Panettaa joka päivä - Normaalia?

nöösi_poika

Onko tää enää normaalia, kun joka päivä panettaa?

Runkkaaminen on minulle jo kuin huumetta. Sitä on saatava joka päivä! Oikeasti.

Alkoholiin ja lääkkeisiin hurahtaneille on vieroitushoitoa, mutta mitä sitten kun vielä 29-vuotiaana on runkattava joka päivä! On tunnettava orkut joka päivä, vaikka ei haluaisi. Mutta kuitenkin joka päivä löytää itsensä kädeltä...

Voiko mieskuntoa olla liikaa? Miten energiaa voisi suunnata, kun ei ole edes naisystävää? Runkkailenko päivittäin hamaan kuolemaani asti? Miten muut kolmekymppiset: Onko haluaja joka päivä saada oloa kevennettyä vai oletteko työelämän oravanpyörän uhreja, joilla ei ole edes aikaa miettiä "sitä" kuin lauantai-iltaisin?

28

8120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisena

      että on normaalia, että panettaa joka päivä - etenkin kun on se toinen, jota haluta;-o! Yltiöpäisestä panetuksesta ja seksikeskeisyydestä tulee mieleeni 2-vuotinen eron jälkeinen suhde. Olihan se mahtavaa kun oli vapaamielistä ja hurjaa seksiä aina kun nähtiin ja yhdessä oltiin, mutta se että mulla oli työ ja kolme lasta, ja joka --tanan sekunti olisi pitänyt olla vastaamassa himokkaisiin tekstareihin ja ottaa osaa toisen runkkaukseen>:-//! Joskus se v--utti. Ei mulla olisi aina ollut aikaa. Huomasi, että toinen makailee kotisohvalla ja unelmoi...mulla oli muutakin, prkl. ERi asia, kun sitten oikeasti oltiin yhdessä. Tai oli iltaisin aikaa soitella/tekstailla/mesettää. Eli musta tuntui silloin, että hanki hyvä mies työ tai muuta tekemistä...! Pitää elämässä olla muutakin kuin runkkaaminen ja hyvät orkut aamusta iltaan ja yöllä. Anteeksi. Kerroin nyt vain omasta entisestä suhteestani...!

      • nöösi_poika

        Hyvää faktaa kirjoitat. Tai siis mielipiteesi ainakin.

        Minulla ei nyt sentään koko ajan ole asia mielessä, että saan sentään töissä käytyä jne. Mutta viimeistään töistä kotiin tultua taas haluttaa ;)

        Sitten on kai vasta todellisia ongelmia, jos normaalit asiat kuten töissä käynti ja harrastukset häiriintyvät jatkuvien seksifantasioiden takia.


    • -toivottavasti :-)

      Itse ajattelin parikymppisenä, jotta nyt riittää runkkailu. Kymmenen vuotta on hurahtanut, on vaimo ja kaksi lasta ja eikun panettaa. Runkkaan aina kun olen yksin kotona...

      Mukavasti se rentouttaa ja antaa voimia arjen aherrukseen.

      Vaimo ei tästä salaisesta harrastuksesta tiedä.

      • sen olevan

        joku salainen harrastus? ;) Siis oikeasti onko sillä väliä? Paitsi tietysti silloin, jos seksi ei vaimosi kanssa kiinnosta ja vaimoasi kiinnostaisi.


    • Giacomo Casanova

      Niin, en minä aina seksiä ajattele, mutta aina kun ajattelen, ajattelen seksiä.

      Sinä olet ihan terve, mutta älä anna Nyrkkikyllikin viedä motivaatiotasi oikeisiin naisiin. Kyllä nekin joskus harvakseltaan hommansa osaavat.

      • nöösi_poika

        Kyllä se aito, oikea nainen on tavoitteena!


      • Haluttomat ajat
        nöösi_poika kirjoitti:

        Kyllä se aito, oikea nainen on tavoitteena!

        Muutaman haluttoman miehen kokeneena sanoisin, että olisit monen naisen unelma. Jos kerran olet noin halukas ja pystyväinen. Mies jolta naisen ei tarvitsisi alituiseen vongata seksiä. Tuntuu ettei semmoisia nykypäivänä olekaan, kun jokaisella tuntuu olevan jonkin sortin ongelmaa sillä alueella. Ymmärrys välillä kovilla.


    • kohtaa..

      mä olen reilu neljäkymppinen nainen, ja mua naitattaa melkein aina. Katselen useasti miehiä pelkästeen sillä silmällä, mitähän tuolla olisi tarjota. Onneksi mulla sentään on mies, jolta saa halutessaan, mutta pakosti joudutaan tekemään muutakin, ei oikein tulla toimeen pelkästeen seksillä.

      Normaalia tai ei, tavallaan kuitenkin toivottavaa. Hirveempää olisi jos ei tulisi koskaan mieleen.

      Etsi joku naimahaluinen nainen, ei tarvitse kokoajan kättä käyttää.

      • nöösi_poika

        ... on vielä yli neljäkymppisenä halukas ;)

        Pitäisi jostain löytää joku kiva nainen, niin ei tarvitsisi itsekseen puuhailla.

        Luulisi, että ikäisiäni sinkkunaisia voisi hyvinkin olla puutteessa ja ilman seuraa muutenkin, mutta jotenkin silti vaan on vaikea löytää...


      • onkin halukas;-D
        nöösi_poika kirjoitti:

        ... on vielä yli neljäkymppisenä halukas ;)

        Pitäisi jostain löytää joku kiva nainen, niin ei tarvitsisi itsekseen puuhailla.

        Luulisi, että ikäisiäni sinkkunaisia voisi hyvinkin olla puutteessa ja ilman seuraa muutenkin, mutta jotenkin silti vaan on vaikea löytää...

        Vastasin siis ekana tuohon viestiisi, ja oikaisen, ettei vääriä luuloja jää, halukas olin minäkin ja kaikki kävi, kuten nytkin. Mutta kun välimatkaa oli 300 km ja mulla kolme lasta ja työ, ja toinen makoilee kotonansa sohvalla ja mun olisi koko ajan pitänyt olla ajan hermolla;-o! Se otti välillä pattiin. Ja olin ihan katkerakin siitä, ettei mulla aina ollut mahdollisuutta tai aikaa puhelin/netti/tekstariseksiin. Nyt on hyvä, kun on mies aina läsnä (no on se töissä;-D) ja molempia haluttaa. Ja ikää 37 v ;-D ;-D!!


      • -------------------
        onkin halukas;-D kirjoitti:

        Vastasin siis ekana tuohon viestiisi, ja oikaisen, ettei vääriä luuloja jää, halukas olin minäkin ja kaikki kävi, kuten nytkin. Mutta kun välimatkaa oli 300 km ja mulla kolme lasta ja työ, ja toinen makoilee kotonansa sohvalla ja mun olisi koko ajan pitänyt olla ajan hermolla;-o! Se otti välillä pattiin. Ja olin ihan katkerakin siitä, ettei mulla aina ollut mahdollisuutta tai aikaa puhelin/netti/tekstariseksiin. Nyt on hyvä, kun on mies aina läsnä (no on se töissä;-D) ja molempia haluttaa. Ja ikää 37 v ;-D ;-D!!

        jos on sinkku niin aina panettaa. mut sit ku löytää naisen niin kummasti alkaa halut vähenemään. veikkaan et niin käy myös sulle ap :)


      • nöösi_poika
        ------------------- kirjoitti:

        jos on sinkku niin aina panettaa. mut sit ku löytää naisen niin kummasti alkaa halut vähenemään. veikkaan et niin käy myös sulle ap :)

        Joo, kai se alkuinto hiipuu kun on saman naien kanssa pidempään...

        Tietenkin olisi kivaa, että ivleä vuosien jälkeenkin haluttaisi oikeasti!


      • nöösi_poika
        onkin halukas;-D kirjoitti:

        Vastasin siis ekana tuohon viestiisi, ja oikaisen, ettei vääriä luuloja jää, halukas olin minäkin ja kaikki kävi, kuten nytkin. Mutta kun välimatkaa oli 300 km ja mulla kolme lasta ja työ, ja toinen makoilee kotonansa sohvalla ja mun olisi koko ajan pitänyt olla ajan hermolla;-o! Se otti välillä pattiin. Ja olin ihan katkerakin siitä, ettei mulla aina ollut mahdollisuutta tai aikaa puhelin/netti/tekstariseksiin. Nyt on hyvä, kun on mies aina läsnä (no on se töissä;-D) ja molempia haluttaa. Ja ikää 37 v ;-D ;-D!!

        Pitkä välimatka tekee suhteesta aina hankalan. Ja tietenkin on työ- ja muut asiat, jotka pitää hoitaa jne.

        Kiva kuulla, että nyt saat nautittua elämästäsi paremmin, kun mies on lähellä. Olet vielä niin nuorikin, että oikeastaan olet nyt vasta kunnon vauhdissa ;)


      • Bigdad

        Onko normaalia että penikseen
        tulee haavoja kun runkkaa?


    • -Nainen-

      Pakko kommentoida...olen nainen, ja mulla on nykyään sama "vika". Edes kerran päivässä ei riitä. Tämä oireilu alkoi pari kuukautta sitten kun aloitin käyttämään Nuvaring nimistä ehkäisyrengasta. Se on todellinen kiimarengas! Yllättävää siinä mielessä, että yleensä muista ehkäisypillereistä on tullut pikkasen erilaisia sivuvaikutuksia, kuten painonnousua, ärtyneisyyttä ja haluttomuutta. Tää on tosi nautinnollista, mutta alkaa hallita liikaa elämää. Jos tämä oireilu ei lievity, täytyy heittää rengas menemään...joten et ole ainut ongelmasi kanssa! Tosin sinun tapauksessasi se ei johdu varmaankaan ehkäisyrenkaasta ;)

      • nöösi_poika

        "Edes kerran päivässä ei riitä. Tämä oireilu alkoi pari kuukautta sitten kun aloitin käyttämään Nuvaring nimistä ehkäisyrengasta. Se on todellinen kiimarengas!"

        Vau! Erikoista silti, miten ehkäisyrengas voi vaikuttaa noinkin voimakkaasti haluihin. Pitäävä laittaa vimpaimen nimi korvan taa, että tietää sitten miten "motivoida" seuraavaa tyttöystävää ;)


    • ennenkin oli

      ihmisillä tekemistä ei tarvinnat harrastaa joutavia orjien harrastuksii

    • pt.

      Mites nuorempana?? Panettiks sua(/teit) sillo samal taval??

      Oon nyt 16-vuotias (tyttö), ja mua panettaa kans niiku iha koko aja. Lukios tunneil, välkil, bussis, himas, harkois, salil.. Oon kans miettiny et onks tää iha tervet..?? :P

      • valm-met

        Panettaa (62v mies) on panettanut murkkuiästä asti. Vitun saanti tyrehtynyt joitakin vuosia sitten, mutta runkkaaminen on kuvioissa päivittäin ja kulli jäykistyy vielä hyvin.


      • olisitpatäällä

        Olisitpa täällä


    • m60bi

      7-vuotiaasta asti on tehnyt mieli runkata jokaikinen päivä. Se on ihan normaalia, myös silloin kun elää naisen kanssa. Exän kanssa sormetettiin toisiamme ja joskus kun hän oli liian väsynyt, runkkasin yksin hänenkatsellessa. Panetus on normaalia, ja sitä pitää helpottaa runkkaamalla, jos partneria ei ole. Kenenkään ei pitäisi runkkaliua hävetä tai oudoksua, se on ihan luonnollinen ja kiva asia.

    • kiimainennainen

      Ketju on jo vanha, mutta lisään tähän silti. Naisellakin voi olla samanlaista , että panettaa ihan koko ajan.
      Eikä ole iästäkään kiinni, itse olen 45 v ja koko ajan tekee mieli ja tulee sormeteltua harva se ilta . Eikä se auta edes kun tekisi mieli aitoa kovaa.
      Hankalaa sikäli ettei voi hankkia panokaveriakaan, kun on jo muuten kiva oma mies - ainoa ikävä puoli että häntä ei vaan seksi kiinnosta kuin hyvin harvoin ( eikä ole siitä kiinni että olisin jotenkin rupsahtanut/ ei haluttava, kroppani on vielä ihan timmi ja hoikka muttei muuten vaan toisen kanssa halut kohtaa.
      Minkä siinä sitten voi, muuta kuin koettaa hillitä halujaan mikä tuntuu kyllä nyt tosi vaikealta.
      Huomaa sitten että tulee töissä vilkuiltua miespuolisia ( täysin vastoin periaatteitani jopa varattuja ) ja ajatuksissani kiivaasti riisun heitä / haaveilen pelkästä villistä seksistä.

      En silti pidä mitenkään epänormaalina, kai jokaisella ihmisellä haluja on, joillain vaan enemmän kuin toisella.

    • Hanki itsellesi lammas parvekkeelle johon voit ruitata ylijäämänesteet työpäivän jälkeen. Talon mies antaa varmaan talon pihalta leikatut nurmikot sinulle lampaalle vietäväksi, kun kauniisti pyydät, niin saa antautuva panokone evästä.

    • Naisetkoeikelpaa

      Miljonääri , miksei suomalaiset miehet voi enää ihan aitoa naista panna ? Ennemmin muka lammas hankittava tai joku tekopillu , vaikka hommaan halukkaita naisiakin on .

      • NäinTäällä

        Kelpais tietty, mut kelpaanko minä heille?


    • NäinTäällä

      Minä 50v mies. Yleensä vedän käteen yli 5 kertaa päivässä. Tosin ei mun mikään PAKKO ole joka päivä.

    • Eiarpaonnea

      On aika tavallista. Tai ei ainakaan harvinaista. Olen 46v nainen , kohta 47 ja olen tykännyt paljosta seksistä aina. Nyt sinkkuna. Kolme-neljäkään kertaa päivässä seksiä ei olisi liikaa jos vaan aikaa on. Mutta en vaatisi mieheltä, ymmärrän jos ei joka päivä noin paljon jaksa mutta silloin pitää kyllä sanoa minulle, että haluja on muttei voimia just nyt. Muuten tuntuu, ettenkö kelpaa, vaikka tiedän olevani hyvässä kuosissa. Eilen yksi mies luuli minua korkeintaan 30-vuotiaaksi, oli aidosti hämmästynyt ! Ja sitä sattuu usein :) Yritän itse välttää hoitamasta lintuani koska siitä tulee melkein pakkomielle , haluttaa aina vaan enemmän eikä se korvaa oikeaa miestä ikinä.

    • va..t

      Kyllä se on normaalia,meikäläisellä panettaa myös joka päivä.Mutta sitten tulee 2-3 kuukauden välein tosi kiimainen olo,kaikki naispuoliset ihmiset näyttävät siltä että pitäisi saada panna.(täys ikäiset tietenkin,ei tässä mitään namusetiä olla) Mutta onneksi minulla on ymmärtävä naisystävä hän auttaa päivittäin.Hän on mielttynyt aamupanoihin.Kun kerran näytin aamulla herätessäni kovaa aamuseisokkia, niin hän totesi että nyt kokeillaan aamupanoa onkose niin hyvää, kun oli lukenut jostain.Ja se oli,niin tästä asti kun olemme aamuisin yhdessä on ennen töihin lähtöä aamunainti.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      319
      2993
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      85
      1667
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      191
      1574
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1049
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe