mitä tehdä?

kaurisn.

Tapasin vanhan koulukaverin(jousimies miehen)joka muutti takas tänne,missä oltiin samallaluokalla,ihastuin siihen(just kun luulin yhdestä samanluonteisesta päässeeni yli)no se tuli juttelee mulle raflas,ja kerto et oli koulussa jo ollu ihastunut muhun ym.menin niille nukkuun yön ja aamulla syömään,tultiin hyvin toimeen ja sit illalla nopsaa nähtiin,eilen pyys niille,sit oli ihan outo ja hiljanen;/ Ja just niillä ollessa mulle tuli viesti siltä toiselta jouskarilta,mainitsin siitä,no sen jälkeen menikin oudoks,kai mä sit painostin sitä tms.kun menin kotiiin ni tuli viesti"et taidakkaan olla mun tyyppinen"en kyl heti tarkottanukkaan,kun vast tutustiin,ja mielestäni me tultiin toimeen,ja samanlainen tausta meil...yritin kysyy et miks en oo ym.ja pyysin anteeks jos jotain painostin tms.ni laito "joo kattellaan"viel ennenkun lähin ni sano et nähään pian ym.mitä teen?mä oon kauhee luonne kun periks en anna,haluun syyn tietää;)

9

981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskari-72

      Jouskari on metsästäjä luonne, olitko liian helppo saalis, vai eikö kenties halua kilpailutilanteeseen toisen uroksen kanssa, jos onkin rakastumassa...? Haluaa olla no1 naisensa elämässä!

      • kaurisn.

        kun sais vaan selvyyden...:( yhtäkkii muuttu...yritin laittaa viestii,et voihan sitä pikku hiljaa tutustuu ym.mut ei se ikinä vastannu


      • kaurisn.
        kaurisn. kirjoitti:

        kun sais vaan selvyyden...:( yhtäkkii muuttu...yritin laittaa viestii,et voihan sitä pikku hiljaa tutustuu ym.mut ei se ikinä vastannu

        ...oon todella kiinnostunut henkilöstä...;/ laitoin viestin eilen et en mitään pahaa haluu,ni vastaus OK=) ei vastaa mihkään...en tie mikä on,kaveri oli sanonu sille et mulla aviomies(joka ei pidä paikkaansa) sitäkin yrittätin selittää sillon sille...


      • veskarims
        kaurisn. kirjoitti:

        ...oon todella kiinnostunut henkilöstä...;/ laitoin viestin eilen et en mitään pahaa haluu,ni vastaus OK=) ei vastaa mihkään...en tie mikä on,kaveri oli sanonu sille et mulla aviomies(joka ei pidä paikkaansa) sitäkin yrittätin selittää sillon sille...

        minulla on pitkä eipäs-juupas historia erään jousimies-miehen kanssa, josta kyllä välitän edelleenkin hyvin paljon.

        Kokemuksesta voin kyllä sanoa, että kun tulee tuollaista Ok=) tyylistä vastausta, niin Jousimiehen mielenkiinto on (ainakin tilapäisesti) lopahtanut. vastaa mukamas ystävällisesti, mutta ei anna vihjettä suuntaan eikä toiseen, ts ei ole kiinnotunut/ei uskalla/ei ole valmis sitoutumaan/ei ole ihan varma, oletko sinä se oikea vai väärä hänelle..

        Myös "minun" jousimiehelleni on ollut hyvin tyypillistä viesteihin vastaamattomuus. Kokemukseni mukaan se on aivan selvä merkki siitä, että nyt ei kiinnosta, tai sovi. Kyllä jouskari on parasta tällöin jättää ihan rauhaan, ja suunnata huomio muualle.
        Tuntemassani jouskarimiehessä on tullut myös tutuksi käsittämätön ailahtelevaisuus. Yhtenä hetkenä olet kiinnostava, seuraavana hetkenä, vaikka samann päivän iltana tai jopa jo tunnin päästä jouskarin mielenkiinto on lopahtanut. Siin ä siiten saa miettiä, mitä meni pieleen, mitä itse teki väärin jne..
        Tätä puolta rakastamassani jousimiehessä en ole tullut koskaan tajuamaan. Tokko tajuaa itsekään.

        parasta antaa tällaisessa tilanteessa jousimiehen olla. Näin minä pitkien rimpuilujenn jälkeen tein, annoin olla lopultakin, ja lähdin etsimään onnea muualta. Aina silloin tällöin huomaan, että jouskari ikään kuin kaihoaa perääni, mutta enää en siitä hämäänny, koska tiedän, että hetken kuluttua mieli on taas muuttunut.

        Toisekseen olen ajatellut, että kyllähän jousimies on hidas/huono tekemään sitoutumispäätöksiä, mutta eiköhän rakastuessaan kuitenkin saa jotain aikaiseksi!
        Olen tullut tulokseen, että tällainen ailahtelu/epävarmuus minua koskien kai tarkoittaa sitä, että en ole hänelle oikea, eikä hän siten minulle. Löytyy vielä jotaian parempaa! Välitän edelleen paljon, mutta en tiedä, antaisinko enää mahdollisuutta, vaikka itse pyytäisi. Ihan helpolla ainakaan.

        Let it go. Kyllä se ottaa yhteyttä, jos todella haluaa. Jos ei ota, ei halua. Niin se vaan on.


      • kaurisn.
        veskarims kirjoitti:

        minulla on pitkä eipäs-juupas historia erään jousimies-miehen kanssa, josta kyllä välitän edelleenkin hyvin paljon.

        Kokemuksesta voin kyllä sanoa, että kun tulee tuollaista Ok=) tyylistä vastausta, niin Jousimiehen mielenkiinto on (ainakin tilapäisesti) lopahtanut. vastaa mukamas ystävällisesti, mutta ei anna vihjettä suuntaan eikä toiseen, ts ei ole kiinnotunut/ei uskalla/ei ole valmis sitoutumaan/ei ole ihan varma, oletko sinä se oikea vai väärä hänelle..

        Myös "minun" jousimiehelleni on ollut hyvin tyypillistä viesteihin vastaamattomuus. Kokemukseni mukaan se on aivan selvä merkki siitä, että nyt ei kiinnosta, tai sovi. Kyllä jouskari on parasta tällöin jättää ihan rauhaan, ja suunnata huomio muualle.
        Tuntemassani jouskarimiehessä on tullut myös tutuksi käsittämätön ailahtelevaisuus. Yhtenä hetkenä olet kiinnostava, seuraavana hetkenä, vaikka samann päivän iltana tai jopa jo tunnin päästä jouskarin mielenkiinto on lopahtanut. Siin ä siiten saa miettiä, mitä meni pieleen, mitä itse teki väärin jne..
        Tätä puolta rakastamassani jousimiehessä en ole tullut koskaan tajuamaan. Tokko tajuaa itsekään.

        parasta antaa tällaisessa tilanteessa jousimiehen olla. Näin minä pitkien rimpuilujenn jälkeen tein, annoin olla lopultakin, ja lähdin etsimään onnea muualta. Aina silloin tällöin huomaan, että jouskari ikään kuin kaihoaa perääni, mutta enää en siitä hämäänny, koska tiedän, että hetken kuluttua mieli on taas muuttunut.

        Toisekseen olen ajatellut, että kyllähän jousimies on hidas/huono tekemään sitoutumispäätöksiä, mutta eiköhän rakastuessaan kuitenkin saa jotain aikaiseksi!
        Olen tullut tulokseen, että tällainen ailahtelu/epävarmuus minua koskien kai tarkoittaa sitä, että en ole hänelle oikea, eikä hän siten minulle. Löytyy vielä jotaian parempaa! Välitän edelleen paljon, mutta en tiedä, antaisinko enää mahdollisuutta, vaikka itse pyytäisi. Ihan helpolla ainakaan.

        Let it go. Kyllä se ottaa yhteyttä, jos todella haluaa. Jos ei ota, ei halua. Niin se vaan on.

        ;) kiitos...


      • veskarims
        kaurisn. kirjoitti:

        ;) kiitos...

        NAINEN hämäävästä nimim huolimatta.;)

        Tarkoitus oli kirjoittaa veskarimss.
        Ei ehkä niin tärkeä tarkennus, mutta kuitenkin.


      • Hevoskaksonen..
        veskarims kirjoitti:

        minulla on pitkä eipäs-juupas historia erään jousimies-miehen kanssa, josta kyllä välitän edelleenkin hyvin paljon.

        Kokemuksesta voin kyllä sanoa, että kun tulee tuollaista Ok=) tyylistä vastausta, niin Jousimiehen mielenkiinto on (ainakin tilapäisesti) lopahtanut. vastaa mukamas ystävällisesti, mutta ei anna vihjettä suuntaan eikä toiseen, ts ei ole kiinnotunut/ei uskalla/ei ole valmis sitoutumaan/ei ole ihan varma, oletko sinä se oikea vai väärä hänelle..

        Myös "minun" jousimiehelleni on ollut hyvin tyypillistä viesteihin vastaamattomuus. Kokemukseni mukaan se on aivan selvä merkki siitä, että nyt ei kiinnosta, tai sovi. Kyllä jouskari on parasta tällöin jättää ihan rauhaan, ja suunnata huomio muualle.
        Tuntemassani jouskarimiehessä on tullut myös tutuksi käsittämätön ailahtelevaisuus. Yhtenä hetkenä olet kiinnostava, seuraavana hetkenä, vaikka samann päivän iltana tai jopa jo tunnin päästä jouskarin mielenkiinto on lopahtanut. Siin ä siiten saa miettiä, mitä meni pieleen, mitä itse teki väärin jne..
        Tätä puolta rakastamassani jousimiehessä en ole tullut koskaan tajuamaan. Tokko tajuaa itsekään.

        parasta antaa tällaisessa tilanteessa jousimiehen olla. Näin minä pitkien rimpuilujenn jälkeen tein, annoin olla lopultakin, ja lähdin etsimään onnea muualta. Aina silloin tällöin huomaan, että jouskari ikään kuin kaihoaa perääni, mutta enää en siitä hämäänny, koska tiedän, että hetken kuluttua mieli on taas muuttunut.

        Toisekseen olen ajatellut, että kyllähän jousimies on hidas/huono tekemään sitoutumispäätöksiä, mutta eiköhän rakastuessaan kuitenkin saa jotain aikaiseksi!
        Olen tullut tulokseen, että tällainen ailahtelu/epävarmuus minua koskien kai tarkoittaa sitä, että en ole hänelle oikea, eikä hän siten minulle. Löytyy vielä jotaian parempaa! Välitän edelleen paljon, mutta en tiedä, antaisinko enää mahdollisuutta, vaikka itse pyytäisi. Ihan helpolla ainakaan.

        Let it go. Kyllä se ottaa yhteyttä, jos todella haluaa. Jos ei ota, ei halua. Niin se vaan on.

        Ihan samanlainen tapaus täälläkin. On/off -suhde jouskariM kanssa. Aluksi olin liian tyrkky, ja miehen kiinnostus lopahti heti. Ei vastannut viesteihin ym. Jätin hänet täysin rauhaan ja 4 viikon totaalisen hiljaisuuden jälkeen mies otti taas yhteyttä ja nyt ollaan hissukseen lähestytty, mutta liki täydellisesti miehen ehdoilla. Nyt ollaan liki päivittäin yhteydessä miehen aloitteesta vaikkakin ihan kavereina mutta meidän välillä "kipinöi" kun vain katsommekin toisiamme ;) Hyvää jaksaa odottaa kun ei ole kiire minnekään!


      • soullesme
        Hevoskaksonen.. kirjoitti:

        Ihan samanlainen tapaus täälläkin. On/off -suhde jouskariM kanssa. Aluksi olin liian tyrkky, ja miehen kiinnostus lopahti heti. Ei vastannut viesteihin ym. Jätin hänet täysin rauhaan ja 4 viikon totaalisen hiljaisuuden jälkeen mies otti taas yhteyttä ja nyt ollaan hissukseen lähestytty, mutta liki täydellisesti miehen ehdoilla. Nyt ollaan liki päivittäin yhteydessä miehen aloitteesta vaikkakin ihan kavereina mutta meidän välillä "kipinöi" kun vain katsommekin toisiamme ;) Hyvää jaksaa odottaa kun ei ole kiire minnekään!

        juu, olen jousimies nainen ja voin kertoa että näin itseni tuossa kaurisn.:n jutussa..
        Aluksi olen kiinnostunut, mukava jne..
        jos jätkä yrittää omalla tavallaan liikaa tai on vain olemukseltaan jo alussa liian lähellä, metsästysinto lopahtaa ja se on siinä.. en vastaile mitä kuuluu-viesteihin tai mikä meni vikaan-viesteihin muutakuin ok tai en mitään..


    • kai se sun sama viesti aiheuti sen että hän lulee sun olevan varattu tai muten petolinen kun mielenkinto lopahti heti sen viestin jälken mutta koitta korjata värinkäsitys lähetämällä viesti hänelle ja kertomallla kiinostuksestasi mikäli haluat tiettä onko sulla mahdolisuksia hänen suhten niin koita kertoa totus sun ja sen toisen jouskarin tilasta koulukaverilesi ja kertoa myös mitä sinä haluat tulevaisudelta ja etenkin tämään jouskarin kohdalta niin eiköhän hänkin ymärrä että kysessä oli värinkäsitys

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2379
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      170
      1510
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1079
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      690
    Aihe