Mitä autokoulua Joensuussa suosittelette?

Menossa autokouluun

Mitä autokoulua Joensuussa suosittelette? Vaihtoehtoina minulla on tällä hetkellä vahvimpina Autokoulu Kontkanen ja Young Drivers. Kummassakohan olisi parempi opetus? Onko joitain autokouluja, joihin ei missään nimessä kannattaisi mennä (ääliöitä opettajia tms.)?

21

4770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      Autokoulu Driving, www.driving.fi
      Opetus sopivan rentoa, rentomeininki ja asiantuntevat opettajat

      • kaikilla vain

        siitä yhdestä. Noin pääsääntöisesti. Vertaile siinä sitten...

        Minä kävin Joensuun auto-opistossa. Oli kiva ajella niillä mustilla, uusilla Audeilla, joissa on OPE-rekkarit. ;)

        Paikan henki oli asiallinen ja mukaansatempaava, ja samalla leppoisa ja rento. Eipä siitä mitään pahaa sanottavaa jäänyt. Mukavaa oli. Rahalle sai vastinetta - jopa kakkosvaiheessa.


    • aloitteleva19

      Nostanpa tämän triidin kuopasta omaa kysymystä varten..

      Eli olen kolmen autokoulun vaiheilla: Voutilainen, Kontkanen vai Driving? Jokaisessa suht samat hinnat B-kortille ja II-vaiheelle..

      Löytyykö kokemuksia noista autokouluista, lähinnä opetustason, tilojen ja opettajien osilta? Hienoimmat autot on kyllä Drivingilla OPE-rekkareilla, se on selvä! Mutta entäs muuten?

      Kiitos vastauksista jo ennakkoon.

    • autollaajetaanvarova

      Itse kävin joku vuosi sitten autokoulu nuutisella. Todella todella mukavat miesopettajat sihteeri ja tunsin olevani turvassa hyvissä käsissä kun istuin auton penkille. Suosittelen lämpimästi jos rantakylään on mahdollista mennä. En ole varma ajattaako se mies jossain muuallakinpäin joensuuta.. autokoulu Drivingistä olen kuullut jotain huonoja kokemuksia opettajien käytöksestä mutta ne saattaa olla vaan huhupuheita ja vanhoja sellaisia.

    • joopeli12388

      ope autot on opiston..

      Liikennekoulu Mikko!! Siinä paras mesta!

    • plasto siellä

      Rytösuon pyhäkoulu lienee sinulle sopivin ja halvin.

    • juu-uuuu

      En suosittele ainakaan liikennekoulu Voutilaista, opettajat eivät ole lainkaan kannustavia, päinvastoin. En sano enempää ettei tule syytettä jostain kunnianloukkauksesta, mutta siinä autokoulu mitä en MISSÄÄN NIMESSÄ suosittele. Driving oli ihan jees, rento meininki ja opettajat mukavia.

    • Kevarikaveri

      Vältelkää Nuutista. Koululla ei minkäänlaista suunnitelmaa oppilaiden opetusaikatauluihin ja kun maksat opetuksen loppuu tunnitkin (vaikka muuta ehkä luvataan). Jos aiot saada kortin lähellä synttäreitäsi, niin ainakaan Nuutisella se ei onnistu. Milloin koneet, milloin ihmiset rikki, tekosyitä kyllä löytävät. Joensuussa löytyy ammattitaitoisempiakin kouluja ja edullisemmin. Esim. Driving, jossa saat täsmälliset suunnitelmat ja tunnit sopii taatusti sun aikatauluihin. Autokoulunhan voi jättää kesken ja siirtyä toiseen. Rahat saa takaisin ja uuteen kouluun maksat vain puuttuvat opetustunnit.

    • TyytyväinenISÄPAPPA

      On Tainnut KevariKaveri ottaa elämäntehtäväkseen levittää perusteettomia huhupuheita Autokoulu Nuutisesta. Minun kummatkin lapseni ovat käyneet mopokortit Autokoulu Nuutisella peräkkäisinä kesinä ja aikataulujen tai muunkaan kanssa ei ole kyllä ollut minkäänlaista ongelmaa.. Lapseni tykkäsivät opetuksesta ja sanoivat että haluavat suorittaa ajokortinkin nuutisella. Itsellä ainakaan ei ole huonoa sanottavaa kyseisestä ajokoulusta. Hommat pelaa !

    • vittuuntunut

      liikennekoulu voutilaisessa on todella tympeä asiakaspalvelu ... välillä tuntui että olis pitäny sanoa e hei mä olen asiakas palvele minua helvetti... paska paikka

    • PaljasjalkainenJNS

      Kontkasella olen käynyt kolme eri ajokorttiluokkaa ja sekä ystävällisyys että opetus olivat hyvää. Heh, alunperin valitsin koulun sen perusteella, kun isänikin siellä parikymmentä vuotta aiemmin oli kuorma-autokortin suorittanut - mutta jälkeeni myös kaikki kaverini kävivät korttinsa Kontkasella. Suosittelen, tosin omista opettajistani näköjään enää yksi on Kontkasella edelleen, mutta hän on loistava ainakin.

    • onnellinenKuljettaja

      Nuutisella palvellaan ja osaavat opettaa kyllä jokaisen ajamaan !! itseäni pelotti todella paljon koko homma mutta ajokoe ekalla läpi ja ikävä jäi koko porukkaa! nythän he ovat laajentaneet keskustaan myös ! suosittelen autokoulu ajomesta nuutisen!

    • Sissimainonta

      Sellaista sissimainontaa taas viestiketjussa että huh huh.

    • piddieyo

      Nuutisen keskustan toimistosihteeri on kyllä mahtava! Niin iloinen ja aina hyvällä energisellä tuulella! Jos keskustassa haluat kortin suorittaa niin EHDOTTOMASTI suosittelen kyllä ajomestaa! Henkka ja Eemi on parhaita!!! :)

    • Dapadapaduu

      Joo. Täältäkin lähtee propsit ajomestalle! 5/5 Hommat skulaa!

    • EiNuutiselle

      Nuutista en ainakaan itse suosittele. Ajo-opetus on huonoa ja ilmapiiri tosi epäkannustava. Kaksi hyvää opettajaa onneksi oli, mutta sitten kun nämä alkuperäiset alko opettaa niin lähti kaikki varmuus ajosta ja fiilis koko hommasta . Tosi epävarmana menin ajokokeeseen, onneksi meni läpi.

    • nuutisellakäynyt

      Kävin autokortin nuutisella ja tykkäsin kovasti! Opetus oli rentoa, ja laadukasta! Ajokoe meni kyllä vasta toisella läpi, mutta tämä johtui omasta tyhmästä jännitys virheestä! Suosittelen kovasti kyllä tätä autokoulua muillekkin!

    • Anonyymi

      Kortti taskuun ekalla! Palvelu ja opetus pelas! Lampen on paras :D

    • Anonyymi

      Kävin nuutisella ja ajokoe läpi ekalla! Simulaattori oli aluks aika jännä ja vähä vaikee, mut helpotti kyllä ensimmäisiä tunteja oikeella autolla! Suosittelen kyllä muillekkin, jos ei oo ajanu ennen autoa ollenkaa! Ajokoe oli kyllä sairaan jännittävä! Onneks meni ekalla purkkiin 🙂

    • Anonyymi

      NUUTINEN ON PARAS!!! KAIKKI MUU VARAS!!! KYLLÄ VOI ETTÄ KUN TUNTUI HYVÄLTÄ KÄYDÄ NUUTISELLA! MAAILMAN PARAS AUTOKOULU!!!!!!!! JOS MULLA OLIS TYTÄR NIIN LAITTAISEN SEN NUUTISEN KANSSA NAIMISIIN EI VOIS MEINAAN MENNÄ PIELEEN!!!!!!!! MAKSAISIN MILJOONAN NUUTISEN PALVELUISTA KOSKA NIIN PARAS!!!!
      TV: NUUTINEN

    • Anonyymi

      Ajomestalla eli nuutisella käyty meidän perheen kortit (2 mopoa ja 1 henkilöauto) ja hommat toimii moitteettomasti! Todella nopea asiakaspalvelu ja kaikki kortit tullu kerralla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe