VIHAAN ITSEÄNI!

...

Vihaan itseäni ja elämääni.. Miten juuri minä olen ajautunut tähän ahmimiseen? Kesällä laihduin 5 kg, mutta ne tulivat viikossa takaisin, sillä ahmin joka päivä aivan liikaa. Eilen meni 300 g suklaata, 3 fetajuustokolmiota, 4 lihapiirakkaa ja suklaapatukka. Vihaan tätä! Joka päivä sama juttu. Tässä parastaikaa syön neljättä lihapiirakkaa. :( Mitä voisin tehdä? Olen jo muutenkin kamala läski, en haluaisi lihoa yhtään enempää.. Haluan laihtua ja olla laiha, mutta epäonnistun aina. :(

2

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja

Ja joka kerta ahmimisen jälkeen päätän, että huomenna aloitan paaston tai jonkun dieetin. Kuitenkin sitä sitten tulee pakottava tarve ahmia.. En pysty enää hallitsemaan itseäni.

• girl-84

Mulla todettiin BED pari vuotta sitten. Mutta mä olinkin tosi ylipainoinen.. Yli sata kiloinen. Ahmin kokoajan jotain ei ollut väliä mitä kuhan ruokaa sain. Saattoi päivässä mennä pari pizzaa, lihiksiä, jätskiä, karkkia ihan kaikkea, jotain piti olla suussa koko ajan, jopa nukkuessa. Sitten jossain vaiheessa havahduin katsomaan peiliin. Olin järkyttynyt näkemästäni! Ennen olin ajatellut että aloitan laihiksen huomenna, ylihuomenna, viikon päästä, joskus. Mutta tuli se päivä, kun en enää kestänyt itseäni. Päätin aloittaa nyt. Se oli todella vaikeeta kun koko ajan oli kauppa vieressä ja mieliteko oli valtava. Kuitenkin tajusin että jotain on pakko tehdä, kun ei enää mitään jaksanut. Aloitin laihiksen. Ja se päätös on pitänyt, näihin päiviin asti. Olen lahtunut 50 kiloa reilussa vuodessa. Käväisin jo ihannepainossani, 50 kg, mutta sitten ajattelin että sallin itselleni vähän karkkia, onnistuneesta laihduttamisesta, sitten tuli taas uusi päivä, uusi karkkipussi, olen lihonut 4 kiloa parissa viikossa, kamalaa. Olen vieläkin normaalipainoinen, mutta pelkään että ahmiminen riistäytyy taas käsistä, joten kai on pakko aloittaa painonvahtaaminen nyt, eikä huomenna! Vaikka se on vaikeaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      3929
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3305
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      474
      2764
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      272
      1783
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1443
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1300
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe