Kolahti ja kovaa tämä suhde!!!! Millaisia kokemuksia muilla vastaavista merkeistä?
SkorppariN + OinasM
4
1802
Vastaukset
- otan osaa..
saahan sitä yrittää mut pitemmän päälle veikkaan et ei hyvin käy..
toki toivotan teille onnea yrityksessänne itse jo elämää sen verran nähneenä en viitsisi edes yrittää
niin paljon erilaiset luonteet on kuitenkin vastakkain että tarvitaan kosolti hyvää yhteistä tahtoa myös onnen ym lisäksi jotta tämä suhde kestäisi ja kantaisi pidemmän päälle... - Ryby
Elämäni vaikuttavin suhde taisi olla.
Upea, voimakas, antoisa, mutta myös raastavin suhde.
Kai se on itsestä kiinni kuinka sen ottaa, minulle suhde oli mieletön, vaikkakin samalla osa minustä jäi vielä kiinni häneen, kun suhde loppui. Kukaan ei ole tehnyt samaa vaikutusta kuin oinasmies. - vaimoni
oli oinas. hyvin pärjättiin 22vuotta. horoskooppimerkeillä ei o mitään tekemistä elä meän kans.8)
- scorpina
sama homma täälläki!! en ois koskaan uskonu..mut kyl skorpparinainen ja oinamies täydentää toisiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa3410485Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6172947- 1522063
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1661656- 1051509
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1091252- 751127
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon2611100- 371034
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101033