Olen sairastanut bulimiaa kymmenisen vuotta, välillä pitkiäkin aikoja oksentamatta, mutta nyt eron jälkeen taas tilanne on huonompi. Eilen töissä sain yhtäkkiä voimakkaita rintakipuja ja minut kiidätettiin päivystykseen. Siellä todettiin rytmihäiriöitä ja liian nopea pulssi. En kehdannut kertoa lääkärille bulimiasta mitään, mutta olen melko varma, että oireet johtuvat siitä. Nyt olen ihan paniikissa, oksentaminen on pakko lopettaa, en halua kuolla! Onko jollain muulla ollut vastaavanlaisia oireita, olisin kiitollinen vastauksista....
Bulimia ja rytmihäiriöt
7
2478
Vastaukset
- en ole varma
Mä saan joskus tosi kovaa rinta kipua. se on sellaista viiltävää jolloin on todella kivuliasta oikeastaan lähes mahdotonta hengittää.. En ole koskaan mennyt lääkärille sen takia joten en oikein tiedä onko se sydän peräistä. sydämen kohdilla se kipu kuitenkin tuntuu :/ Mutta mene rohkeesti sinne lääkärillesi kertomaan bulimiasta! Niin minäkin olen päättänyt tehdä. Meillä on mahdollisuus parantua jos haemme apua :)
- Marielisa
Rytmihäiriöt on aika tavallinen bulimian oire. luulen että johtuu kaliumin puutteesta, en varma.
- mymmeli<
Marielisa kirjoitti:
Rytmihäiriöt on aika tavallinen bulimian oire. luulen että johtuu kaliumin puutteesta, en varma.
Olen sairastanut bulimiaa 4 vuotta, sitä ennen anorexiaa. nyt olen ollut vuoden oksentamatta ja suht hyvin päässyt taas elämään kiinni. Rytmihäiriöt alkoi kolme vuotta sitten, mutta ne todettiin tk:ssa vaarattomiksi vasemman eteiskammion sivulyönneiksi. en myöskään kertonut bulimiasta mitään.. Tänä vuonna, varsinkin alkukeväästä niitä oli paljon, sydän tyketteli miten sattui ja muljahteli. En uskaltanu mennä lääkäriin..mutta ajattelin että jos vielä tulee niin sitten menen!
Mut sen oon huomannu et jos oon kovin stressaantunu ja väsyny niin silloin alan yleensä ahmimaan ja silloin tulee myös rytmihäiriöt. Enää ei oo onneks tarvinnu oksentaa, ennen oksensin monestikin päivässä, se oli kamalaa aikaa, kuten tiedätte! Tsemppiä kaikille, yrittäkää löytää siitä ainoasta elämästänne jotain muutakin kun se oma vartalo, sehän on vain meitä itseä varten!
Haleja! - pioneeriB
Sairastelua 11 v ja viime aikoina rintakipuja entistä enemmän.Lisäksi hikoiluttaa usein ihan kamalasti ja öisin sydäntykytykset häiritsevät nukkumista.EKG:ssa todettiin pidentynyt q-t-aika(vai mikä se oli..?)en silti kehdannut puhua bulimiasta mitään..:/
- bulimikko89
On ollu... Oon yrittäny lopettaa ahmisen, sillä kuulin, että jokaiseen oksentamiskertaan voi kuolla. Kamalaahan se on, en silti ole vielä onnistunut lopettamaan.
Tänään en syönyt mitään koko päivänä. En osaa syödä, sillä en halua oksentaa. Oksennan lähes kaiken. Ajattelin, että jos joisi ravintonsa... kuulostaa ällöttävältä, mutta toiminu välillä mun tapauksessa.
Ja taas aiheeseen. Tosiaan, rytmihäiriöt!!. Usein just kaliumin puutteesta, kehotan hankkimaan kalium- tabletteja. Mutta bulimia, voi olla tappavaa
Itellä loppunu rytmihäiriöt kaliumin alottamisesta lähtien, mutta silti pelkään, että kuolen vielä muihin puutoksiin ja oksenteluun- B-Mia
On kalium lääkitys.. Durekal 750mg:a popsin aina pari tabua iltaisin ja sydän jaksaa taas..
Mut ei oo hyvä, jos liian ylöskään nousee arvot.. Silloinkin voi sydän pettää.. Mulla ei ainakaan huolta, kun oksentelen päivät pitkät..
- Ehkä buliimikko
Mulla on kanssa rintakipuja, aika pahoja... Olen 14... Oksennan muutaman kerran päivässä..tahallisesti.onko mun rintakivut bulimian oireita/onko mulla bulimia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768