Isoveljeni sattuu olemaan jousimies, kuten minäkin, mutta silti havaitsen omaavani enemmän yhteistä toisen veljeni kanssa, joka on vesimies.
Huomaan olevani täysin erilainen kuin jouskariveljeni, joten kysynkin onko marraskuun ja joulukuun jousimiehillä eroa? Vai onko toinen meistä vain poikkeava tapaus?
Jouskarithan ovat mm. aina optimisteja, hyväonnisia ja usein urheilullisia. Veljeni(joulukuun jouskari) on kaikkea tätä, minä en näistä varsinaisesti mitään.
Omaan tietääkseni vain kaksi jouskarin piirrettä: haluan olla vapaa, ja moralisoin toisinaan vähän ajattelemattomasti.
Onko jompikumpi poikkeava, vai onko marras- ja joulukuisella eroa?
Erilaiset jouskarit?
5
1422
Vastaukset
- jouskari nainen
Itse olen syntyny marraskuun vika päivä olen noita kaikkia mitä kuvailit joten en usko että kuukaudella on niin paljon merkitystä...
- Jousimies on jousimies
Olen joulukuusssa syntynyt jousimiesna,nainen, olen ten tekemisissä jousmies miesten ja naisten kanssa, hygienia asioissa huomaan olevani puhtain tyyppi, tykkään puhtaasta kodista mutta en ole neurootikko, elän fiiliksellä, huomaan toisten puutteet, mutta jätän ne omaan arvoon, elän omaa elämää ja annan toistenkin elää niin. Luonteeltani olen monipuolinen, tykkään ihmisistä, mutta voin elää erkakkonakin, olen luova, sisustan, kädentaitoja riittää, mutta pystyn tekemään tylsääkin työtä. Tykkään luonnosta mutta olen rento myös miljoonakaupungeissa. Teen kodin vaikka hotellihuoneeseen. Välillä itsekkin ihmettelen sopeutuneisuuttani erilaiisiin tilanteisiin. Kaiken huippu on, että tykkään puutarhan laittamisesta. Ainoa puute on ruoan laittaminen ja leipominen, ei kiinnosta paitsi salaatit ja erikoiset leipävaihtoehdot, niissä olen hyvä...;)
- elämän nälkä
Jousimies on jousimies kirjoitti:
Olen joulukuusssa syntynyt jousimiesna,nainen, olen ten tekemisissä jousmies miesten ja naisten kanssa, hygienia asioissa huomaan olevani puhtain tyyppi, tykkään puhtaasta kodista mutta en ole neurootikko, elän fiiliksellä, huomaan toisten puutteet, mutta jätän ne omaan arvoon, elän omaa elämää ja annan toistenkin elää niin. Luonteeltani olen monipuolinen, tykkään ihmisistä, mutta voin elää erkakkonakin, olen luova, sisustan, kädentaitoja riittää, mutta pystyn tekemään tylsääkin työtä. Tykkään luonnosta mutta olen rento myös miljoonakaupungeissa. Teen kodin vaikka hotellihuoneeseen. Välillä itsekkin ihmettelen sopeutuneisuuttani erilaiisiin tilanteisiin. Kaiken huippu on, että tykkään puutarhan laittamisesta. Ainoa puute on ruoan laittaminen ja leipominen, ei kiinnosta paitsi salaatit ja erikoiset leipävaihtoehdot, niissä olen hyvä...;)
Minä oon marraskuun loppuun syntynyt,eikä se
varmaan ole kuukaudesta kiinni.Mulla paljon
samoja,kuin edellisellä kirjoittajalla,paitsi,
tykkään kokata ja leipoa.Vaikka sanotaan,että
jouskari loukkaa sanoillaan muita,itse en halua
ketään loukata ja olen hyvin herkkä luonne.
Nauru ja itku kulkee käsi kädessä.Hellyyttä
riittää ja usein pilaan suhteen liialla paapo-
misella,annan kaikkeni,enkä saakkaan vastapainoksi
hellyyttä ja rakkautta.Luonteeseeni kuuluu myös
ramantikko. - JouskariN-64
elämän nälkä kirjoitti:
Minä oon marraskuun loppuun syntynyt,eikä se
varmaan ole kuukaudesta kiinni.Mulla paljon
samoja,kuin edellisellä kirjoittajalla,paitsi,
tykkään kokata ja leipoa.Vaikka sanotaan,että
jouskari loukkaa sanoillaan muita,itse en halua
ketään loukata ja olen hyvin herkkä luonne.
Nauru ja itku kulkee käsi kädessä.Hellyyttä
riittää ja usein pilaan suhteen liialla paapo-
misella,annan kaikkeni,enkä saakkaan vastapainoksi
hellyyttä ja rakkautta.Luonteeseeni kuuluu myös
ramantikko.En minäkään halua loukata ketään vaikka sanonkin suoraan, mutta vain silloin jos jotain asiaa minulta tingataan.
Minulla kans tuo romanttisuus esiintyy. Olen myös iloinen luonteeltaan.
Kovin ahkera en ole nykyään mitä ennen. Ainoastaan töissä käytän tarmokkuutta, jonka johdosta olenkin väsy töiden jälkeen.
Ainut ärsyttävä vika on minussa liika höpötys, jota olen jonkun verran rajottanut.;))
- JouskariN-64
Sehän riippuu nousumerkistä.
Meillä minä ja poikani ollaan joulukuun jouskareita kumpikin, eroa on 10 päivää synttäreistä.
Hän on nousumerkiltään skorppari, minä olen vaaka.
Vielä on kuitenkin vaikea sanoa millaiseksi hän muuttuu suunnilleen 25 vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446