkeen löytänyt niin huokean hinta laatu suhteeltaan olevan kehystäjän, että jos kerron sen kaikille julkisella palstalla, niin kohta hinnat pomppaa pilviin.


      • Muumimuumiiii
        Veli kulta kirjoitti:

        ...noin, en ajatellut antaa noin täsmällisiä tietoja, koska itse olen pitkän etsinnän jälkeen löytänyt niin huokean hinta laatu suhteeltaan olevan kehystäjän, että jos kerron sen kaikille julkisella palstalla, niin kohta hinnat pomppaa pilviin.

        Lähinnä kiinnostaa, että mistä Tallinnasta kannattaa ostaa esim. värejä yms. kamaa.. En jaksa lähteä roudaamaan mitään kehystettäväksi asti.


      • Veli kulta
        Muumimuumiiii kirjoitti:

        Lähinnä kiinnostaa, että mistä Tallinnasta kannattaa ostaa esim. värejä yms. kamaa.. En jaksa lähteä roudaamaan mitään kehystettäväksi asti.

        ...on useita taidekauppoja keskustassa, joissa kaikissa värit ovat huomattavasti edullisempia kuin suomessa. Muistaakseni Baldiski maantiellä on iso kauppakeskus, (noin 8 kilometriä keskustasta), jossa on prisma ja muita lliikkeitä ja sinne menee bussi D-terminaalista suoraan, joten jos autoa ei ole, niin sinne kannattaa mennä väriostoksille. Sen sijaan että kävellen lähtee seikkailemaan jos ei tunne Tallinnaa.


      • hintatietoinen
        Veli kulta kirjoitti:

        ...on useita taidekauppoja keskustassa, joissa kaikissa värit ovat huomattavasti edullisempia kuin suomessa. Muistaakseni Baldiski maantiellä on iso kauppakeskus, (noin 8 kilometriä keskustasta), jossa on prisma ja muita lliikkeitä ja sinne menee bussi D-terminaalista suoraan, joten jos autoa ei ole, niin sinne kannattaa mennä väriostoksille. Sen sijaan että kävellen lähtee seikkailemaan jos ei tunne Tallinnaa.

        Mikäli siis haluat värejä ym. halvalla niin kokonaishinta ei varmasti ole halvempi kun lähdet niitä Tallinnasta ostamaan, olen itse huomannut että jotkun värit on tosiaan halvempia Tallinnassa kuin esim Helsingin keskustassa mutta taasen jos viitsii käyttää hiukan intenettiä niin netin kautta saat tilattua värit kotiovellesi kokolailla samaan hintaan kuin liikkeet myy Tallinassa. Yhtälö on hyvin helppo ymmärtää... suuri osa väreistä tulee joko Englannista, Espanjasta ja Hollannista, tehtaat eivät myy Virolaisillle yhtäään sen halvemmalla tavaraa kuin Suomalaisille kyse on ainoastaan paikallisten myyjien katteista, Helsingin keskusta pari putiikkia siis osaa laittaa katetta tuotteileen ihan erilaila kuin Virolaiset koleegat mutta sitten muutama esimerkki: Minoa webissä myy suht samoihin hintoihin mutta antaa järjestelmällisesti 20% alennusta jolloin hinnat menee rajusti kivijalkojen alle, Brande Arts Helsingisssä huom ei keskustassa, myy värejä kokolailla Viron hintoihin, taidemaailma webissä hinnat Viron hintojen yläpuolella mutta heillä kuten muillakin toimjoilla asiakkaille alennus%. En halua dissata mielikuvaasi Viron halvoista väreistä mutta jos tutustut faktoihin niin huomaat että ei ne ole oikeasti sen halvempia kuin missään muussakaan Euroopan maassa. Samat terveiset sinne ylemmäksi jotka suositteli ajamaan Tallinnaan kehystyttään töitä....


      • Veli kulta
        hintatietoinen kirjoitti:

