Kuinka saan lopullisesti tuhottua leppien kannot? Loputon uusien sinnikkäiden versojen raivaaminen alkaa kyllästyttää. Isot lepät on pihalta kaadettu jo noin 10 vuotta sitten ja aina vaan kantojen juurista puskee uutta elinvoimaista versoa.Käsipelillä on aika tuskaa alkaa kaivaa kaikkien juuristo kokonaan ylös. Onko olemassa mitään ihmekonstia, jolla ne saisi tapettua? Samoin ihmettelen millä maa-ampiaspesän saan tuhottua niin, että itse säilyn hengissä? Se on todella harmillisessa paikassa. Muuten saisivat mun puolesta elellä rauhassa, mutta haluan kuitenkin itse lapsien ja koirien kanssa kulkea mökin pihalla turvallisesti.
Lepän kanto kiusana
3
8321
Vastaukset
- miriam
kantojyrsin. Lisätietoja löytyy netistä.
- kuulemma
onnistuu.
Kastele vesat voimakkaalla suolaliuoksella. Liuota veteen niin paljon suolaa kuin siihen liukenee. Kuolee kuulemma yhdestä kunnon kastelukerrasta. Sitä en kylläkään tiedä tehoaako tuo enää näin syksyllä, mutta ainakin ensi keväänä pitäisi tehota. - on...
Myös sellaista myrkkyä joka sivellään puun kantoon.Myrkky kulkeutuu kannosta juuristoon tappaen sen ja näin ei muodostu enää myöskän juurivesoja.Aineen nimeä en muista mutta kysäise rauta- tai maatalouskaupoista.
Voit kokeilla myös lehtivihreän kautta juuristoon kulkeutuvaa rikkaruohomyrkkyä.Anna vesoihin kasvaa jonkun verran lehtiä ja myrkytä sitten.Ei rikkoja puutarhassa-nimisellä aineella olen omasta puutarhastani saanut hävitettyä esim. pajut.Voi toki olla että leppä on sen verran vahvakasvuinen ja sinnikäs ettei ainakaan yhdellä myrkytyskerralla tepsi riittävästi.Mutta on ainakin helpompaa kuin vesojen ylöskaivaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004746801- 262511
- 2182467
- 1401759
- 1141698
- 741113
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41095Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1371017Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62907