Oli Suomalainen,Ruotsalainen ja Norjalainen.He menivät linnaan ja näkivät haltijan,haltija sanoi jos hyppäätte linnan katolta saatte toivoa mitä vain.Ensin hyppäsi Ruotsalainen ja toivoi että tippuisi Kultaan.sitten oli Norjalainen ja toivoi että tippuisi Muroihin.Ja sitten oli Suomalainen hänen kengännauhansa oli auki ja sanoi voi paska ja tippui paskaan...
S & R & N
3
3354
Vastaukset
- stadinPeteQ
Haltia = taruolento
HALTIJA = omistaja, käyttäjä
sorge, tää epävitsi - Nimetön
3 ruotsaloista mietti miten he pääsevät joen yli...
ensimmäinen laittoi kädet ristii ja sanoi: hyvä jumala anna minulle voimia ylittää tömä joki. ja "pufh" ruotsalainen sai vahvat kädet ja jalat ja hän ui joen yli muutamassa tunissa. hämissään toinen ruotsalainen teki samoin "hyvä jumala anna minulle voimia ylittää tämä joki" "pufh" ruotsalainen sai kumivenee ja airot ja souti joen yli tunnissa. huomatessaan rukouksen vaikutuksen 3 ruotsalainen sanoi:hyvä jumala anna minulle voimia ylittää tämä joki ja "pufh"ruotsalainen muuttui suomalaiseksi ja hän käveli joen yli läheistä siltaa pitkin.XD Paskaantippuja ollut ruotsalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711549
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 491002
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html186875- 39769
- 49740
- 60658
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568