        Mikäli siis haluat värejä ym. halvalla niin kokonaishinta ei varmasti ole halvempi kun lähdet niitä Tallinnasta ostamaan, olen itse huomannut että jotkun värit on tosiaan halvempia Tallinnassa kuin esim Helsingin keskustassa mutta taasen jos viitsii käyttää hiukan intenettiä niin netin kautta saat tilattua värit kotiovellesi kokolailla samaan hintaan kuin liikkeet myy Tallinassa. Yhtälö on hyvin helppo ymmärtää... suuri osa väreistä tulee joko Englannista, Espanjasta ja Hollannista, tehtaat eivät myy Virolaisillle yhtäään sen halvemmalla tavaraa kuin Suomalaisille kyse on ainoastaan paikallisten myyjien katteista, Helsingin keskusta pari putiikkia siis osaa laittaa katetta tuotteileen ihan erilaila kuin Virolaiset koleegat mutta sitten muutama esimerkki: Minoa webissä myy suht samoihin hintoihin mutta antaa järjestelmällisesti 20% alennusta jolloin hinnat menee rajusti kivijalkojen alle, Brande Arts Helsingisssä huom ei keskustassa, myy värejä kokolailla Viron hintoihin, taidemaailma webissä hinnat Viron hintojen yläpuolella mutta heillä kuten muillakin toimjoilla asiakkaille alennus%. En halua dissata mielikuvaasi Viron halvoista väreistä mutta jos tutustut faktoihin niin huomaat että ei ne ole oikeasti sen halvempia kuin missään muussakaan Euroopan maassa. Samat terveiset sinne ylemmäksi jotka suositteli ajamaan Tallinnaan kehystyttään töitä....

        ...mutta tilaa sinä netistä, minä haen Tallinnasta ja uskon saavani halvemmalla niin kehykset kuin väritkin.


      • Hmm halpuus houkutta
        Veli kulta kirjoitti:

        ...mutta tilaa sinä netistä, minä haen Tallinnasta ja uskon saavani halvemmalla niin kehykset kuin väritkin.

        Sinä Tallinnan kävijä, mihin hintaan saat kehyksiä Tallinnasta? onko mitään hintaesimerkkiä?


      • Veli kulta
        Hmm halpuus houkutta kirjoitti:

        Sinä Tallinnan kävijä, mihin hintaan saat kehyksiä Tallinnasta? onko mitään hintaesimerkkiä?

        ...on ne niin paljon halvempia kuin suomessa että kyllä kannattaa Tallinnassa käydä. Ja voisin sanoa että kun noin kerran kuussa siellä käyn, niin useamman kerran laivalla viimeisenkin vuoden aikana, olen törmännyt pääkaupunkiseudulla oleviin kehysliikkeiden omistajiin, jotka hakevat sieltä tavaransa tänne myyntiin.


      • Hmm halpuus houkutta
        Veli kulta kirjoitti:

        ...on ne niin paljon halvempia kuin suomessa että kyllä kannattaa Tallinnassa käydä. Ja voisin sanoa että kun noin kerran kuussa siellä käyn, niin useamman kerran laivalla viimeisenkin vuoden aikana, olen törmännyt pääkaupunkiseudulla oleviin kehysliikkeiden omistajiin, jotka hakevat sieltä tavaransa tänne myyntiin.

        Kovasti koitat väittää Tallinnan edullisuutta kehysmarkkinoilla mutta yhtään faktaaa et ole vielä kertonut vaikka yllä jo sitä kerran kysyikin, eli voisikko antaa jonkun esimerkkihinnan mitä maksaa kehystää Tallinnassa niin ei jää pelkkien puheiden varaan. (heh nyt en tietenkään tiedustele sillä toisella maksutavalla maksettavia kehyksiä)


      • Veli kulta
        Hmm halpuus houkutta kirjoitti:

        Kovasti koitat väittää Tallinnan edullisuutta kehysmarkkinoilla mutta yhtään faktaaa et ole vielä kertonut vaikka yllä jo sitä kerran kysyikin, eli voisikko antaa jonkun esimerkkihinnan mitä maksaa kehystää Tallinnassa niin ei jää pelkkien puheiden varaan. (heh nyt en tietenkään tiedustele sillä toisella maksutavalla maksettavia kehyksiä)

        ...tämän päivän hintatasolla suhteellisen paksua ja sopivan hienoa, laadukasta ja koristeellista kehyslistaa saa alle 5€ metri, vai mitä tarkoitit?

        Ja hinta on tänään tarkastettu.


      • Hmm halpuus houkutta
        Veli kulta kirjoitti:

        ...tämän päivän hintatasolla suhteellisen paksua ja sopivan hienoa, laadukasta ja koristeellista kehyslistaa saa alle 5€ metri, vai mitä tarkoitit?

        Ja hinta on tänään tarkastettu.

        Tarkoitin valmista kehystä mihin hintaan saat valmiiksi kasattua kehystä esim paspat lasit ym. 5€ / m on varmasti suoraa kankea?


      • Veli kulta
        Hmm halpuus houkutta kirjoitti:

        Tarkoitin valmista kehystä mihin hintaan saat valmiiksi kasattua kehystä esim paspat lasit ym. 5€ / m on varmasti suoraa kankea?

        ...tai lasien hinnoista en ole perillä, koska omat teokseni eivät niitä tarvitse. Mutta uskoisin niidenkin hintojen olevan erittäin kilpailukykyisiä.


      • Hmm halpuus houkutta
        Veli kulta kirjoitti:

        ...tai lasien hinnoista en ole perillä, koska omat teokseni eivät niitä tarvitse. Mutta uskoisin niidenkin hintojen olevan erittäin kilpailukykyisiä.

        että todellisuudessa sinulla ei ole hajuakaan koko hinnoista kun et niitä voi mainita, kaikkia P...:n jauhajia täällä pyörii palstalla asiantuntijana. Motiivit taas hiukan epäselvät mikis hehkutat Viron hapuutta kehyksissä kovaan ääneen ja vielä missä se säästö jos et tarvi kuin pelkkiä kehyksiä, hintaerot alkaa syntymään kun laitetaan kehysken lisäksi muutakin sälää mutta niitä juuri et tarvitse, laskeskelin tossa itse tuolta, https://ssl.taidemaailma.fi/verkkokauppa/products.aspx?path=46_47_69 että eipä se pelkkä kehys nyt Suomessakaan maksa paljoa (paitsi että tarvitsee tuolta tilata enemmän kuin yksi kappale jos haluaa saaada edullisesti ja varmaan olet juuri sittten niitä yhden kehyksen kehystäviä "hintatietoisia asiakkkaita"). Korjaa jos olen väärässä ja laita jotain faktaa peliin, mm kehyslistan materiaali, alkuperämaa, ym. ja tärkein jotain hintaesimerkkiä niistä karmneista.


      • Veli kulta
        Hmm halpuus houkutta kirjoitti:

        että todellisuudessa sinulla ei ole hajuakaan koko hinnoista kun et niitä voi mainita, kaikkia P...:n jauhajia täällä pyörii palstalla asiantuntijana. Motiivit taas hiukan epäselvät mikis hehkutat Viron hapuutta kehyksissä kovaan ääneen ja vielä missä se säästö jos et tarvi kuin pelkkiä kehyksiä, hintaerot alkaa syntymään kun laitetaan kehysken lisäksi muutakin sälää mutta niitä juuri et tarvitse, laskeskelin tossa itse tuolta, https://ssl.taidemaailma.fi/verkkokauppa/products.aspx?path=46_47_69 että eipä se pelkkä kehys nyt Suomessakaan maksa paljoa (paitsi että tarvitsee tuolta tilata enemmän kuin yksi kappale jos haluaa saaada edullisesti ja varmaan olet juuri sittten niitä yhden kehyksen kehystäviä "hintatietoisia asiakkkaita"). Korjaa jos olen väärässä ja laita jotain faktaa peliin, mm kehyslistan materiaali, alkuperämaa, ym. ja tärkein jotain hintaesimerkkiä niistä karmneista.

        ...vähän tyhmä? Aloittaja kysyi kehyksiä öljyväriteoksiinsa ja vastasin hänelle mistä niitä lähialueelta saa edullisimmin ja niitä saa hienoja hintaan alle 5€ metri Tallinnasta!

        Jos sinä kyselet paspoja tai muuta itsellesi, niin hae vaikka kysyjän perseestä


      • Veli kulta
        Veli kulta kirjoitti:

        ...vähän tyhmä? Aloittaja kysyi kehyksiä öljyväriteoksiinsa ja vastasin hänelle mistä niitä lähialueelta saa edullisimmin ja niitä saa hienoja hintaan alle 5€ metri Tallinnasta!

        Jos sinä kyselet paspoja tai muuta itsellesi, niin hae vaikka kysyjän perseestä

        Että pahaillaan olen saanut niitä alle 3 euroa metri, on se vaan niin halpaa. 30x40 kehys maksoi siis n. 5 euroa kyllä se vaan Tallinna on halpa paikka.


      • brysseliläinen
        Hmm halpuus houkutta kirjoitti:

        Sinä Tallinnan kävijä, mihin hintaan saat kehyksiä Tallinnasta? onko mitään hintaesimerkkiä?

        Myös Bangkokissa on halpaa pokaa - sinne!


      • japaskan
        brysseliläinen kirjoitti:

        Myös Bangkokissa on halpaa pokaa - sinne!

        ....brysseliläinen säoot! tääl hirsipadontiellä majailet ainaki sillon kun et oo lataamossa "lepäilemässä". ;)


    • Kallethekalle55

      Taidekehystämö Raaami, (www.raami.fi) itse olen tätä käyttänut ja hinnat on tätänykyä ihan ok. Pudottivat hintoja viime talvena yli 50% jonkun uuuden yhteistyön voimin.

      • NamiskuukkeliVnataa

        Toimivat näköjään nykyään tuon Brande artsin ja Taidemaailman webbisysteemin kanssa yhteistyössä, olen käyttänyt ko firmaa reilu vuosi sitten viimeksi, onkohan työn laatu muuttunut uuden systeemin myötä kun jos ovat hintoja rukanneet?


      • kallethekalle55
        NamiskuukkeliVnataa kirjoitti:

        Toimivat näköjään nykyään tuon Brande artsin ja Taidemaailman webbisysteemin kanssa yhteistyössä, olen käyttänyt ko firmaa reilu vuosi sitten viimeksi, onkohan työn laatu muuttunut uuden systeemin myötä kun jos ovat hintoja rukanneet?

        Ei ole laadussa mitään muutosta tapahtunut, koko listamallisto on uusi mutta itse löysin mieleiset kyllä.


      • harrastaja8888
        kallethekalle55 kirjoitti:

        Ei ole laadussa mitään muutosta tapahtunut, koko listamallisto on uusi mutta itse löysin mieleiset kyllä.

        onko teilla muuten millaisia kokemuksia taidemaailman kehyksistä, ja oletteko osanneet valita sopivat listat nettikuvien perusteella? en jaksa kyllä alkaa mitään mallikappaleita tilaamaan ja palauttelemaan ekaksi.


      • Asta Valkaja
        harrastaja8888 kirjoitti:

        onko teilla muuten millaisia kokemuksia taidemaailman kehyksistä, ja oletteko osanneet valita sopivat listat nettikuvien perusteella? en jaksa kyllä alkaa mitään mallikappaleita tilaamaan ja palauttelemaan ekaksi.

        Hinnoiltaan tuolla olisi jo kohtuullista, mutta kun missään esim. ei kerrota onko niissä joku ripustus tai kuinka esim. valmispohja kiinnitetään verkosta tilattuun vaikkapa 1-2 cm leveyiseeen puukehykseen. Meinaan kun niin ohueen puiseen kehykseen jos joutuu itse porailemaan kiinnikkeille/ripustimelle paikkaa niin uusiksi menee. Eli hieman vajavaiset on sivuston tiedot.


      • kalleksuta100987
        Asta Valkaja kirjoitti:

        Hinnoiltaan tuolla olisi jo kohtuullista, mutta kun missään esim. ei kerrota onko niissä joku ripustus tai kuinka esim. valmispohja kiinnitetään verkosta tilattuun vaikkapa 1-2 cm leveyiseeen puukehykseen. Meinaan kun niin ohueen puiseen kehykseen jos joutuu itse porailemaan kiinnikkeille/ripustimelle paikkaa niin uusiksi menee. Eli hieman vajavaiset on sivuston tiedot.

        Itse kun olen tilannut niin mukana on tullut ripustin nippelit, ruuvit ja vaijeri. Ruuvaus onnistui ihan ok ihan käsimeisselillä, ruuvit suht pieniä ja uppoaa heidän kehyslistaan hyvin. Olishan se helpompi et ne olis valmiiksi kiinni mutta silloin kyllä tarvis olla valittavana ruxilla tuolla sivuilla onko horisontaali vai vertikaali työ mihin kehys tulee. Mikäli taidemaailma ylläpito lukee tämän niin tuossa kehitysvinkki.


      • Pirkko Kekäläinen
        NamiskuukkeliVnataa kirjoitti:

        Toimivat näköjään nykyään tuon Brande artsin ja Taidemaailman webbisysteemin kanssa yhteistyössä, olen käyttänyt ko firmaa reilu vuosi sitten viimeksi, onkohan työn laatu muuttunut uuden systeemin myötä kun jos ovat hintoja rukanneet?

        Itse vaihdoin myös vakikehystäjän Raamiin puhtaasti tarjouskilpailun kautta = alle viikossa näyttelysarjat ja ok hinnoilla ja tärkein hinta oli hinnastossa eikä mitein aina ennen on ollut "arviohinta" ja kun haki töitä niin selitettiin mikis "arvio" hinta hiukan ylittyi (yleensä melkein tuplaantui).... Jos oikein käsitin niin Raami ei kehystä enään itse vaan toimii yhdessä Branden kanssa, he tekevä kehykset ja Raami hoitaa asiakkaan kanssa pelehtimisen, mutta homma kuitenkin tuntuu toimivan. Suositteluni myös


      • Elli1971
        Pirkko Kekäläinen kirjoitti:

        Itse vaihdoin myös vakikehystäjän Raamiin puhtaasti tarjouskilpailun kautta = alle viikossa näyttelysarjat ja ok hinnoilla ja tärkein hinta oli hinnastossa eikä mitein aina ennen on ollut "arviohinta" ja kun haki töitä niin selitettiin mikis "arvio" hinta hiukan ylittyi (yleensä melkein tuplaantui).... Jos oikein käsitin niin Raami ei kehystä enään itse vaan toimii yhdessä Branden kanssa, he tekevä kehykset ja Raami hoitaa asiakkaan kanssa pelehtimisen, mutta homma kuitenkin tuntuu toimivan. Suositteluni myös

        Kiinnostaisi tietää millaisia eroja on hinnoilla kun viestissäsi viittaat tarjouskilpailuun, jos mahd niin laita infoa.


      • P.Ka
        Elli1971 kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää millaisia eroja on hinnoilla kun viestissäsi viittaat tarjouskilpailuun, jos mahd niin laita infoa.

        En ole viestin kirjoittaja mutta voisin kertoa hieman syistä miksi itse olen vaihtanut nykyään vakiokehysliikettäni. Vuodenvaihteessa olin teettämässä tässä nimeltä mainitsemattomassa kehysliikkkeessä Helsingissä 39 kehystä näyttelyyni (lasin alle ja paspoilla). Odottelin 2,5 viikkoa että saaan työni valmiiksi sovitusti ennen Joulua. Noh joulu aaton aattona sitten tämä kehystäjä soitti että haluaa etumaskua 1000 euroa muutoin ei saa töitä valmiiksi ennen määräaikaa, joka siis piti olla enne joulua jotta ehdin kuvaamaan kaikki ja ssunittelemma ripustuksen (näyttelyni alkoi 7.1), tästä otin ison herneen nenääni ja aloin selvittään mitein pystyn hoitamaan tämän kehystyksen, löysin googlen kautta Brande Artsin ja heidän web sivuiltaan keskustasta ars longan (vanha Raami) soitin sinne ja kerroin suoraan mikä on tilanne ja miksi olen etsimässä uutta palveluntarjoajaa, kaveri purskahti nauruun ja totesi että ette ole valitettavasti ainut joka viimeaikoina on törmännyt samaan, mutta samaan hengenvetoon ilmoitti että hän hoitaa että saan ajoissa työni kehyksiin. Samana päivänä hain työni edellisestä paikasta pois ja kiikutin ne ars longalle, kaveri siellä lupasi että kun uuden vuoden jälkeen arki koittaa niin työt on valmiit ja periaatteisiin kuuluu että etumaksua ei oteta. 3.1 sain tekstiviesti klo 9 aamulla että tilauksenne on noudettavissa klo 10.00 Annankatu 12 Helsinki. Sitten miksi kirjoitan tätä... maksoin tästä työstä keskihinnalla 48€ / teos (teokset n. 50x60 keskimitoiltaan) tämä siis kalliimpi n. 15% kuin vanha toimittajani mutta sain luvatussa aikataulussa ilman kikkailuja juuri mitä halusin. Aina siis ei pelkästään hintaan kannata tuijottaa kehystyspalvelussa, varsinkaan jos oikesti tarvitsee jossain aikataulussa ko palvelun, muutoinkin olen hyvin tyytyväinen saamani työn laatuun. Tämän kirjoituksen kautta kiitokset ars longan mieshenkilölle (jonka nimeä en millään muista) näyttelyni pelastamisesta.

        P.Ka


      • Asta Aloittelija
        kalleksuta100987 kirjoitti:

        Itse kun olen tilannut niin mukana on tullut ripustin nippelit, ruuvit ja vaijeri. Ruuvaus onnistui ihan ok ihan käsimeisselillä, ruuvit suht pieniä ja uppoaa heidän kehyslistaan hyvin. Olishan se helpompi et ne olis valmiiksi kiinni mutta silloin kyllä tarvis olla valittavana ruxilla tuolla sivuilla onko horisontaali vai vertikaali työ mihin kehys tulee. Mikäli taidemaailma ylläpito lukee tämän niin tuossa kehitysvinkki.

        No kertokaa hyvät ihmiset sinne Taidemaailmaan suoraan, s-posti varmaan toimii, jos on nettikin...... Ei töitä tekevällä yrittäjällä ole aikaa netissä roikkua lukemassa mitä kaikkea kirjoitetaan.
        Itse tilasin Taidemaailmasta kehyksiä lasin ja paspan kanssa ja voin vain kehua hyvää palvelua (itse tietysti laitoin työt kehyksiin ja ripustukset kiinni), nopeaa toimitusta ja edullista hintaa. Saman asian tiimoilta tuli asioitua sekä Raamissa että Brande Artsilla, enkä voi kuin kiittää äärimmäisen hyvää palvelua sekä hintoja.


      • Asta A.
        Asta Aloittelija kirjoitti:

        No kertokaa hyvät ihmiset sinne Taidemaailmaan suoraan, s-posti varmaan toimii, jos on nettikin...... Ei töitä tekevällä yrittäjällä ole aikaa netissä roikkua lukemassa mitä kaikkea kirjoitetaan.
        Itse tilasin Taidemaailmasta kehyksiä lasin ja paspan kanssa ja voin vain kehua hyvää palvelua (itse tietysti laitoin työt kehyksiin ja ripustukset kiinni), nopeaa toimitusta ja edullista hintaa. Saman asian tiimoilta tuli asioitua sekä Raamissa että Brande Artsilla, enkä voi kuin kiittää äärimmäisen hyvää palvelua sekä hintoja.

        Ja Raamihan on siis Ars Longa nykyään.


    • Nelle72

      Suositeltu firmaa Brande Arts, yhdyn myös suosittelijoihin. Kehystytin viime viikolla 8 grafiikka työn sarjan, toimitusaika 7vrk ja hinta 50€ / kpl.
      Aikasempi kokemukseni heidän kilpailijalta oli että myyjä lupasi ne 80€ / kpl ja jouduin odottamaan 5 viikkoa jotta sain ne valmiiksi ja kun menin hakemaan töitä niin kerrottiin että työt jouduttiiin prässäämään josta tulee 23€ / työ lisähintaa...

      • T. Aartola

        Minkä kokoisia nämä grafiikat jotka oli 50€ / kpl oli?


      • Nelle72
        T. Aartola kirjoitti:

        Minkä kokoisia nämä grafiikat jotka oli 50€ / kpl oli?

        40x50 cm


      • T.Aartola
        Nelle72 kirjoitti:

        40x50 cm

        Sorry et tivaan... mitä pakettii kuului? paspa? Lasi?


      • nelle72
        T.Aartola kirjoitti:

        Sorry et tivaan... mitä pakettii kuului? paspa? Lasi?

        Juu ei mitään... pakettiin kuului paspa, lasi, tausta, ripustimet, ns avaimet käteeen. Olisin saanut muutaman euron halvemmalla halvemman hintaluokan kehyksellä mutta halusin tämän mallin.


      • T.Aartola
        nelle72 kirjoitti:

        Juu ei mitään... pakettiin kuului paspa, lasi, tausta, ripustimet, ns avaimet käteeen. Olisin saanut muutaman euron halvemmalla halvemman hintaluokan kehyksellä mutta halusin tämän mallin.

        Kiitokset neuvosta. Teetin läjän vanhoja töitäni ja olen tyytyväinen saamaani palveluun.


    • Pohjois Haaga

      Itse olen käyttänyt jo vuosia Haagan Kehys nimistä kehystämöä (Pohjois Haagassa). Firma on toiminut samalla paikalla jo monta vuosikymmentä. Palvelu on ollut hyvää ja työn jälki moitteetonta. Hinnoista en tiedä, mutta ihan kohtuulliselta on vaikuttanut.

      • Huvittunutlukija

        Heh, " Hinnoista en tiedä, mutta ihan kohtuuliselta on vaikuttanut", tämä kommentti valaisi oikein paljon keskusteluketjussa jossa keskustellaan hinnoista.


    • Nanny78

      Liityn itse myös Branden art suosittelijoihin, tämän keskustelun perusteella vein sinne tauluni kehystettäväksi ja en pettynyt. Ensin tosin vaan ajoin Roihupeltoon koska enpä sitten tajunnut tutkia muualta kuin tästä keskustelusta sijaintia ja liikehän on nykyään Hakaniemessä...

    • tarkan euron Elli

      You man. Onkos tietoa onko nyt taantuman myötä kehystelijät alkaneet tiputtamaan hintojaan.

      • Kehysspedehelsingiss

        Höh, vaikuttaa että kun työt vähenee niin koittavat pirukkaat vaan nyhtää joka euron asiakkaalta. Käväsin tälläisessä yhden-kahden miehen kehystämössä aivan Helsingin keskustassa viime viikolla tyttöni koulukuvan kanssa, jonka onneton jätin sinne kehystettäväksi.
        Kun menin hakemaan niin kuva oli kehystetty toisella listalla jonka valitsin, selitteli kovasti että kuinka se on paljon parempi = oli vetässyt listaa joka sattu oleen varastossa.
        Hinta politiikka oli vielä hassumpi. Kysyin jättäessä että mitä tämä maksaa niin hinta oli 50 euroa. Nyt kaveri kirkkain silmin rykäsi hinnaksi 80 euroa. Noh hintatietoisena kuluttajana tiedustelin että mitein on mahdollista että hinta nousi 30 euroa mutamassa päivässä, vastaus oli looginen :) hän oli kertonut minulle kehyksen hinnan mutta valokuvaan tulee aina lasi ja tausta niin ne tarvii lisätä vielä hintaan. Pyysin irroittamaan valokuvani kehyksestä sillä en hyväksynyt A: listan vaihtoa B hinnan nostamista. Tällöin armon kehystäjä aloitti hirvittävän huudon ja möykkäämisen ja huusi että vie sitten vaikka puoleen hintaan (40 eur). Tämän hyväksyin jotta pääsee vain eroon koko tilanteesta ja tarjosin pankkkikorttia maksuksi. Noh, tietenkään ko. yrittäjällä ollut edes maksupäätettä (tai oli mutta ei toiminut) joten sitten kipittämään nurkan taakse automaatille. Viimein sain sitten maksettua ja pyysin kuitin :) Silloin minua kehotettiin jo poistumaan liikkeestä, että tulla tänne ensin tinkimään ja sittten vielä kehtaa pyytää kuittia maksusta.
        Taidan tästä eteenpäin katsella hieman toisenlaisia kehystämöjä tai jättää koko kehys tilaamatta. Olenko ainut jolla on tälläisiä kokemuksia?


      • kehystelijä tääl'
        Kehysspedehelsingiss kirjoitti:

        Höh, vaikuttaa että kun työt vähenee niin koittavat pirukkaat vaan nyhtää joka euron asiakkaalta. Käväsin tälläisessä yhden-kahden miehen kehystämössä aivan Helsingin keskustassa viime viikolla tyttöni koulukuvan kanssa, jonka onneton jätin sinne kehystettäväksi.
        Kun menin hakemaan niin kuva oli kehystetty toisella listalla jonka valitsin, selitteli kovasti että kuinka se on paljon parempi = oli vetässyt listaa joka sattu oleen varastossa.
        Hinta politiikka oli vielä hassumpi. Kysyin jättäessä että mitä tämä maksaa niin hinta oli 50 euroa. Nyt kaveri kirkkain silmin rykäsi hinnaksi 80 euroa. Noh hintatietoisena kuluttajana tiedustelin että mitein on mahdollista että hinta nousi 30 euroa mutamassa päivässä, vastaus oli looginen :) hän oli kertonut minulle kehyksen hinnan mutta valokuvaan tulee aina lasi ja tausta niin ne tarvii lisätä vielä hintaan. Pyysin irroittamaan valokuvani kehyksestä sillä en hyväksynyt A: listan vaihtoa B hinnan nostamista. Tällöin armon kehystäjä aloitti hirvittävän huudon ja möykkäämisen ja huusi että vie sitten vaikka puoleen hintaan (40 eur). Tämän hyväksyin jotta pääsee vain eroon koko tilanteesta ja tarjosin pankkkikorttia maksuksi. Noh, tietenkään ko. yrittäjällä ollut edes maksupäätettä (tai oli mutta ei toiminut) joten sitten kipittämään nurkan taakse automaatille. Viimein sain sitten maksettua ja pyysin kuitin :) Silloin minua kehotettiin jo poistumaan liikkeestä, että tulla tänne ensin tinkimään ja sittten vielä kehtaa pyytää kuittia maksusta.
        Taidan tästä eteenpäin katsella hieman toisenlaisia kehystämöjä tai jättää koko kehys tilaamatta. Olenko ainut jolla on tälläisiä kokemuksia?

        Ei, minulla ole ollut, mutta olen näitä keskustan huijauksia lukenut täältä, niin en uskalla keskustaan mennä kehystämään. Kehystän kymmenisen öljyväritaulua vuodessa. Asun Vantaan rajalla Helsingin puolella ja aivan tuossa vieressä metsässä on kehystämö ja hinta on aina ollut se minkä lupasi juteltaessa (ei mitään kirjallista ole tullut otettua), raamikin on ollut se minkä lupasi. Tosin tämä metsän kehystämö viimeksi näytti aika hiljaiselle toimtina ja kehyslistat vähenemään päin, joten onkohan toiminta loppumassa. Webbi sivuilla mainostivat jotain että ollut toiminnassa jo v. about 60 lähtien. Niin ne vaan firmat kaatuu taantuman kourissa.

        Varmaan kannattaa harkita tulevaisuudessa, että ottaa kirjallisen sopimuksen kehyksestä ja hinnasta.


      • Nope88
        Kehysspedehelsingiss kirjoitti:

        Höh, vaikuttaa että kun työt vähenee niin koittavat pirukkaat vaan nyhtää joka euron asiakkaalta. Käväsin tälläisessä yhden-kahden miehen kehystämössä aivan Helsingin keskustassa viime viikolla tyttöni koulukuvan kanssa, jonka onneton jätin sinne kehystettäväksi.
        Kun menin hakemaan niin kuva oli kehystetty toisella listalla jonka valitsin, selitteli kovasti että kuinka se on paljon parempi = oli vetässyt listaa joka sattu oleen varastossa.
        Hinta politiikka oli vielä hassumpi. Kysyin jättäessä että mitä tämä maksaa niin hinta oli 50 euroa. Nyt kaveri kirkkain silmin rykäsi hinnaksi 80 euroa. Noh hintatietoisena kuluttajana tiedustelin että mitein on mahdollista että hinta nousi 30 euroa mutamassa päivässä, vastaus oli looginen :) hän oli kertonut minulle kehyksen hinnan mutta valokuvaan tulee aina lasi ja tausta niin ne tarvii lisätä vielä hintaan. Pyysin irroittamaan valokuvani kehyksestä sillä en hyväksynyt A: listan vaihtoa B hinnan nostamista. Tällöin armon kehystäjä aloitti hirvittävän huudon ja möykkäämisen ja huusi että vie sitten vaikka puoleen hintaan (40 eur). Tämän hyväksyin jotta pääsee vain eroon koko tilanteesta ja tarjosin pankkkikorttia maksuksi. Noh, tietenkään ko. yrittäjällä ollut edes maksupäätettä (tai oli mutta ei toiminut) joten sitten kipittämään nurkan taakse automaatille. Viimein sain sitten maksettua ja pyysin kuitin :) Silloin minua kehotettiin jo poistumaan liikkeestä, että tulla tänne ensin tinkimään ja sittten vielä kehtaa pyytää kuittia maksusta.
        Taidan tästä eteenpäin katsella hieman toisenlaisia kehystämöjä tai jättää koko kehys tilaamatta. Olenko ainut jolla on tälläisiä kokemuksia?

        Tere. Missä päin keskustaa tämmöistä meinikiä on?


      • RaamiDaamiAnu

        Hei
        Minulla on khystämö Hämeenlinnan keskustassa.
        Laatukehystystä kohtuuhinnoin.
        Pyydä tarjous minulta!
        www.raamidaamit.fi


    • Musta...

      ...nää "kehystämöjutut" ovat ihan naurettavia "älä vaihda aihetta"- juttuja!
      Joillekin on näköjään kiusallista kun joistakin hänelle epämieluisasta keskustellaan. Silloin vedetään joku 5 vuotta vanha ketju päällimmäiseksi ikäänkuin se olisi yht'äkkiä alkanutkin kiinnostaa!!`? Hei haloo! Et kai h**vetissä edes luule että kukaan ei näe ketä palstan jutut saattaisi hermostuttaa ihan tunnetusti!!??? Kantsisko ihan miettiä pysyisikö poissa ihan vallan?

      • kateelisuusmaanperii

        Ei oikein auennut minulle tämän viestin sanoma??? Onko joku katkera kehysseppo taas ottanut pari kiljukuppia liikaa.


    • tapsa2012

      Mitä sitä salailee, Tallinnasta saa varmasti halvemmalla !!

      Ostin 113x55 cm raamit öljyväritauluuni maksoi 50 euroa töineen ja posti toi ihan ovelle 30,- euron lisähintaan hyvin pakattuna !!!

      noin 5,5 cm uurretusta ja kaksiväri koristemaalatusta listasta !

      Kauppa on vähän toisenkaupan takana samassa liiketilassa ja
      tuossa osoite: Piltide raamimine Pirni 5 Tallinn 10617, puh. 662 1485.
      www.jarsi.ee ja Martin puhuu ainakin suomea !!

      • Kiva olla oikeassa

        Heh. Ennenkuin alkaa markkinoimaan Viron putiikkia kannattaa käyttää työkalua www.google.fi ja laittaa hakusanaksi ihan kehystyshinnnasto. :) Silloin törmää tälläiseen dokumenttiin http://arts.fi/sivut/hinnastot/kehystyshinnasto.pdf Ko. hinnasto on Brande Arts käyttämä hinnasto Suomessa, hain heidän sivuilta tälläisen n. 5,5 cm leveän listan ja laskin kehyksen m2 niin Suomessa vastaava kehys maksaa n. 55€ ja rahtihinnaston mukaan toimitus Suomessa 18 euroa. :) Ettäpä semmonen korjaus täällä hehkutettuihin Viron huippuhalpohin hintoihin....


    • Väinölä

      Kierrä Mannelin kaukaa ellet tiedä mitä pitää maksaa. Emäntä tuli härskisti huijatuksi,

    • Violakumpulainen

      Kehysliikkeeseen Mannelin tuli kans minulle kalliiksi, jälkeenpäin huomasin että olin maksanut todella kovan ylihinnan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe