Suomalainen,Ruotsalainen ja Norjalainen kilpailivat siitä kenellä on pisin lipputanko.Ensin oli Ruotsalalainen ja sanoi:minulla on niin pitkä lipputanjo että jos sieltä tiputtaaa kukan se ehtii olla kuihtunut ennen kuin se on jo maassa.Sitten oli Norjalainen ja sanoit:että minulla on niin pitkä lipputanko että jos tiputtaa omenan se ehtoo olla jo mädääntynyt ennen kuin se on maassa.Ja sitten sanoin Suomalainen:Minulla on niin pieni lipputanko että jos tiputtaa vauvan se ehtii olla vahnus ennen kuin se on vanhus.
S,R & N
Nimetön
1
2407
Vastaukset
- jotenkin tyhmä
kun en ollenkaa tajunnut tätä... oliko se lipputankokisa pisimmästä vai pienimmästä? ja mikä on vahnus jos se ei ole vanhus, ja mitä järkeä viimeisessä lauseessa on?
huono huumorintajuko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764