Ei tunnu missään...

nainen25...........

Suuteleminen, kielarit.. ei tunnu missään miltään. Ei pyöri sukat ja pikkuhousut jaloissa, en ole seitsemännessä taivaassa... Ei mitään. Ei tapahdu yksinkertaisesti yhtään mitään. Siinä vaan pussataan. Vaihdetaan vähän kuolaa.

Muilla tällaista?

Mutta auta jos suutelee korvaa...

11

4185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruiskumestari-88

      Jatka harjoituksia niin saatat joskus edetä ihan oikeaan yhdyntään asti.

    • väärä mies

      ...

      • mää oon

        tule tänne baby niin työnnän kieleni ensin suuhusi ja sit pilluusi takaan että kolmannen orkun jälkeen jotain tunnustustat tunteneesi


    • wau!

      en itsekään aiemmin tuntenut suudellessa mitään, en ennen kuin tapasin nykyisen kultani... Ensisuudelmastamme todellakin huomasi, että tässä on sitä jotain... Silloin kirjaimellisesti leijuin taivaissa perhoset vatsassani...

      • Lukewader

        No itse olen kohta 45 v. koska suutelussa kumppani tunkee kielen mun suuhun...en pidä, eikös suutelu ole sitä ,että huulet kohtaavat ?? eli johtuuko se kielestä ???
        P.s. jos vastaavia "naisia" löytyy jotka vaan haluaa suudella....meilaa...


    • mies25kkk

      Samaa vikaa liikkeellä. Aina on suudellu kuitenki jos ei muusta ni julkisesta paineesta. Mutta ei se kyllä sen ihmeellisemmältä ole koskaan tuntunut, ei ole todellakaan vatsan pohjassa sen takia pyörinyt.

      Opeteltuhan se on, kiitos erään joka opetti sen taidon, sittemmin on kehujakin tullut. Teknisenä suorituksena sitä kuitenkin itse pidän. Toisaalta opettelinhan kokkaamaankin, hoitamaan kotia, olemaan pieremättä ja syömään ravintola tyyliin, eikä nekään saa minun perhosia hyrräämään :) Sama se, jos nainen on siitä tykännyt (ja selkeästi sen nähnyt on, että muihin vaikuttaa enemmän) niin sitä on tehny, muistanu tehdä oman osuuteni alotteista ja käyttänyt tehokeinona ja suostutteluunkin, mutta en minä siitä mitään saa.

      Mä saan jotain samanlaista kun vaan näen sen ihmisen. Hymyilevän, tuijottavan johkonkin kauas, mukavassa valossa, juuri heränneen söpönä tai se ilme mikä ihmisellä on kun ei enää itketäkkään. Silmät ne kai on ja huulet.

      Sama se, suudellessa tehään jotain minulle täysin epäloogista ja mitään antamatonta, joka ei liity mihinkään eikä sitten kuitenkaan ole lupaus mistään.

      ...tuakos siinä, erilaisia ollaan, ylläri

    • huulet..

      vastakkain, siitä se johtuu. Eli pussaamisessa pitää miehen huulien olla vasten naisten HÄPYHUULIA. Ja silloin on myös helppoa antaa kielareita, eli mies voi omalla kielellä nuoleskella ja lipoa naisen HÄPYKIELTÄ.. Näin helppoa se on, kun sen osaa...

    • mutta kun löytyy oikeat kem...

      Itselläni löytyi kaikin puolin mahtava mies (tosiaan vasta homma on ihan alkumetreillä) ja tämä on ensimmäinen jonka kanssa pelkkä kosketuskin saa kropan väreilemään. Suuteleminen on jotain aivan taivaallista että pelkkä ajatteleminenkin siitä saa pulssin kiihtymään.. en olisi uskonut tällaista fiilistä löytyvän mutta oikeat ihmiset keskenään saavat ihmeitä aikaan ;)

    • uggi

      Mutta mulla se taitaa johtua joko omasta pääkopasta tai huonommasta miessuutelijasta. Aiemmin suutelin yhdenkin miehen kanssa joka oli todella hyvä, ja sitä jatkui ihan hemmetin kauan kun sujui niin hyvin. Mutta nykyiseni kanssa ei niinkään tunnu.. Minusta hän ei oikein osaa suudella, ja vaikka niitä paljon vaihdellaankin niin ei se suutelointi hirveästi tunnu tai muutu paremmaksi.

      No muut asiat sujuu joten tuo ei haittaa, joskus kyllä vielä muistelen kaiholla sitä hyvää suudelmaa.

    • yksi kerta

      Onkos se nyt niin ihmeellistä, et suutelut jää iän myötä pois kuvioista? Olen elämäni aikana tavannut yhden tytön, jonka suutelussa oli jotain järisyttävää...
      Ehkä liiankin hyvää, liikenneonnettomuus murskasi Häneltä huulet ja hampaat totaalisesti...
      Parempi mennä keskitietä, ei turhia rakkauden osoituksia...

    • neitokainen84

      Eli en kiihotu juuri lainkaan perinteisestä suutelusta. On kokeiltu eri miesten kanssa, eikä silti nappaa. Mutta jos mua suudellaan kaulalta tai niskasta niin silloin pyörii sukat jalassa ja kovaa. Sama pätee rintoihin. Jos mies suutelee rintojani niin ne ovat ns "tunnottomat". Eli ei tapahdu mitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe