Astroligiset ennusteet

Seemi

MOi!

Mihin porukat on täällä eniten astrologiassa kiiinnostuneita? Eli mitä osa-alueita tai kulttuurieta suositte, ja minkätakia? Minkätakia se on teille sopivin juttu?

9

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Astrologiasta.

      Vastaus minulta : Transiiteista.

      • Kalleinpani.

      • Release the pain.
        Kalleinpani. kirjoitti:

        Ennusteet antavat toivon tulevaisuuteen. Tässä sielunkumppanilleni, joka saapui kolmenkymmenviiden ikävuoden kauden jälkeen :http://www.youtube.com/watch?v=_ChoOH3RAUA&feature=related

        somewhere by matt monroe


        I love listening to this song,its so relaxing that can relieve so much pain inside. For a while im gonna take you for nature tripping. Enjoy the view and the music as well. Feel the pain.


      • perääntyy.
        Release the pain. kirjoitti:

        somewhere by matt monroe


        I love listening to this song,its so relaxing that can relieve so much pain inside. For a while im gonna take you for nature tripping. Enjoy the view and the music as well. Feel the pain.

        Ennusteiden ollessa virheellisiä, asiakas oppii astrologin olevan vain ihminen, hän tekee virheitä työssään.
        Samoin, kuin asiakas uskoessaan astrologin kykyihin ja taitoihin pitkällä urallaan. Olemme siis vain ihmisiä. Kukaan ei ole toisen yläpuolella, eikä kukaan ole toisen alapuolella. Maailma on täynnä erilaisia ihmisiä, ihmisiä, jollaisia ei itse koskaan ole ennen kohdannut, eikä uskonut olevan edes olemassa.


    • kuu-ukkonen

      Minulle on perinteisen länsimaisen trooppisen astrologian rutinit tärkeimpiä. Paljolti vielä ihmettelyä esim. huonejako ja nouseva merkki jos ekliptika ei leikkaa horisonttia kuten pohjoisemmassa Suomessa usein käy. Aspektien tulkinta toinen "kummallisuus". Kuun solmupisteiden liikkeitä aion tutkia ahkerasti.

      • T-risti, Saturnus.

        Kun kesäksi ennustetaan T-ristiä koettelemaan koko maailmaa, mitä väliä on millään, kuin omalla henkilökohtaisella Plutollaan. Saturnus on opettenut suuret ikäluokat tiukkaan komentoon, talouteen, arjen rutiineihin. Hyvä, että sain siirrettyä Saturnuksen sanoman tyttärelle. Osastolla, jossa hän työskentelee saavutetaan 10 000e säästöt vuodessa (sairaalaosasto tarvikehuolto ja hankinta). Äiti sai siitä kiitoksen! Työpaikka/työtehtävä on nyt vakinaistamista vaille, paikka oli laitettu väliaikaiseksi. Tulee osata olla tarkka, harkitseva, aloitekykyinen kaaoksen keskellä.


    • haiti***

      astrologia ei ole ennustamista

      • Äitienpäivänä yksin.

        Astrologit tekevät ennusteita. Eikö se ole ennusteiden tekemistä? "Tulevaisuudessa uusi elämä romanttisessa ihmissuhteessa. Sielunkumppanisi kanssa uusi ihana elämä." - mitä nuo ovat? Jos tahdot voit lukea heidän ennusteitaan netissä ja asiakkaana.


      • Heijasteet
        Äitienpäivänä yksin. kirjoitti:

        Astrologit tekevät ennusteita. Eikö se ole ennusteiden tekemistä? "Tulevaisuudessa uusi elämä romanttisessa ihmissuhteessa. Sielunkumppanisi kanssa uusi ihana elämä." - mitä nuo ovat? Jos tahdot voit lukea heidän ennusteitaan netissä ja asiakkaana.

        Mielenkiintoisinta on miettiä ja seurata astrologien mielenlaatua. En pyytänyt ennusteita, vain tulkintaa. Mikä laittaa astrologin kirjoittamaan ennusteita asiakkaalle pyytämättä? Toivoa tulevaisuuteen, lohdutusta, "Minä teen hyviä ennusteita, minä olen hyvä astrologi." Astrologin tulisi selvittää onko hänellä edellytyksiä leikkiä "lääkäriä". Kohdallani kaikki on liian myöhäistä, vahhinko on jo tapahtunut. Aika luonnollisesti poistaa nuo "Toivon tuojat" ammatinharjoittamisestaan sekä elämästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe