Mikä kaupunki on saanu suomessa pahan maineen huumeiden käytöstä,välittämisestä,ostamisesta jne..
uskon että varmaankin joku pääkaupunki seudun kaupungeista mutta onko tilastollista tutkimusta tehty?
huume kaupunki
37
3289
Vastaukset
- ...
Moisesta tutkimuksesta?
Maineita on monenlaisia, perusteltuja ja perusteettomia.- Quasimod0
Ensinnäkin että voisin välttää kyseistä paikkaa öisin! koskaan ei tiedä milloin joku sekopää nisti ryöstää jne.. ja muuten vaan halusin tietää mikä on tilastollisesti huumemaine niin kuin väkivaltakaupungiksi on valittu Lahti
- Pahamaineiset
Quasimod0 kirjoitti:
Ensinnäkin että voisin välttää kyseistä paikkaa öisin! koskaan ei tiedä milloin joku sekopää nisti ryöstää jne.. ja muuten vaan halusin tietää mikä on tilastollisesti huumemaine niin kuin väkivaltakaupungiksi on valittu Lahti
Korso & Kerava, kaksi kovaa Helsingin kupeessa!
- pari ainakin
Pahamaineiset kirjoitti:
Korso & Kerava, kaksi kovaa Helsingin kupeessa!
Kaksi tulee ekana mieleen; Tampere ja Mänttä :) siinä kaksi erittäin kovaa.
- KeskusRikosPoliisi
Quasimod0 kirjoitti:
Asukaslukuun nähden Iisalmi on Suomen väkivaltaisin kaupunki! Lahti oli joku 7 vuotta sitten mutta nykyään Iisalmi pitää mainetta yllään kovilla väkivaltarikoksilla!
- Jiivijoj
Iisalmessa on panimo. Olvin tehtaan syytä. Tunsin kerran Iisalmelaisen naisen. On kuulemma yleistä että Iisalmessa miehet hakkaa naisiaan.
- krpfbicia
Poliisi tv:n mukaan Kotka olisi runsan huumeidenkäyttäjien kaupunki!
- Hämeenlinna0n
Hämeenlinna on asukasluvuun nähden suomen ns.huumekaupunki koska siellä tehdään niin paljon huumausainerikoksia..
- f
Forssa, nistien luvattu maa.
- hjrj
Jyväskyläs ainakin nistejä näkyy katukuvassa aika paljon.
- Guuguvc
Joo niitä on terassit täynnä kesällä narkkaamassa olutta ja siideriä.
- d df
Jyväskylässä 70% nuorista aikuisista asukkaista on korkeasti koulutettuja.
- Jjikuujju
Se selittää asiaa.
- joo no nää
vastaukset on tyyppien jotka ei oo varmaan käynyt muualla kun kotkassa ja jyväskylässä. Kumpikaan ei ole oikeas vastaus.
Todellisia narkomaaneja on edes vaikea löytää muualta kuin Helsingistä. Ja Itä-Helsingissä narkkeja ja huumeita on varsinkin, eli taatusti on enemmän narkkeja esim. stadin Kontulassa tai ihan kalliossa kun jossain landella: Jyväskylä, hämeenlinna tai kotka!- -.........
no kai nyt vittu helsingissä enemmän narkkeja on ku näissä sun "landeillas" ku siellä on enemmän ihmisiä... huoh stadipellet taas asialla
- mörkö
hesalaiset kusipäät tulee "meillä on enemmän rahaa kun landella" me olemme parempia landella asuvat" stadi on kaupunki toisin kuin muu suomi" "meillä on kaikkea enemmän jopa narkkeja kuin landessa"
vittu teillä on ainakin pienemmät aivot kun landelaisilla! - Tosiasia.
en tiedä onko se sitten hyvä vai huono mutta näin se vaan on, että jossain landella teillä ei edes ole mitään pollea ja kokaa tuskin edes piriä pahemmin eikä ainakaan siinä määrin mitä pääkaupunkiseudulla, eli miten siellä voisi olla narkkeja? Onko landepellejen mielestä narkki jos polttelee kukkaa vai?
Tämä on ihan vain faktaa. Tiedän mistä kirjoitan. - eedd
No landellakin on lääkkeitä, kuten subutexiä. Mikä on sit narkki? Oon kyllä nähnyt muuallakin suomessa tyyppejä joilla hampaat lohkeilee liiasta piristä ja tyyppejä jotka eivät pärjää ilman subutexiä.
- Juurä näin.
subutex on lääke ei huumausaine. Eli periaatteessa ei voida puhua ainakaan huumeidenkäyttäjästä eli narkomaanista. Itse en ainakaan miellä jotain lääkkeiden väärinkäyttäjää varsinaisesti narkkariksi, tosin kai se sitä virallisesti on.
Minulla on yli 70 vuotias sukulainen joka käyttää lääkeaineita väärin, eikä hän todellakaan ole narkkari!
Kyllä miellän narkiksi ihmisen joka on käyttänyt vuosia jotain ns. kovia huumausaineita, kuten Polle, coka, piri tai vaikka LSD. Eli en miellä subutex käyttäjiä kuin säälittäviksi landeiksi jotka eivät saa mistään edes huumeita vaan pitää tyytyä apteekista saatuihin lääkkeisiin. - dfzrrer
Minä en taas miellä LSD:n käyttäjää narkomaaniksi koska siihen käyttöön ei liity riippuvuutta. Lääkkeet ovat huumeita ja huumeet ovat lääkkeitä. Toisekseen kaikki nuo mainitsemasi aineet ovat suomessa kadulla usein niin huonoja että lääkkeet ovat huomattavasti parempia käyttää. Enkä nyt tiedä mitä retostelemista siinä on että Helsingissä piikitetään pollea.
- ei tässä ole mitään
retosteltavaa, en mä sitä tarkoittanut. Kunhan kerroin miten asia on ainakin mun silmilläni katsottuna ja olen kuitenkin käyttänyt itse huumeita ( myös heroiinia ) melkein 15 vuotta eli 15 vuotiaasta lähtien.
En usko, olen itseasiassa 100% varma, että pikkukaupungeissa ei ole näitä ko. aineita ainakaan siinä määrin, että siellä olisi varsinaisia narkomaaneja, siitähän tässä vain oli kyse....- Tampere ykkönen
Tampere on anabolisten steroidien ykköspaikka ja anabolisethan voidaan rinnastaa koviin huumeisiin. Kannabis on terveystuote verrattuna anabolisiin steroideihin.
- leske
Tampere ykkönen kirjoitti:
Tampere on anabolisten steroidien ykköspaikka ja anabolisethan voidaan rinnastaa koviin huumeisiin. Kannabis on terveystuote verrattuna anabolisiin steroideihin.
Mutta hormoonit saa kytiltä takasin pilvee ei.
- Ujkiokji
Hormoonit on lääkkeitä.
- tuovilankummihuume
Ujkiokji kirjoitti:
Hormoonit on lääkkeitä.
mä lähekin moottorikelkka ajelulle.
mä oon niin kaasuissa..
on nyt yö vai päivä ??
- Toivoton paikka
Lahti - pienten huumekaupunkien ykkönen!
- piriiiii
Lahdesta saa vain paskaa piriä.
- Guhhijiij
Sehän on positiivista. Silloinhan kukaan ei osta sitä.
- rauniotlöyhkää
Liipola Liipola hyi hitto
- Taperenääs
Kyl tää Tampere vetää voiton ympäristökuntineen teidän tuppukylistänne. Tännehän kaikki lähetyksetkin osoitetaan.
- vasikat.pyörittää
Taperenääs kirjoitti:
Kyl tää Tampere vetää voiton ympäristökuntineen teidän tuppukylistänne. Tännehän kaikki lähetyksetkin osoitetaan.
Tampere on huhujen mukaan ainakin hormonikaupan keskus, huumepuolesta en ole kuullut varmoja huhuja.
- Huujkkuu
Johtuneeko Popedasta?
- onkoHammerkuvioissa
Huujkkuu kirjoitti:
Johtuneeko Popedasta?
Kerros vähän lisää, kuulostaa mielenkiintoiselta...
- Nistit
Taperenääs kirjoitti:
Kyllä se oulu on kovin
- Coppier
Haaparanta on Suomen selkeästi huumerikkain kaupunki. Syy siihen on, että se on rajakaupunki ja moki rumputaiteilija asuu siellä. Muusikot.net on kertonut tämän ja jännä ajatella, että siinä ajjassa missä Sairasboogie vain käytti ajastaan räyhäämiseen, Mikke oppi soittamaan ja hänestä tuli rumpumaailman Jackson Pollock ja musiikkimaailman Frank Zappa!
- pietaer
upup
- Jjssv
lahti vetää aika hyvin noissa huume ja väkivaltajutuissa vetäny kyllä aina. yhtä heeboa puukotettiin yöllä keskellä keskustaa just muutama kuukaus sitte kaulaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894