Erilaiset jouskarit?

Sunset_ N

Isoveljeni sattuu olemaan jousimies, kuten minäkin, mutta silti havaitsen omaavani enemmän yhteistä toisen veljeni kanssa, joka on vesimies.
Huomaan olevani täysin erilainen kuin jouskariveljeni, joten kysynkin onko marraskuun ja joulukuun jousimiehillä eroa? Vai onko toinen meistä vain poikkeava tapaus?
Jouskarithan ovat mm. aina optimisteja, hyväonnisia ja usein urheilullisia. Veljeni(joulukuun jouskari) on kaikkea tätä, minä en näistä varsinaisesti mitään.
Omaan tietääkseni vain kaksi jouskarin piirrettä: haluan olla vapaa, ja moralisoin toisinaan vähän ajattelemattomasti.


Onko jompikumpi poikkeava, vai onko marras- ja joulukuisella eroa?

5

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskari nainen

      Itse olen syntyny marraskuun vika päivä olen noita kaikkia mitä kuvailit joten en usko että kuukaudella on niin paljon merkitystä...

      • Jousimies on jousimies

        Olen joulukuusssa syntynyt jousimiesna,nainen, olen ten tekemisissä jousmies miesten ja naisten kanssa, hygienia asioissa huomaan olevani puhtain tyyppi, tykkään puhtaasta kodista mutta en ole neurootikko, elän fiiliksellä, huomaan toisten puutteet, mutta jätän ne omaan arvoon, elän omaa elämää ja annan toistenkin elää niin. Luonteeltani olen monipuolinen, tykkään ihmisistä, mutta voin elää erkakkonakin, olen luova, sisustan, kädentaitoja riittää, mutta pystyn tekemään tylsääkin työtä. Tykkään luonnosta mutta olen rento myös miljoonakaupungeissa. Teen kodin vaikka hotellihuoneeseen. Välillä itsekkin ihmettelen sopeutuneisuuttani erilaiisiin tilanteisiin. Kaiken huippu on, että tykkään puutarhan laittamisesta. Ainoa puute on ruoan laittaminen ja leipominen, ei kiinnosta paitsi salaatit ja erikoiset leipävaihtoehdot, niissä olen hyvä...;)


      • elämän nälkä
        Jousimies on jousimies kirjoitti:

        Olen joulukuusssa syntynyt jousimiesna,nainen, olen ten tekemisissä jousmies miesten ja naisten kanssa, hygienia asioissa huomaan olevani puhtain tyyppi, tykkään puhtaasta kodista mutta en ole neurootikko, elän fiiliksellä, huomaan toisten puutteet, mutta jätän ne omaan arvoon, elän omaa elämää ja annan toistenkin elää niin. Luonteeltani olen monipuolinen, tykkään ihmisistä, mutta voin elää erkakkonakin, olen luova, sisustan, kädentaitoja riittää, mutta pystyn tekemään tylsääkin työtä. Tykkään luonnosta mutta olen rento myös miljoonakaupungeissa. Teen kodin vaikka hotellihuoneeseen. Välillä itsekkin ihmettelen sopeutuneisuuttani erilaiisiin tilanteisiin. Kaiken huippu on, että tykkään puutarhan laittamisesta. Ainoa puute on ruoan laittaminen ja leipominen, ei kiinnosta paitsi salaatit ja erikoiset leipävaihtoehdot, niissä olen hyvä...;)

        Minä oon marraskuun loppuun syntynyt,eikä se
        varmaan ole kuukaudesta kiinni.Mulla paljon
        samoja,kuin edellisellä kirjoittajalla,paitsi,
        tykkään kokata ja leipoa.Vaikka sanotaan,että
        jouskari loukkaa sanoillaan muita,itse en halua
        ketään loukata ja olen hyvin herkkä luonne.
        Nauru ja itku kulkee käsi kädessä.Hellyyttä
        riittää ja usein pilaan suhteen liialla paapo-
        misella,annan kaikkeni,enkä saakkaan vastapainoksi
        hellyyttä ja rakkautta.Luonteeseeni kuuluu myös
        ramantikko.


      • JouskariN-64
        elämän nälkä kirjoitti:

        Minä oon marraskuun loppuun syntynyt,eikä se
        varmaan ole kuukaudesta kiinni.Mulla paljon
        samoja,kuin edellisellä kirjoittajalla,paitsi,
        tykkään kokata ja leipoa.Vaikka sanotaan,että
        jouskari loukkaa sanoillaan muita,itse en halua
        ketään loukata ja olen hyvin herkkä luonne.
        Nauru ja itku kulkee käsi kädessä.Hellyyttä
        riittää ja usein pilaan suhteen liialla paapo-
        misella,annan kaikkeni,enkä saakkaan vastapainoksi
        hellyyttä ja rakkautta.Luonteeseeni kuuluu myös
        ramantikko.

        En minäkään halua loukata ketään vaikka sanonkin suoraan, mutta vain silloin jos jotain asiaa minulta tingataan.

        Minulla kans tuo romanttisuus esiintyy. Olen myös iloinen luonteeltaan.

        Kovin ahkera en ole nykyään mitä ennen. Ainoastaan töissä käytän tarmokkuutta, jonka johdosta olenkin väsy töiden jälkeen.

        Ainut ärsyttävä vika on minussa liika höpötys, jota olen jonkun verran rajottanut.;))


    • JouskariN-64

      Sehän riippuu nousumerkistä.

      Meillä minä ja poikani ollaan joulukuun jouskareita kumpikin, eroa on 10 päivää synttäreistä.
      Hän on nousumerkiltään skorppari, minä olen vaaka.

      Vielä on kuitenkin vaikea sanoa millaiseksi hän muuttuu suunnilleen 25 vuotiaana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe