Mies ei viitsi harrastaa seksiä

vaikka seisoo

    Suhteemme mieheni kanssa on melko tuore, vajaa puoli vuotta. Mies piiritti minua pitkään, ennenkuin näytin vihreää valoa. Olen ymmärtänyt, että ennen suhdettamme miehellä on ollut paljon irtosuhteita, ja teini-ikäisenä huono suhde ja molemminpuolista pettämistä. Nyt kuitenkin olen saanut ymmärtää, että mies haluaa tosissaan vakavan suhteen ja todellakin pitää minusta.

Ongelmamme on, että mies ei halua seksiä juuri ollenkaan! Itse joudun tekemään aina aloitteen, ja joskus vaikka miehellä selvästi seisoo kun makoilemme sängyssä, ei hän tee elettäkään seksin suuntaan. Jos en tee itse aloitetta, harrastamme seksiä kerran viikossa miehen aloituksesta. Minä olen 21, mies 24, kyllähän miehen pitäisi jaksaa!! Olen minäkin saanut parempaa seksiä kuin mieheltäni, eikä hän saa minulle orgasmia ja laukeaa parissa minuutissa, mutta kyllä minä silti häntä haluan päivittäin.

Otin asian puheeksi, hän sanoi että on vain laiska harrastamaan seksiä. Yritin tiedustella mistä hän pitää, ettei ainakaan huonon seksin takia tarvitse harrastusta lopettaa. Mies vain vakuutteli, ettei syy ole minun, ettei hän vain aina jaksa.. Mutta että kerta viikkoon? Ja kun miehellä seisoo melkein päivittäin muttei silti halua seksiä?? Mitä mieltä olette? Mietin, voisiko olla kyse itsetunto-ongelmista, mutta en tiedä.. Kokemuksia vastaavasta?

17

4279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerta..

      viikossa jotenkin outoa, sehän on ihan normaali tahti. Toisia ei vaan huvita kuin kerran, pari kuukaudessa, sun miestä huvittaa sentään aika usein jos kerran viikossa harrastatte seksiä. Ette taida olla siinä suhteessa yhteensopivia, että sä haluaisit paljon useammin näköjään. Useimmat parit joutuu tekemään jonkinlaisia kompromisseja siinä, kuinka usein on seksiä, koska melkein aina toinen haluaisi useammin kuin toinen.

    • kertaa

      1-2 kertaa viikossa on terveellisintä miehelle. Ja se takaa, että mies jaksaa jatkossakin samaa tahtia. Jos pannaan joka päivä, niin jossain vaiheessa mies ei enää jaksa.

      • nöösi_poika

        No, ei se raja kyllä ihan heti tule vastaan. Olen 29-vuotias ja edelleen runkkaan joka päivä, joskus kaksi kertaa!

        En tajua miten nuori mies ei muka jaksaisi joka päivä!?


      • Toinen29mies

        Ei minulle ainakaan tuota mitään ongelmia panna joka päivä. 6 vuotta olemme olleet yhdessä, joista kaksi kihloissa ja nyt menimme naimisiin. Jos joka päivä monta kertaa niin se saattaisi vähän imeä mehuja. Kerran päivässä ei ole terveelle normaalille ikäiselleni miehelle mikään saavutus tai edes rasitus.

        Niin ja mikä tutkimus väittää että juuri 1-2 kertaa viikossa seksiä on miehelle terveellistä? Cosmopolitanko?


    • pitkällä kokemuksella

      Miesten haluttomuus taitaa olla paljon yleisempää kuin naisten, vaikka vanha valheellinen myytti uskotteleekin että miehet haluaa aina. Seksi on varmaan miehelle rankempi suoritus kuin naiselle, luulen naisena. Naisenhan ei ole pakko saada edes orkkua, ja seksiaktissa voi huvitella siihen pisteeseen kuin kulloinkin huvittaa, mutta miehelle joka kerta onnistuminen on kunnia-asia, ja paineet sen mukaiset. Niinpä miehet varmistelee kertoja harventamalla, että sitten varmasti jaksaa loppuun asti. Eivät uskalla ryhtyä aktiin, jos jaksaminen ei ole varmaa, eikä valitettavasti uskalla edes hyväillä pelossa että se johtaa aktiin.

      Siksi minä kuten monet muutkin naiset jätetään aloite miehelle, että hän saisi itse valita ajan jolloin seksiin on riittävät halut. Yritäpä läheisyyttä ilman odotuksia seksin suhteen, tai hyväile häntä sanoen että et tällä kertaa halua seksiä vaan läheisyyttä. Vaikka viettelisit niin jätä aloite hänelle.

      On aika tavallista että mies ei halua enempää kuin kerran viikossa. Älä painosta, vaan harrasta muina päivinä omia huveja, sentään saat myös aitoa moloa välillä, ja silloin sitäkin parempaa ;)

      • kyllästyy

        Viimeisen pari vuotta olen pääasiassa omin käsin harrastanut itseni kanssa seksiä. Aikani kerjäsin seksiä, mutta en enää. Nyt alkaa omakin käsi kyllästyttää. Ehkä se seksielämä on nyt sitten tässä, nelikymppisenä.


      • Toinen29mies

        Taitaa olla yleimpää? Olen eri mieltä.

        Jos mies ei jaksa panna niin kyllä se on niin että hänen kuntonsa on ihan kuralla. Ei se seksi nyt niin rankkaa ole suhteessa siihen nautintoon, että sitä ei jaksaisi. Jos taas on erektion kanssa ongelmia niin siitä kannaisi puhua lääkärille.

        Myös naiset voivat tehdä aloitteita silloin kun siltä tuntuu. Jos nyt jostain syystä jaksasi harrastaa seksiä niin kyllä minä sen naiselle sanoisin (esimerkiksi 40 asteen kuume tai joku oksennustauti ja nestehukka). Seksielämä pysyy paljon virkeämpänä jos seksistäkin voi keskustella ja molemman tekevät alotteita. Kyllä se seksielämä nyt kuivuukin kasaan jos samaa kaavaa toistetaan maailman tappiin asti. On siinä sitten hieno kärvistellä vähän puutteessa vuosikymmeniä kun ei uskalla avata suutaan.


    • jos ajattelet

      seksin kuuluvan parisuhteesi, sinun on kyllä vaihdettava miestä. Kun olette tuossa jamassa noin pian, ja tuossa iässä, niin ei hyvää seuraa! SEksi meinaan vähenee mitä vanhemmaksi suhde tulee..... se ON TOTTA että kun ekan vuoden panot pistetään pulloon, niin ne riittää koko loppusuhteen ajan....

    • pitäs tehdä

      Niin sinä odotat että mies tekee työt ja sinä makaat jalat levällään, kokeile tehdä jotain sillä seisovalla kalulla, älä odota valmista.

      • miehelle aloite

        teki mieli sanoa että höhhöh.
        vai että pitäis alkaa lirkuttelemaan miestä. jos sitä vaikka alkais huvittaa.
        .
        kyllä sen rakastelemisen halun pitää syntyä miehenkin mielessä ihan itsekseen, ilman että tarvitsee jotain käsittelyä tai kiihotusta. Mielikuvitus liikkeelle niin ei tarvi keinotekoisia juttuja siihen.

        tai jos ei huvita niin pihalle vaan ukko jos ei ala homma toimia. Se on molemminpuolinen homma, ei vain naisen ideoimaa.


      • Toinen29mies
        miehelle aloite kirjoitti:

        teki mieli sanoa että höhhöh.
        vai että pitäis alkaa lirkuttelemaan miestä. jos sitä vaikka alkais huvittaa.
        .
        kyllä sen rakastelemisen halun pitää syntyä miehenkin mielessä ihan itsekseen, ilman että tarvitsee jotain käsittelyä tai kiihotusta. Mielikuvitus liikkeelle niin ei tarvi keinotekoisia juttuja siihen.

        tai jos ei huvita niin pihalle vaan ukko jos ei ala homma toimia. Se on molemminpuolinen homma, ei vain naisen ideoimaa.

        Jälleen kerran olen täysin eri mieltä.

        Jos seksin aloittamisen kanssa on ongelmia, niin miksi sitten ei voisi sitä miestä lirkutella. Jos kerran haluaa seksiä, niin voi sen eteen joitan tehdäkin.

        Olet mitä ilmeisemmin erittäin estynyt seksin suhteen. Kyllä miehelle voi antaa vaikka suuta tai runkata. Ei siinä ole mitään keinotekoista.

        Kyllä minäkin olisin varmaan vähentänyt rakastelemiskerrat kerran kuuhun jos nainen joka kerta vain heittäytyisi selälleen jalat leveellä. Se ei oikein vastaa käsitystäni hyvästä seksistä.

        Nimenomaan molempien pitää vähän kyetä panostamaan rakasteluun, eikä vain niin että jompi kumpi on se passiivisempi osapuoli joka kerta.


    • nysväri.

      Siinä selitys. Jos kerran seisookin niin kyllä silloin tekee mieli, mutta ei nähtävästi uskalla.
      Tai sitten hänellä on korvienvälissä jotain vakavasti vialla.

    • diupadau

      Hänelle on tärkeää muukin kuin seksi. Vaikka hän ehkä on kiihottunutkin, hän ei halua seksistä teidän suhteen tärkeintä asiaa. Hän haluaa ehkä toimia eri tavalla sinun kanssasi, kuin muissa (epäonnistuneissa) suhteissa. Haluttomuutta voi aiheuttaa myös huonot seksikokemukset.

      Hän voi olla myös ujo tai suorituspaineita, pelkää aloitteentekoa tai epäonnistumista. Minulla on niin, että mitä kiihottuneempi olen, sitä vaikeampi on tehdä aloitetta.;) Elämän outouksia.. Siksi pitäisi tehdä se aina vähän aiemmin, vaikkei ihan pakottavat halut olisikaan.

      Muitakin syitä tietysti on. Voihan hänen seksiviettinsä olla tuo 1 krt/vko, jos tällainen tilanne on ollut kokoajan suhteessanne.

    • itsekin joskus kyllästynyt

      vain hän on kasvamassa aikuiseksi ja tajuaa että kaikenmaailman vaatimusten esittäjistä ei välttämättä tarvitse välittää.
      jos ei kiinnosta, mitä sitten, kai naisetkin osaa masturboida.
      tai hanki toinen mies jos se siitä kiinni on.
      älä kuitenkaan ala vaatimalla vaatimaan, mikään ei tapa seksihaluja kuin tunne siitä että se on velvollisuus.

    • markkinoidaan

      Täällä palstoilla saa sellaisen kuvan että jos ei seksiä harrasteta lähes joka toinen päivä niin toooooosi outoa on.Hei ihan oikeasti.Suurin osa harrastaa suurin piirtein kerran kuukaudessa ja ihan tavan perinteistä versiota.Niin se vaan on että on paljon muuta yhteistä ja sujuu ok.Ei kaikki halua ja koe sitä niin tärkeäksi asiaksi. Voi olla yhteiset muut harrastukset se yhdistävä tekijä.Jos sitten on sellainen ihminen joka haluaa päivittäin niin kannattaa jo seurusteluvaiheessa se ilmaista niin ei tule pettymyksiä.Mun tuttavapiiristä löytyy ihan onnellisia pareja joilla seksiä ei ole välillä kuukausiin eikä siinä mitään.Molemmille ok.Jos hyvin menee niin turha siitä syyllistää toisia omien halujensa takia.Ei minuakaan haittaa vaikka toiset harrastaisi aamuin illoin.Ei vaan ole mun /meidän juttu.

    • believe it

      Tämän allekirjoitan minäkin! Mulla aivan sama ongelma, otetaan suihin, hypätään päälle,yritetään vietellä.. Blaah! Mä olen ihan hyvännäköinen ei ole siitä kiinni. olen myös yrittänyt. Ei miestä kiinnosta ku kerta viikossa myöskään .. täytyypä vissiin tottua ...

    • Anonyymi

      Voihan se olla monesta kiinni. Kyllä se on aika perus juttua että suhteessa kuin suhteessa nimenomaan seksi hankaa. Koska mennään ensinnäkin yhteen ennenkuin tiedetään toisen "seksuaalisuuden" tarpeen määrää.
      Naiset varsinkin sanovat alussa että seksiä ei voi olla liikaa. Mitenkäs sitten niitä viikon kahden, kuukauden jopa usean kuukauden taukoja tulee jos on seksuaalinen ihminen.

      Kyllä seksi on tärkeää se on parisuhteen liima. Jos seksi alkaa hiipua kannattaa tehdä asiat äkkiä toisin. Siitä ei ole paluuta jos seksi hiipuu, se vain pahenee ajan saatossa jos sille asialle ei tee mitään.

      Ja vaikka olisi pieniä lapsia niin ei se ole oikeasti este seksille. Sitä kun voi vaikka pikaisesti vessakäynnin yhteydessä harrastaa. Jos illat on ainoita eikä enää oikein jaksa niin ymmärrän sen hyvin että seksi hiipuu. Ei kukaan vuorokauden viimeisillä hereillä olo tunneillaan ole enää MIKÄÄN ORI se on tosiasia. Ei yksikään mies halua että seksi tapahtuu vuorokauden 2 viimeisen tunnin aikana. En ainakaan usko.

      On miehiäkin jotka voivat olla pitkään seksittä. Jos ihmisellä on ollut elämässään pitkiä seksittömiä hetkiä niin silloin voi olla saman ajan suhteessakin ilman seksiä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe