Kevyen liikenteen silta Tahkolahden yli
Tahkon Silta Oy rakennuttaa kevyen liikenteen sillan Tahkolahden yli. Rakennuttajayhtiön omistavat Tahkolla toimivat yritykset Huippupaikat Oy (40 %), Osuuskauppa Peeässä (20%), Patrol Oy (20%) ja Tahko-Chalet Oy (20%). Kustannusarvioltaan 700 000 euron sillan rakentaa Savocon Oy, ja elementit siihen toimittaa Marinetek Oy. Rakentaminen on jo aloitettu ja silta valmistuu lokakuussa.
Huippupaikat Oy:n toimitusjohtajan Ilkka Suutarisen mukaan siltaa tullaan varmasti käyttämään. ”Syvärin lahden ylittäminen on aina ollut hankalaa, varsinkin nyt kun ilmasto on muuttunut ja lahden jäätyminen on siirtynyt vuosi vuodelta myöhäisemmäksi. Pystymme avaamaan rinteet aikaisemmin, kun pysäköintiongelma poistuu. Siltaa käytetään myös ympäri vuoden: kesällä silta toimii venesatamana, kalastuspaikkana, vaellusreittien lähtöpisteenä tai elokuun kuutamokävelyiden kohteena. Sillan rakentaminen säästää myös ympäristöä, koska se vähentää alueen autoliikennettä. Silta on yhteishanke ja osoitus Tahkon kärkiyritysten alueen kehittämishalusta. ”
Tahkon Silta Oy tarjoaa myös muille alueen yrittäjille tai Tahkon kehittämisestä kiinnostuneille mahdollisuuden osallistua siltahankkeeseen. ”Olemme perustaneet Sillanrakentajaklubin, jonka tehtävänä on omalla panoksellaan kehittää Tahkoa. Klubin jäsenmaksu vaihtelee yksityishenkilön jäsenmaksusta 500€ yritysjäsenmaksuun 2000€. Jäsen saa nimikkolaatan siltaan. Sillanrakentajaklubille on suunnitteilla myös klubitoimintaa.”
Tahkonlahden yli rakennettava silta valmistuu
3
1266
Vastaukset
- vesimelooni81
Onhan sitä tässä jo odoteltukkin, ennen oli kyllä todella typerää laahustaa monot jalassa ja sukset olalla "Kevätjäällä" loskakeleillä monot märkinä rinteisiin/pois ellet halunnut kiertää sitä lahtea ja siinä kestäisi taas 15 minuuttia vähintään..
ja tuleehan sinne mikä tirol niin sinne kesälläkin lisää käviöitä kun silta kuvan mukaan tulee lähtemään piazzan edustalta ja päätyy sitten siihen lipunmyyntipisteeseen tirolin edustalle.
On se vaan hyvä että Hiihtokeskukset kehittyy ja palvelut paranee, täytyy katsoa jos vaikka joku viikonloppu talvella ehtisi käymään.- meniöitä ei paljon
Tahkolla on varmaan vähän laskioita taitaa olla
enempi golffailioita. Käviät ovat kertoneet siellä
olevan enempi olioita ja hölmöiliöitä. On varmasti
tosi tylsä paikka. - flash player
meniöitä ei paljon kirjoitti:
Tahkolla on varmaan vähän laskioita taitaa olla
enempi golffailioita. Käviät ovat kertoneet siellä
olevan enempi olioita ja hölmöiliöitä. On varmasti
tosi tylsä paikka.tahko on kolmanneksi halutuin LASKETTELUPAIKKA sen loistavan sijainnin ja rinteiden puolesta, ruka on taas liian kaukana ja surkeat loivat rinteet ! ja rukalle ei enään mahdu rakentaa lisärinteitä joka on FAKTA asia eikä mikään huuhaa juttu . tahkolle 2015 vuoteen mennessä valmistuu 25 uutta rinnettä eli silloin tahkolla on jo reilut 50 rinnettä ja ruka jää siihen 30 paikkeille .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307