tunnelmoiden

ihanaa kohta pian syksy on niin pitkällä että päästään tunnelmoimaan tapsan konserttiin. sitä odottelen jo innolla

7

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen menossa tunnelmoiden konserttiin, ja
      olen odottanut milloin tulee liput myyntiin, mutta ei ole näkynyt lippupalvelun sivulla kuin vain Hämeenlinnan ja Lahden konserttiin liput.

      Tunnelmoiden konsertissa haluaisin, että Tapani Kansa esittäisi Nostalgia laulun. Laulu alkaa sanoin - se aika entinen mä kaivaten nyt muistan sen..

      Tuo Nostalgia laulu on niin hieno ja tunnelmallinen, että se sopisi esitettävksi hyvin tuohon tunnelmoiden konserttiin.

      Olen tässä miettinyt..viime keskiviikon salatut elämät jaksossa Ismon kaupassa, Ismo ja Inka olivat siellä työn touhussa Ismo oli kassan takana ja Inka puuhasteli jotain siinä myymälän puolella ja radiosta soi tai sitten cd-levyltä Tapani Kansan -Eloise laulu.

      Ismo laittoi radion tai cd-soittimen täysille ja lähti sieltä kassan takaa, ja haki Inkaa tanssiin. Ismo ja Inka tanssivat Tapani Kansan laulun tahdissa, aika pitkään näyttivät sitä Tapani Kansan -Eloise laulu Inka ja Ismo tanssi kohtausta, ja Tapani Kansa ja Eloise soi todella täysillä.

      Hieno!

      Hyvää viikon jatkoa!

      • ZaiZai

        Tunnelmoiden- konserttikiertuetta innokkaasti jo odottelen minäkin.

        Jostain luin tuosta konsertista tälläisen tekstin : "Viihdekonsertti, mukana myös häivähdys joulusta.
        Säestäjinä 8 muusikkoa."

        Eli mukana on ilmeisesti jokuneen joululaulukin, mikä on hieno juttu, koska nuo konserttihan on vasta marraskuun lopulla, joten kyllä joulaulujakin jo sopii laulaa.

        Tuo mainitsemasi " Tunnelmoiden" laulu olisi kyllä myös ihana kuulla siinä konsertissa. Kaunis laulu, joka varmasti hyvin sopisi ohjelmistoon myös.
        Myös " Syysunelmia" ja " Elämäni laulukirjan" haluaisin konsertissa kuulla, sekä tietysti myös lauluja siltä uudelta levyltä.

        Tuota mainitsemaasi Salkkarit jaksoa en nähnytkään. Se taisikin olla joku uusintajakso, kun oli se Inkakin vielä mukana siinä sarjassa.


      • ZaiZai
        ZaiZai kirjoitti:

        Tunnelmoiden- konserttikiertuetta innokkaasti jo odottelen minäkin.

        Jostain luin tuosta konsertista tälläisen tekstin : "Viihdekonsertti, mukana myös häivähdys joulusta.
        Säestäjinä 8 muusikkoa."

        Eli mukana on ilmeisesti jokuneen joululaulukin, mikä on hieno juttu, koska nuo konserttihan on vasta marraskuun lopulla, joten kyllä joulaulujakin jo sopii laulaa.

        Tuo mainitsemasi " Tunnelmoiden" laulu olisi kyllä myös ihana kuulla siinä konsertissa. Kaunis laulu, joka varmasti hyvin sopisi ohjelmistoon myös.
        Myös " Syysunelmia" ja " Elämäni laulukirjan" haluaisin konsertissa kuulla, sekä tietysti myös lauluja siltä uudelta levyltä.

        Tuota mainitsemaasi Salkkarit jaksoa en nähnytkään. Se taisikin olla joku uusintajakso, kun oli se Inkakin vielä mukana siinä sarjassa.

        Siis tuota mainitsemaasi NOSTALGIA-lauluahan minä tietysti tarkoitin.
        Jostain syystä pyörii nyt vaan "Tunnelmoinnit" mielessä ;)


      • ZaiZai kirjoitti:

        Tunnelmoiden- konserttikiertuetta innokkaasti jo odottelen minäkin.

        Jostain luin tuosta konsertista tälläisen tekstin : "Viihdekonsertti, mukana myös häivähdys joulusta.
        Säestäjinä 8 muusikkoa."

        Eli mukana on ilmeisesti jokuneen joululaulukin, mikä on hieno juttu, koska nuo konserttihan on vasta marraskuun lopulla, joten kyllä joulaulujakin jo sopii laulaa.

        Tuo mainitsemasi " Tunnelmoiden" laulu olisi kyllä myös ihana kuulla siinä konsertissa. Kaunis laulu, joka varmasti hyvin sopisi ohjelmistoon myös.
        Myös " Syysunelmia" ja " Elämäni laulukirjan" haluaisin konsertissa kuulla, sekä tietysti myös lauluja siltä uudelta levyltä.

        Tuota mainitsemaasi Salkkarit jaksoa en nähnytkään. Se taisikin olla joku uusintajakso, kun oli se Inkakin vielä mukana siinä sarjassa.

        Kyllä hyvää kannattaa taas odottaa !
        Mä olen menossa nyt syksyllä ainakin Hämeenlinnaan Tapsan konsertiin... pitää katsoa jos menis vielä toiseenkin konserttiin ( esim. Lahteen).
        Toi Nostalgia biisi on ihana. Olis kyllä kiva jos Tapsa sen siinä konsertissa laulais.

        ps.Mä näin kans tuon Salkkarijakson viimeviikolla, jossa Ismo ja Inka tanssasi sen Tapsan laulun tahdissa. Se oli mukava kohta ! :D


      • Justiinax kirjoitti:

        Kyllä hyvää kannattaa taas odottaa !
        Mä olen menossa nyt syksyllä ainakin Hämeenlinnaan Tapsan konsertiin... pitää katsoa jos menis vielä toiseenkin konserttiin ( esim. Lahteen).
        Toi Nostalgia biisi on ihana. Olis kyllä kiva jos Tapsa sen siinä konsertissa laulais.

        ps.Mä näin kans tuon Salkkarijakson viimeviikolla, jossa Ismo ja Inka tanssasi sen Tapsan laulun tahdissa. Se oli mukava kohta ! :D

        siis konsertista tulikin sydämellisesti. samapa tuo . joka tapauksessa hyvää kannattaa odottaa. olin itsekin ensin tulossa hämeenlinnaan kun ei porin konserttia kuulunut,mutta onhan se onneksi
        porissakin. kirjoitellaanko kuulumisia konserteista?
        täällä sivuilla ei juurikaan keskustella tapsan musiikista vaan enemmän arvostellaan sitä mitä on tehnyt tai jättänyt tekemättä. jotenkin tuntuu vain siltä että tapsan ja ninan välit ei välttämättä kuulu meille faneille. mehän fanitetaan tapsaa ja kuunneellaan häntä innoissamme.odetellaan taas uutta musiikkia ja toivottavasti saadaan sitä mitä on odotettukin.


      • melina2 kirjoitti:

        siis konsertista tulikin sydämellisesti. samapa tuo . joka tapauksessa hyvää kannattaa odottaa. olin itsekin ensin tulossa hämeenlinnaan kun ei porin konserttia kuulunut,mutta onhan se onneksi
        porissakin. kirjoitellaanko kuulumisia konserteista?
        täällä sivuilla ei juurikaan keskustella tapsan musiikista vaan enemmän arvostellaan sitä mitä on tehnyt tai jättänyt tekemättä. jotenkin tuntuu vain siltä että tapsan ja ninan välit ei välttämättä kuulu meille faneille. mehän fanitetaan tapsaa ja kuunneellaan häntä innoissamme.odetellaan taas uutta musiikkia ja toivottavasti saadaan sitä mitä on odotettukin.

        Eniro laittanut tämän Tapani Kansan palstan myös tuonne Suomalaiset julkkikset sivulle josta siis linkki tänne, joten sallittua on keskustella myös Tapani Kansaan liittyvistä asioista mitkä liittyy Tapani Kansan julkisiin esiintymisiin. yms. Ja kun tämä palsta on kaikille avoin, niin keskusteluissa on Tapani Kansan kannattajat, ja sitten niitä jotka ei tykkää Tapani Kansan musiikista ja niin edelleen..

        Tuo keskustele Tapani Kansan musiikista on unohtunut ylläpitäjältä päivittää oikeaan muotoon.

        Tuo http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001686&posting=22000000037333832 oli yhden päivän ajan Suomi24 pääsivulla pääuutisena, ja oli sitten sen viikon viidenneksi suosituin aihe täällä Suomi24 keskusteluissa.

        Olen menossa muutamaan Tapani Kansa konserttiin. Odottelen kovasti konsertteja :)


      • OK.
        melina2 kirjoitti:

        siis konsertista tulikin sydämellisesti. samapa tuo . joka tapauksessa hyvää kannattaa odottaa. olin itsekin ensin tulossa hämeenlinnaan kun ei porin konserttia kuulunut,mutta onhan se onneksi
        porissakin. kirjoitellaanko kuulumisia konserteista?
        täällä sivuilla ei juurikaan keskustella tapsan musiikista vaan enemmän arvostellaan sitä mitä on tehnyt tai jättänyt tekemättä. jotenkin tuntuu vain siltä että tapsan ja ninan välit ei välttämättä kuulu meille faneille. mehän fanitetaan tapsaa ja kuunneellaan häntä innoissamme.odetellaan taas uutta musiikkia ja toivottavasti saadaan sitä mitä on odotettukin.

        Ilmanmuuta kirjoitellaan kuulumisia niistä konserteista! Itse olen menossa Turun ja ehkä myös Lahden konserttiin.
        Innoissani ja mielenkiinnolla jo odotan niitä konsertteja!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      153
      1387
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      651
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe