Onko ketään joka saanut loppuraskaudesta tietää kaksosraskaudesta?
Tuplayllätys
4
1825
Vastaukset
- ...
mutta mulla todettiin rakenneultrassa, eli noin puolivälissä.. Kaipa se aika harvinaista on, että jäisi silloin huomaamatta.. =)
- vielä..
Jos luet tätä, niin kuinka varhain alkoi vatsa kasvaa "nopeampaa"? Tai siis oliko alusta asti nopea kohdunkasvu vai humpsahtiko se siihen yhtäkkiä joillain viikoilla ;)?
Olisi kiva, jos kuka tahansa kaksosia odottanut vastaisi!
- Miettiväinen Äitiläinen
Tuossa pohdiskelin, kun raskaana tulee kaikkea mieleen ja ajatukset pyörii mahan ympärillä, että onko kaksosmaha aina alusta asti isompi kuin "yksösen" äidillä? Kun onhan muutenkin raskausvatsat aivan eri kokoisia.. Oma vatsa ei huomiotaherättävän suuri ole.
Entäs kun itselläni on hassu kaksosolo, mutta ekassa ultrassa polski yksi pallero.. Itsekin luulen näiden kaksostuntemusten olevan vain omaa kuvittelua, mutta kuitenkin kiinnostaa, että kuinka paljon kaksosraskauksia jää diagnosoimatta ekassa ultrassa?? Toisessa ultrassahan tuplaäiti taitaa "jäädä kiinni" lähes poikkeuksetta..Kaipa se on juurikin tapauskohtaista, mulla sattui olemaan kaksi tuttavaa raskaana samaan aikaan, ja meillä kaikilla lasketut ajat lähekkäin. Kyllähän minä jo ennen ensimmäistä ultraa "erotuin" joukosta aikalailla suuren mahani kanssa.. =)Toisilla taasen ei "kaksosmaha" ole edes loppuvaiheessa paljoakaan suurempi kuin yhtä odottavalla.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1166810Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam454498Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723657Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272624Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282391Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221876Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1981378Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191194Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361001- 88858