Leijonamies on todella aika ressukka.Ei puhettakaan, että uskaltaa asioita sanoa suoraan ja kiero ,kun korkkiruuvi.:=)Itse Leijona naisena tälläisen tavannut.Vaikeita ovat, mutta toivottavasti ei kaikki miehet :=).
Leijonamiehet
7
3090
Vastaukset
- koettu on
Tää on totisinta totta.Suuria ressukoita.
Asiat hoidetaan Leijonan kanssa tekstarien kautta,
myös suhteen loppuminen.Totuutta ei pysty kertomaan,
vaan kiertää ja kaartaa ja uskottelee ihan muuta.
Minä itse,se oikein paistaa Leijonasta. - näitä..
Palstoja lukee ..vertailee hieman toisiin merkkeihin ...???
Tulee tunne että..
Leijonat /Oinaat /härät/ ovat merkit jotka pitäisi/ poltaa roviolla .paho´laisia ovat?
Loput merkit /niin sanotut hyvät/kunnolliset ..voisi olla keskenään onnellisia...hohoooiii.- tuntuu
yleesä näitä palstoja lukiessa että naiset haukkuu kaikki miehet merkistä riippumatta !naiset vois kattoo peiliin !
- paholaisia juuri nuo
Kyllä olisi elämä ihanaa ilman noita merkkejä.
Ainoa porukka, joka tekee ja puhuu mitä sylki suuhun tuo suhteen iästä tai tuntemisen asteesta riippumatta.
Laiskoja, lihavia, yhteistyökyvyttömiä valehteljoita superpässejä!
- ..........
totta joka sana!
- böööna
juuri sellainen oli ainakin leijonamies jonka kanssa juuri olen eronnut. kaikki piti väkisin kysellä ja kaivaa esiin hänestä jos halusi tietää mielipiteen johonkin asiaan. mitään tai mistään ei oma-alotteisesti puhu. syytti siitäkin minua (ja myös eksäänsä). siis siitä ettei itse saa suutaan auki, aikuinen ihminen.
siinä meni sen leijonan kuninkuus ainakin ihan täysin mun silmissäni.
toki isäni, ja kaksi veljeäni ovat leijonia ja heistä en sentään noin alentavasti ajattele. että on niissä leijonissakin niitä joilla on selkäranka. ja luihuja muissakin merkeissä tietty. - leon5
että leijoona ei tule vesimerkkien kanssa toimeen ,vesi sammuttaa tulenmerkin hyvin äkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194689
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651033