Nyt on sitten treffattu mökkinaapuri Tallinnassa ja KYLLÄ sain montaa miestä. Parhaillaan heitä oli kolmekin kimpussani. Tuntui upealta, kun kaksi oli samaan aikaan kiinni rinnoissani näykkien ja imien nännejäni samalla kun yksi pumppasi kulliaan sisääni. Olin varsinainen panopuu ja sperma valui pillustani kuin laava välillä mutta tuntui mahtavalta saada miestä toisensa jälkeen. Pillu oli tosi arka session jälkeen, mutta suunnitteilla on sama uudelleen, nyt hänen mökillään. Hän on kova sienestäjä kuten minäkin, mutta kummankin puoliso on jo kaiken lomansa pitänyt, joten meidän on helppo järjestää muutama päivä lomaa samaan aikaan, ensin sienestetään, sitten saunotaan ja naidaan. Ainakin yksi hänen kaverinsa olisi tulossa mukaan.
Olisi upeaa olla joskus todella monen miehen paneskeltavana, eräänlaisena yhteishyvänä. Olen puhunut näistä fantasioistani tämän naapurin kanssa ja hän sanoi voivansa toteuttaa haaveeni. Tallinnassa tietenkin. Hän ottaisi taas sen ison huoneen ja hommaisi kaveriporukkansa paikalle...
Toisaalta haluaisin tuntea myös kuinka nainen nuolisi minut ensin orkkuun, sitten tulisi mies kullinsa kanssa. Lienette ymmärtäneet, että haluan että minut otetaan rajun puoleisesti. Kyselemättä mitään, alapää paljaaksi ja ensin kielellä ja suulla ensimmäinen orkku ja sen jälkeen kullia sisään ja pumppaamaan. Ajatuskin siitä saa jo pöksyt kostumaan!
Sain triplaakin välillä!
30
9374
Vastaukset
Kiva kuulla että on muitakin kuin vaimoni. Jotka pitävät mökkeilystä ryhmässä. Hän ei tosin halua muita naisia mukaan vaan haluaa ola ainut monen miehen kanssa.
Missäs elokuvassa joku sanoin, että "Ihminen on onnellinen ainostaan silloin kun hänen ruumiin aukkoihinsa työnnetään jotain tai siltä tulee jotain ulos"
- mutta tuskin olet olemassa
Olisi kiva tosiaan tuntea tuollainen nainen ja olla joskus mukana tuollaisissa puuhissa.
Pelkäämpä vain, että tämän viestin kirjoittaja on masturboiva mies...- Auttakaa akkaa mäessä
sitten olen mies. Olen aina pitänyt miehistä ja eritoten kaikilla tavoin kunnollisen kokoisista miehistä. Nyt huomasin kimppakivassa kiihottuvani erityisesti siitä, että toiset katsoivat kuinka minua nussittiin. Ellen olisi naimisissa haluaisin järjestää kunnon nussijaiset, olisin jonkinlaisella korokkeella ja mies toisensa jälkeen nussisi minua. Tai sitten hankkisin varakkaan rakastajan tai pari. Toki heidän kaverinsakin saisivat jakorasiaani. Miksi pihdata, jos voi nauttia ja antaa toistenkin nauttia?
- viimeistään
Auttakaa akkaa mäessä kirjoitti:
sitten olen mies. Olen aina pitänyt miehistä ja eritoten kaikilla tavoin kunnollisen kokoisista miehistä. Nyt huomasin kimppakivassa kiihottuvani erityisesti siitä, että toiset katsoivat kuinka minua nussittiin. Ellen olisi naimisissa haluaisin järjestää kunnon nussijaiset, olisin jonkinlaisella korokkeella ja mies toisensa jälkeen nussisi minua. Tai sitten hankkisin varakkaan rakastajan tai pari. Toki heidän kaverinsakin saisivat jakorasiaani. Miksi pihdata, jos voi nauttia ja antaa toistenkin nauttia?
paljastui, että olet mies. Tuskin miehet niin intona olisi noin lihavan naisen kimpussa. (Ympärysmitta 105 on nimittäin valtava. Vertailun vuoksi: Lihavahkolla [46-kokoisella] kaverillanikin vain 95. Ja miehetän tunnetusti eivät näitä ympärysmittajuttuja hallitse...)
- ei näytä
viimeistään kirjoitti:
paljastui, että olet mies. Tuskin miehet niin intona olisi noin lihavan naisen kimpussa. (Ympärysmitta 105 on nimittäin valtava. Vertailun vuoksi: Lihavahkolla [46-kokoisella] kaverillanikin vain 95. Ja miehetän tunnetusti eivät näitä ympärysmittajuttuja hallitse...)
miesparalla edes pysyvän ajatus kasassa. Ensin hän sanoo:
"Nyt on sitten treffattu mökkinaapuri Tallinnassa ja KYLLÄ sain montaa miestä. Parhaillaan heitä oli kolmekin kimpussani."
Ja sitten:
"Olisi upeaa olla joskus todella monen miehen paneskeltavana, eräänlaisena yhteishyvänä. Olen puhunut näistä fantasioistani tämän naapurin kanssa ja hän sanoi voivansa toteuttaa haaveeni."
Ensin sanoo että sai montaa miestä ja sitten että olisi upeaa olla joskus monen miehen kanssa... - Auttakaa akkaa mäessä
ei näytä kirjoitti:
miesparalla edes pysyvän ajatus kasassa. Ensin hän sanoo:
"Nyt on sitten treffattu mökkinaapuri Tallinnassa ja KYLLÄ sain montaa miestä. Parhaillaan heitä oli kolmekin kimpussani."
Ja sitten:
"Olisi upeaa olla joskus todella monen miehen paneskeltavana, eräänlaisena yhteishyvänä. Olen puhunut näistä fantasioistani tämän naapurin kanssa ja hän sanoi voivansa toteuttaa haaveeni."
Ensin sanoo että sai montaa miestä ja sitten että olisi upeaa olla joskus monen miehen kanssa...Ensin naitiin tuntikaupalla tämän naapurin kanssa, kuten oli alkuperäinen suunnitelmakin. Sitten seuraavana päivänä liittyivät nämä hänen kaverinsa mukaan. Ja kolmanneksi: kolme miestä ei ole vielä monta. Haluan 5-10 miehen jonottavan päästäkseen nussimaan minua. Tai mielellään vielä useamman. Kannattaa olla tarkkana määritelmien kanssa.
Eikä rintojeni valtava koko taas mitenkään ole suhteessa muihin mittoihini. Olen vähän pyöreähkö, vaatekoko 40-42, mutta olen vastaavasti myös pitkä 180 senttiä. Joten repikää siitä! Rintojen koko ei muuten mitenkään kerro muusta kropasta. Siskoni on vain 165 senttiä pitkä ja hän on todella hoikka - vaatekoko 36-38, mutta liivien koko on dd 95. Hänen onkin vaikeaa löytää paitapuseroita, siksi hän onkin alkanut ompelemaan ne itse, samalla minäkin olen saanut uusia puseroita, kun hän ompelee niitä minullekin.
Kun kirjoittaa näitä juttuja nopeasti töistä käsin, pyrkii mahdollisimman vain pikaisesti saamaan tekstin valmiiksi eikä aina jokaista sanaa jaksa miettiä. No, idiootit saavat sitten tarttua niihin, mutta ehkä kuitenkin itse tiedän parhaiten sukupuoleni. - jauhaa paskaa
Ensin naitiin tuntikaupalla tämän naapurin kanssa, kuten oli alkuperäinen suunnitelmakin. Sitten seuraavana päivänä liittyivät nämä hänen kaverinsa mukaan. Ja kolmanneksi: kolme miestä ei ole vielä monta. Haluan 5-10 miehen jonottavan päästäkseen nussimaan minua. Tai mielellään vielä useamman. Kannattaa olla tarkkana määritelmien kanssa.
Eikä rintojeni valtava koko taas mitenkään ole suhteessa muihin mittoihini. Olen vähän pyöreähkö, vaatekoko 40-42, mutta olen vastaavasti myös pitkä 180 senttiä. Joten repikää siitä! Rintojen koko ei muuten mitenkään kerro muusta kropasta. Siskoni on vain 165 senttiä pitkä ja hän on todella hoikka - vaatekoko 36-38, mutta liivien koko on dd 95. Hänen onkin vaikeaa löytää paitapuseroita, siksi hän onkin alkanut ompelemaan ne itse, samalla minäkin olen saanut uusia puseroita, kun hän ompelee niitä minullekin.
Kun kirjoittaa näitä juttuja nopeasti töistä käsin, pyrkii mahdollisimman vain pikaisesti saamaan tekstin valmiiksi eikä aina jokaista sanaa jaksa miettiä. No, idiootit saavat sitten tarttua niihin, mutta ehkä kuitenkin itse tiedän parhaiten sukupuoleni.Jos ympärysmitta on noin iso, kyseinen ihminen EI VOI olla noin hoikka. Vertailun vuoksi: minä itse 164 cm / vaatekoko 34-36 / 70 DD. Eräs ystäväni: 165 cm / vaatekoko 46 / 95 D.
- Auttakaa akkaa mäessä
jauhaa paskaa kirjoitti:
Jos ympärysmitta on noin iso, kyseinen ihminen EI VOI olla noin hoikka. Vertailun vuoksi: minä itse 164 cm / vaatekoko 34-36 / 70 DD. Eräs ystäväni: 165 cm / vaatekoko 46 / 95 D.
Jos olisin perinyt rintavarustukseni isän puolelta, olisin miltei lauta. Äitini oli noin 160 senttinen ja hänenkin liivikokonsa oli jotain dd 95-100. Äiti oli myös sirorakenteinen, tietysti vanhemmiten tuli pyöreyttä, mutta isorintaisena muistan hänet aina. Muistelen katselleeni äitini rintoja ollessani 6-7 vuotias ja ihmetelleeni niiden isoa kokoa. Vertailukohtia oli, sillä olinhan saunonut jo monenkin sukulaistädin kanssa ja isäni puolelta he olivat kaikki todellakin lautoja. Pituuteeni nähden ei mielestäni vaatekoko 42-44 ole mitenkään pieni. Jos saisin noin 5 kg pois mahtuisin varmaan numeroa pienempiin hameisiin ja pitkiksiin, mutta näin on ihan hyvä. Puseroiden koot ovat sitten jotain aivan muuta, paitiksiahan en kaupoista saa, juuri rintojen koon vuoksi. Ja ihan tíedoksi vielä, suomalaisten naisten rintojen keskimääräinen koko on kasvussa.
- Auttakaa akkaa mäessä
Jos olisin perinyt rintavarustukseni isän puolelta, olisin miltei lauta. Äitini oli noin 160 senttinen ja hänenkin liivikokonsa oli jotain dd 95-100. Äiti oli myös sirorakenteinen, tietysti vanhemmiten tuli pyöreyttä, mutta isorintaisena muistan hänet aina. Muistelen katselleeni äitini rintoja ollessani 6-7 vuotias ja ihmetelleeni niiden isoa kokoa. Vertailukohtia oli, sillä olinhan saunonut jo monenkin sukulaistädin kanssa ja isäni puolelta he olivat kaikki todellakin lautoja. Pituuteeni nähden ei mielestäni vaatekoko 42-44 ole mitenkään pieni. Jos saisin noin 5 kg pois mahtuisin varmaan numeroa pienempiin hameisiin ja pitkiksiin, mutta näin on ihan hyvä. Puseroiden koot ovat sitten jotain aivan muuta, paitiksiahan en kaupoista saa, juuri rintojen koon vuoksi. Ja ihan tíedoksi vielä, suomalaisten naisten rintojen keskimääräinen koko on kasvussa.
- eiköhän se ole niin, että jokainen tietää parhaiten oman kokonsa. Taisi olla kateudesta kyse, kunnon naisella on kunnollisen kokoiset rinnan, eivät mitkään paistetut kananmunat. Nyt takaisin työn pariin, kone toimii miten toimii, mutta jotain sentään saan tehtyä. Huumorintaju alkaa loppua tämän tekniikan kanssa.
- ihmetellyt
- eiköhän se ole niin, että jokainen tietää parhaiten oman kokonsa. Taisi olla kateudesta kyse, kunnon naisella on kunnollisen kokoiset rinnan, eivät mitkään paistetut kananmunat. Nyt takaisin työn pariin, kone toimii miten toimii, mutta jotain sentään saan tehtyä. Huumorintaju alkaa loppua tämän tekniikan kanssa.
Kateudesta! Hei daa, olen HOIKKA minkä lisäksi mulla on suurehkot rinnat. Sama kuppikoko kuin sulla, jollet huomannut! Ja taatusti näyttää paremmalta, kun rintojen alla ei lölly laardimaha.
- mittasit....
taisi olla eri kokojärjestelmä kuin poroilla.
- Mies 57
ihmetellyt kirjoitti:
Kateudesta! Hei daa, olen HOIKKA minkä lisäksi mulla on suurehkot rinnat. Sama kuppikoko kuin sulla, jollet huomannut! Ja taatusti näyttää paremmalta, kun rintojen alla ei lölly laardimaha.
Näin se vain on, sopivasti pikkuisen pyöreä ja isorintainen nainen voittaa luuviulun isorintaisen 100-0. Ei kiinnosta naida naista, jolla luut kolisevat yhteen. Hoikkuus ei ole seksikästä. Näin se vain on. Joten hopi hopi, hankkimaan muutama kilo lisää. Ei liikaa, mutta vaatekoko 40-44 on hyvä. Eikä 44 -kokoisten vaatteiden käyttäjä ole välttämättä pulska, vaan saattaa olla hyvinkin lihaksikas. Oma sisareni on tästä malliesimerkki. Hän tekee fyysisesti raskaahkoa työtä, ja hänen kroppansa on varsin lihaksikas, painoa on joidenkin mielestä liikaa, mutta rasvamittauksissa on käynyt ilmi, että kaikki paino on lihasta. Rasvaprosentti hänen kropassaan on jopa pikkuisen alakanttiin. Niin, että kannattaa miettiä mitä sieltä ehkä blondin pääkopasta päästelee. Blondeja en muuten vuoteeseeni liioin huoli. Suurin osa heistä on ihan oikeasti täysbimboja. Onhan meillä eduskunnassakin tästä loistoesimerkkejä. Samoin tämä yksi "tanssijatar", joka tuli kuuluisuuteen tekstarijupakan yhteydessä.
- ihmetellyt
Mies 57 kirjoitti:
Näin se vain on, sopivasti pikkuisen pyöreä ja isorintainen nainen voittaa luuviulun isorintaisen 100-0. Ei kiinnosta naida naista, jolla luut kolisevat yhteen. Hoikkuus ei ole seksikästä. Näin se vain on. Joten hopi hopi, hankkimaan muutama kilo lisää. Ei liikaa, mutta vaatekoko 40-44 on hyvä. Eikä 44 -kokoisten vaatteiden käyttäjä ole välttämättä pulska, vaan saattaa olla hyvinkin lihaksikas. Oma sisareni on tästä malliesimerkki. Hän tekee fyysisesti raskaahkoa työtä, ja hänen kroppansa on varsin lihaksikas, painoa on joidenkin mielestä liikaa, mutta rasvamittauksissa on käynyt ilmi, että kaikki paino on lihasta. Rasvaprosentti hänen kropassaan on jopa pikkuisen alakanttiin. Niin, että kannattaa miettiä mitä sieltä ehkä blondin pääkopasta päästelee. Blondeja en muuten vuoteeseeni liioin huoli. Suurin osa heistä on ihan oikeasti täysbimboja. Onhan meillä eduskunnassakin tästä loistoesimerkkejä. Samoin tämä yksi "tanssijatar", joka tuli kuuluisuuteen tekstarijupakan yhteydessä.
En ole luuviulu vaikka olenkin hoikka. Olen tiiimalasimallia, eli mulla on rintojen lisäksi myös lantio ja peppu. Kyllä useimmat miehet pitävät hoikasta ja muodokkaasta, eikä pyöreästä pallerosta. Sinä lienet poikkeus, ja samapa se minulle. Ei nimittäin kiinnosta ikivanhat ukot muutenkaan.
- nainen45+
Niin, tuo 105 on rinnan ympärys ja siis rintojen alapuolelta ja se on kyllä aikas iso! Ja siihen settiin DD on suht isohko. Eli kyse ei ole mistään marjan poimijasta keijukaisesta, kyllä jokainen nainen osaa suhteuttaa nämä mitat ja koot ja tehdä johtopäätöksensä. Mutta väliäkös sillä, aikuinen nainen ja miesten mieleen. Ja mikä parasta ihan omana itsenään:)!!
- auvo
sillälailla sais helposti sitä täyden tunnetta kun joku isomuna junttais sua anaaliin.
- Auttakaa akkaa mäessä
enkä tule koskaan suostumaankaan. Ovat mielestäni jotain niin kuvottavaa ja luonnotonta, että pelkästä ajatuksestakin alkaa jo oksennus pyrkimään ylös.
- jos pääsisin mukaan
Saatana että on kyrpä pystyssä kun mietin sua nussimassa äijien kanssa, kumpa pääsisin mukaan niin
liittyisin joukkoon huohottavaan ja tunkisin ahnaan kyrpäni innolla muiden onnekkaiden joukkoon nautinnollisiin onkaloihisi..
sitten joskus tuntien päästä hipsittäis tyytyväisinä kotiin, sinä pillu pipinä, mutta hyvin rasvattuna ja äijät kyrvät verestäviksi hankautuneina, mutta pussit ah niin tyhjinä.. :)
Jatka tota Tallinnassa muualla ja anna mahdollisimman monen pussin tyhjetä suhun, oot upea nainen!- Auttakaa akkaa mäessä
pariksi yöksi Tallinnasta ja vahvistan vielä treffit entisen ystävättären miehen kanssa. Kosto on suloinen, tämä nyt jo entinen ystävätär teki minulle kieron tempun vuosia sitten ja nyt pääsen vihdoinkin kostamaan antamalla hänen miehensä nussia minua oikein kunnolla. Tätä olen pohjustanut pitkään ja hartaasti. Italiassa on sanonta "kylmä kosto on paras kosto". Eli annetaan asian jäähtyä rauhassa ja sitten isketään, jopa vuosien kuluttuakin. Siitä tässä on kyse. Naisen teko minua kohtaan oli niin paha, että hän on suorastaan kerjännyt tätä. Hänen miehensä on kertonut, että nainen on tehnyt vastaavanlaisia temppuja muillekin ystävilleen. Nyt oli onnekas sattuma, että mies on työnsä vuoksi tulevan syksyn ja talven melko tiiviisti Baltian maissa ja hänen päämajansa on Tallinnassa. Ehkä miehellä on kimppapanoonkin sopivia työkavereita. Hittolainen pöksyt alkavat kostua, kun ajattelenkin asiaa.
- upea nainen
kiva olis kuulla tarkemmin, kuinka hommat menivät. Onko mahdollista...?
- Auttakaa akkaa mäessä
Nyt täytyy keskittyä todellakin selvittämään, miksi koneeni aukaisee joitakin asiakirjoja luettavaksi, mutta samaan tapaukseen liittyviä muita papereita ei saa auki itkemälläkään. On tämä tietotekniikka sitten hienoa!
- tulemaan
Nyt täytyy keskittyä todellakin selvittämään, miksi koneeni aukaisee joitakin asiakirjoja luettavaksi, mutta samaan tapaukseen liittyviä muita papereita ei saa auki itkemälläkään. On tämä tietotekniikka sitten hienoa!
sähköpostiin, [email protected].
- PorariHKI
Mukavaa kuulla että nautit!
- Auttakaa akkaa mäessä
Jo pelkästään ne sessiot, joita pidimme tämän mökkinaapurin kanssa olivat upeita. Sain sellaisia orkkuja, että tuntui välillä siltä kuin taju lähtisi. Täytyy kotona miehenkin kanssa naidessa ottaa pari kikkaa käyttöön. Ensinnäkin minun peppuni pitää saada sopivalle korkeudelle siten, että miehen on helppoa painaa kulli sisään ja nussia kunnolla. Tyyny auttaa siinä asiassa. Toiseksi, kun saan orkun vaikka miehen kielen antamana vedän reidet heti yhteen tai niin kiinni kuin voin, niinpä nyt minun jalkani sidottiin niin, että vaikka olin jo sekopäinen miehen nuollessa ja imiessä pilluani en voinut vetää jalkoja yhteen. Vihaan sellaista sitomista, etten voi liikuttaa itseäni lainkaan. Niinpä mies käytti jotain elastista materiaalia olevia "köysiä" taisivat olla jotkin jumppavehkeet. Väliäkö sillä, kunhan homma toimii!
Kun oli sitten aika ottaa vastaan nämä naapurin kaverit (työtoverit), käski mies minun pukea ylleni haaroista avoimet mustat pöksyt. Seksiliivejä ei siis nyt tarvittu. Muuten puin lyhyen kapean hameen ja paitiksen. Kolme ylintä nappia piti jättää auki. Mies sanoi "tarjoavansa" minut kavereilleen. Hän myös sanoi, mitä odotti minun tekevän ja missä tilanteessa. Lupasin toimia näin, kunhan saisin vähän tilanteen mukaan säveltää. Kun vieraat sitten tulivat määräsi mies minut istumaan näiden kahden vieraan väliin sohvalle, tietenkin kapean hameeni helma nousi vesirajaan. Kun siinä sitten lipiteltiin rentouttavia juomia (minä peräti miehen tarjoamaa shamppanjaa) ja miehet viskiä tai votkaa, meni tilanne väkisinkin kiihottuessani siihen, että ohjasin ensin toisen miehen käden hameeni alle. Mies oli yllättynyt, kun tapasi heti paljaan pillun, mutta oli muutaman sekunnin jälkeen juonessa mukana ja hänen sormensa painuivat sisääni, ainakin kasi tai kolme sormea meni heti kättelyssä. Samalla ohjasin toisen miehen käden rinnoilleni ja aloin avaamaan puseron nappeja. Alle viidessä minuutissa olimme sängyllä ja yksi mies pumppasi kulliaan sisääni ja toiset olivat rintojeni kimpussa.
Naapurini oli "seremoniamestarina" ja määräsi missä asennossa kulloinkin minun piti ottaa miehen kullia sisääni. Tämä kiihotti vielä lisää. Olinhan miehien panopuu.
Välillä söimme välipalaa ja joimme lisää rentouttavia juomia ja taas jatkoimme. Miehet olivat kuin kanit kimpussani ja sain milloin pystyssä kylpyhuoneen seinää vasten, milloin takaa, milloin ratsastin ja milloin mitenkin.
Yö meni nopeasti ja olimme kaikki lopulta sangen tyytytettyjä ja väsyneitä.
Suosittelen tällaisia sessioita muillekin!!!
Saan ilmeisesti syyskuun puolivälin paikkeilla 7-8 miehen kullia sisääni, naapuri järjestää työtovereilleen "saunomis" viikonlopun mökillään. Kysäisi kuin ohimennen, olenko kiinnostunut. Tietysti olen, jos saan vain yhden toisen menon peruttua kyseisen viikonlopun kohdalta.
Minulla muuten kuohujuoma saa hormoonit hyrräämään ja halut heräämään. - lisää, lisää,...
Jo pelkästään ne sessiot, joita pidimme tämän mökkinaapurin kanssa olivat upeita. Sain sellaisia orkkuja, että tuntui välillä siltä kuin taju lähtisi. Täytyy kotona miehenkin kanssa naidessa ottaa pari kikkaa käyttöön. Ensinnäkin minun peppuni pitää saada sopivalle korkeudelle siten, että miehen on helppoa painaa kulli sisään ja nussia kunnolla. Tyyny auttaa siinä asiassa. Toiseksi, kun saan orkun vaikka miehen kielen antamana vedän reidet heti yhteen tai niin kiinni kuin voin, niinpä nyt minun jalkani sidottiin niin, että vaikka olin jo sekopäinen miehen nuollessa ja imiessä pilluani en voinut vetää jalkoja yhteen. Vihaan sellaista sitomista, etten voi liikuttaa itseäni lainkaan. Niinpä mies käytti jotain elastista materiaalia olevia "köysiä" taisivat olla jotkin jumppavehkeet. Väliäkö sillä, kunhan homma toimii!
Kun oli sitten aika ottaa vastaan nämä naapurin kaverit (työtoverit), käski mies minun pukea ylleni haaroista avoimet mustat pöksyt. Seksiliivejä ei siis nyt tarvittu. Muuten puin lyhyen kapean hameen ja paitiksen. Kolme ylintä nappia piti jättää auki. Mies sanoi "tarjoavansa" minut kavereilleen. Hän myös sanoi, mitä odotti minun tekevän ja missä tilanteessa. Lupasin toimia näin, kunhan saisin vähän tilanteen mukaan säveltää. Kun vieraat sitten tulivat määräsi mies minut istumaan näiden kahden vieraan väliin sohvalle, tietenkin kapean hameeni helma nousi vesirajaan. Kun siinä sitten lipiteltiin rentouttavia juomia (minä peräti miehen tarjoamaa shamppanjaa) ja miehet viskiä tai votkaa, meni tilanne väkisinkin kiihottuessani siihen, että ohjasin ensin toisen miehen käden hameeni alle. Mies oli yllättynyt, kun tapasi heti paljaan pillun, mutta oli muutaman sekunnin jälkeen juonessa mukana ja hänen sormensa painuivat sisääni, ainakin kasi tai kolme sormea meni heti kättelyssä. Samalla ohjasin toisen miehen käden rinnoilleni ja aloin avaamaan puseron nappeja. Alle viidessä minuutissa olimme sängyllä ja yksi mies pumppasi kulliaan sisääni ja toiset olivat rintojeni kimpussa.
Naapurini oli "seremoniamestarina" ja määräsi missä asennossa kulloinkin minun piti ottaa miehen kullia sisääni. Tämä kiihotti vielä lisää. Olinhan miehien panopuu.
Välillä söimme välipalaa ja joimme lisää rentouttavia juomia ja taas jatkoimme. Miehet olivat kuin kanit kimpussani ja sain milloin pystyssä kylpyhuoneen seinää vasten, milloin takaa, milloin ratsastin ja milloin mitenkin.
Saan ilmeisesti syyskuun puolivälin paikkeilla 7-8 miehen kullia sisääni, naapuri järjestää työtovereilleen "saunomis" viikonlopun mökillään. Kysäisi kuin ohimennen, olenko kiinnostunut. Tietysti olen, jos saan vain yhden toisen menon peruttua kyseisen viikonlopun kohdalta.
Minulla muuten kuohujuoma saa hormoonit hyrräämään ja halut heräämään.aina kun uutta tapahtuu, niin kirjoita kokemuksistasi. Niistä on TODELLA mukavaa lukea!!!
- Auttakaa akkaa mäessä
Minulla muuten kuohujuoma saa hormoonit hyrräämään ja halut heräämään.Niitä rentouttavia juomia ei saa ottaa liikaa, menee säheltämiseksi, mutta tilkkanen silloin ja toinen tällöin naimisen välissä pitää tunnelman ja ainakin minun halut korkealla.
Sain äsken sähköpostiviestin naapurilta ja hän tunnusti nyt asian, jota olin jo vahvasti epäillytkin. Hän oli jo ennakkoon sanonut työkavereilleen, että minulta saisi koko kolmen kopla riemurasiaa. Mutta ainoastaan hänellä oli kokemusta kimpasta, me muut olimme ensikertalaisia. Siksi oli jotenkin turvallista, että hän oli mukana, koska miehetkin olivat ensin vähän häveliäitä, eivätkä osanneet tehdä aloitetta, vaikka isoja rintojani tuijottivatkin estoitta ja housuissakin pullotti. Siksi minun kannatti ottaa aloite shamppanjan rohkaisemana. Tuntui upealta kun miehen sormet painuivat sisääni muitta mutkitta, ilman mitään esihivelyitä. Käytän jatkossakin niitä haaroista avoimia pöksyjä ja hankin vielä seksiliivit siihen pariksi.
Suosittelen niitä pöksyjä kaikille naisille, seksiä saa pomminvarmasti. Olen nimittäin oman ukkokullan kanssa jo testannut. Hänelle hankkimani pöksyt olivat yllätys, ei ehditty edes riisua niitä pois, kun hän tuli sisääni vauhdilla ja sananmukaisesti otti minut. Nyt viisikymppisenä seksi vasta alkaakin maistua hyvältä. Ja kun olen sopivasti runsas ja kuitenkin sirosäärinen ja reidetkin ovat kunnossa, voin käyttää välillä minihamettakin. - PorariHKI
Niitä rentouttavia juomia ei saa ottaa liikaa, menee säheltämiseksi, mutta tilkkanen silloin ja toinen tällöin naimisen välissä pitää tunnelman ja ainakin minun halut korkealla.
Sain äsken sähköpostiviestin naapurilta ja hän tunnusti nyt asian, jota olin jo vahvasti epäillytkin. Hän oli jo ennakkoon sanonut työkavereilleen, että minulta saisi koko kolmen kopla riemurasiaa. Mutta ainoastaan hänellä oli kokemusta kimpasta, me muut olimme ensikertalaisia. Siksi oli jotenkin turvallista, että hän oli mukana, koska miehetkin olivat ensin vähän häveliäitä, eivätkä osanneet tehdä aloitetta, vaikka isoja rintojani tuijottivatkin estoitta ja housuissakin pullotti. Siksi minun kannatti ottaa aloite shamppanjan rohkaisemana. Tuntui upealta kun miehen sormet painuivat sisääni muitta mutkitta, ilman mitään esihivelyitä. Käytän jatkossakin niitä haaroista avoimia pöksyjä ja hankin vielä seksiliivit siihen pariksi.
Suosittelen niitä pöksyjä kaikille naisille, seksiä saa pomminvarmasti. Olen nimittäin oman ukkokullan kanssa jo testannut. Hänelle hankkimani pöksyt olivat yllätys, ei ehditty edes riisua niitä pois, kun hän tuli sisääni vauhdilla ja sananmukaisesti otti minut. Nyt viisikymppisenä seksi vasta alkaakin maistua hyvältä. Ja kun olen sopivasti runsas ja kuitenkin sirosäärinen ja reidetkin ovat kunnossa, voin käyttää välillä minihamettakin.Oot kyllä upea nainen!
- kumpa saisin
Minulla muuten kuohujuoma saa hormoonit hyrräämään ja halut heräämään.olla yksi niistä 7-8 miehestä! Aivan tajuttoman upee muija!
- mutta_mutta
ei tullut mieleen turvaseksi?
Kai käytät miehesi kanssa sitten kondomia, ettet tartuta häneen mitään? Vai uskotko miesten vakuutukset, ettei heillä mitään ole?
Minulla ei ole kimppaa mitään vastaa, päinvastoin. Mutta en oikeasti ymmärrä tuollaista sperman valutusta pilluun.
No, jokaisen on elämä. Muuten oli kiva lukea juttuasi.- Auttakaa akkaa mäessä
saan ihottumaa. Olen allerginen jollekin kortsuissa käytettävälle materiaalille. Ja paljaaltaan tuntuu parhaalta! En suostu katsomaan edes pornoleffoja joissa mies touhuaa kortsun kanssa, näyttää naurettavalta. Kun valitsee kumppanit, voi olla huoletta. Tämä naapurikin pysyy kaukana esim. ilolinnuista. Hänen nussittavansa ovat tuttuja naisia lähipiiristä. Yleensä kaikki vakiintuneessa mutta seksin suhteen kuivassa suhteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056