Olen saanut c-paperit vuos sitten fyysisistä syistä, ja nyt pyrin muuttamaan luokitustani b:ksi tai a:ksi. itse fyysinen syy ei ole kadonnut, mutta oireet tottakai koska en ole samanlaisessa rasituksessa kuten varusmiesaikana. pyrin kuntouttamaan jalkojani lähes jokapäivä.. eli siis lääkärinlausunto ja omatekemä saatekirje on jo lähetetty aluetoimistoon, ja kutsu sinne kokoukseen (mikä olikaan tarkemmalta nimeltä) on jo tullut ja ihan tässä lähiaikoina pitäis mennä juttelee asiasta. Kysymys kuuluu että päättääkö ne samantien mihin saapumiserään pääsisin, voiko ne olla sitämieltä että en pääse enää ollenkaan ja mitä muuta siellä jutellaan? Pystyykö luokkaa muuttamaan a:ksi? Siinä kutsussa luki että ei sisällä kliinistä tutkimusta.. Toinen mikä askarruttaa että jos pääsen tammikuussa takas, niin miten saan omaa lomaa? Olis pändin kanssa muutama tärkeä keikka tulossa heti vuoden alusta.. Ja joo eiköhän se sit selvii siellä tilaisuudessa mutta jos joku pystyisi jo etukäteen vähän kertomaan niin jeesaisi.
Lomat alokasaikana jne jne
1
433
Vastaukset
- Siviilipuolustaja
Mitäs jos tekisit niin ettet menisi ollenkaan sinne? Täysin samat asiat voi opetella itse siviilissäkin ja plussana voit pitää bänditreenejä milloin mieli tekee eikä tarvitse kestää sitä lapsellista menoa päivästä toiseen.
Lataat Sotilaan Käsikirjan netistä, käyt ostamassa kaupasta puolijoukkueteltan ja menet lähimmän Siwan taakse metsään sitä pystyttämään. Kun olet saanut teltan pystettyä, kaivat maahan kuopan johon menet makaamaan, kuvittelet lähimmän kiven olevan vihollinen ja sitten huudat vaan kovaa SARRRRRRRRRRRRRJA! SARRRRRRRRRRJA!
Jos taas haluat olla hyödyksi yhteiskunnalle, hakeudu siviilipalvelukseen niin pääset palvelemaan maatasi hyödyllisiin julkisen sektorin työtehtäviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845