tunnelmoiden

ihanaa kohta pian syksy on niin pitkällä että päästään tunnelmoimaan tapsan konserttiin. sitä odottelen jo innolla

7

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen menossa tunnelmoiden konserttiin, ja
      olen odottanut milloin tulee liput myyntiin, mutta ei ole näkynyt lippupalvelun sivulla kuin vain Hämeenlinnan ja Lahden konserttiin liput.

      Tunnelmoiden konsertissa haluaisin, että Tapani Kansa esittäisi Nostalgia laulun. Laulu alkaa sanoin - se aika entinen mä kaivaten nyt muistan sen..

      Tuo Nostalgia laulu on niin hieno ja tunnelmallinen, että se sopisi esitettävksi hyvin tuohon tunnelmoiden konserttiin.

      Olen tässä miettinyt..viime keskiviikon salatut elämät jaksossa Ismon kaupassa, Ismo ja Inka olivat siellä työn touhussa Ismo oli kassan takana ja Inka puuhasteli jotain siinä myymälän puolella ja radiosta soi tai sitten cd-levyltä Tapani Kansan -Eloise laulu.

      Ismo laittoi radion tai cd-soittimen täysille ja lähti sieltä kassan takaa, ja haki Inkaa tanssiin. Ismo ja Inka tanssivat Tapani Kansan laulun tahdissa, aika pitkään näyttivät sitä Tapani Kansan -Eloise laulu Inka ja Ismo tanssi kohtausta, ja Tapani Kansa ja Eloise soi todella täysillä.

      Hieno!

      Hyvää viikon jatkoa!

      • ZaiZai

        Tunnelmoiden- konserttikiertuetta innokkaasti jo odottelen minäkin.

        Jostain luin tuosta konsertista tälläisen tekstin : "Viihdekonsertti, mukana myös häivähdys joulusta.
        Säestäjinä 8 muusikkoa."

        Eli mukana on ilmeisesti jokuneen joululaulukin, mikä on hieno juttu, koska nuo konserttihan on vasta marraskuun lopulla, joten kyllä joulaulujakin jo sopii laulaa.

        Tuo mainitsemasi " Tunnelmoiden" laulu olisi kyllä myös ihana kuulla siinä konsertissa. Kaunis laulu, joka varmasti hyvin sopisi ohjelmistoon myös.
        Myös " Syysunelmia" ja " Elämäni laulukirjan" haluaisin konsertissa kuulla, sekä tietysti myös lauluja siltä uudelta levyltä.

        Tuota mainitsemaasi Salkkarit jaksoa en nähnytkään. Se taisikin olla joku uusintajakso, kun oli se Inkakin vielä mukana siinä sarjassa.


      • ZaiZai
        ZaiZai kirjoitti:

        Tunnelmoiden- konserttikiertuetta innokkaasti jo odottelen minäkin.

        Jostain luin tuosta konsertista tälläisen tekstin : "Viihdekonsertti, mukana myös häivähdys joulusta.
        Säestäjinä 8 muusikkoa."

        Eli mukana on ilmeisesti jokuneen joululaulukin, mikä on hieno juttu, koska nuo konserttihan on vasta marraskuun lopulla, joten kyllä joulaulujakin jo sopii laulaa.

        Tuo mainitsemasi " Tunnelmoiden" laulu olisi kyllä myös ihana kuulla siinä konsertissa. Kaunis laulu, joka varmasti hyvin sopisi ohjelmistoon myös.
        Myös " Syysunelmia" ja " Elämäni laulukirjan" haluaisin konsertissa kuulla, sekä tietysti myös lauluja siltä uudelta levyltä.

        Tuota mainitsemaasi Salkkarit jaksoa en nähnytkään. Se taisikin olla joku uusintajakso, kun oli se Inkakin vielä mukana siinä sarjassa.

        Siis tuota mainitsemaasi NOSTALGIA-lauluahan minä tietysti tarkoitin.
        Jostain syystä pyörii nyt vaan "Tunnelmoinnit" mielessä ;)


      • ZaiZai kirjoitti:

        Tunnelmoiden- konserttikiertuetta innokkaasti jo odottelen minäkin.

        Jostain luin tuosta konsertista tälläisen tekstin : "Viihdekonsertti, mukana myös häivähdys joulusta.
        Säestäjinä 8 muusikkoa."

        Eli mukana on ilmeisesti jokuneen joululaulukin, mikä on hieno juttu, koska nuo konserttihan on vasta marraskuun lopulla, joten kyllä joulaulujakin jo sopii laulaa.

        Tuo mainitsemasi " Tunnelmoiden" laulu olisi kyllä myös ihana kuulla siinä konsertissa. Kaunis laulu, joka varmasti hyvin sopisi ohjelmistoon myös.
        Myös " Syysunelmia" ja " Elämäni laulukirjan" haluaisin konsertissa kuulla, sekä tietysti myös lauluja siltä uudelta levyltä.

        Tuota mainitsemaasi Salkkarit jaksoa en nähnytkään. Se taisikin olla joku uusintajakso, kun oli se Inkakin vielä mukana siinä sarjassa.

        Kyllä hyvää kannattaa taas odottaa !
        Mä olen menossa nyt syksyllä ainakin Hämeenlinnaan Tapsan konsertiin... pitää katsoa jos menis vielä toiseenkin konserttiin ( esim. Lahteen).
        Toi Nostalgia biisi on ihana. Olis kyllä kiva jos Tapsa sen siinä konsertissa laulais.

        ps.Mä näin kans tuon Salkkarijakson viimeviikolla, jossa Ismo ja Inka tanssasi sen Tapsan laulun tahdissa. Se oli mukava kohta ! :D


      • Justiinax kirjoitti:

        Kyllä hyvää kannattaa taas odottaa !
        Mä olen menossa nyt syksyllä ainakin Hämeenlinnaan Tapsan konsertiin... pitää katsoa jos menis vielä toiseenkin konserttiin ( esim. Lahteen).
        Toi Nostalgia biisi on ihana. Olis kyllä kiva jos Tapsa sen siinä konsertissa laulais.

        ps.Mä näin kans tuon Salkkarijakson viimeviikolla, jossa Ismo ja Inka tanssasi sen Tapsan laulun tahdissa. Se oli mukava kohta ! :D

        siis konsertista tulikin sydämellisesti. samapa tuo . joka tapauksessa hyvää kannattaa odottaa. olin itsekin ensin tulossa hämeenlinnaan kun ei porin konserttia kuulunut,mutta onhan se onneksi
        porissakin. kirjoitellaanko kuulumisia konserteista?
        täällä sivuilla ei juurikaan keskustella tapsan musiikista vaan enemmän arvostellaan sitä mitä on tehnyt tai jättänyt tekemättä. jotenkin tuntuu vain siltä että tapsan ja ninan välit ei välttämättä kuulu meille faneille. mehän fanitetaan tapsaa ja kuunneellaan häntä innoissamme.odetellaan taas uutta musiikkia ja toivottavasti saadaan sitä mitä on odotettukin.


      • melina2 kirjoitti:

        siis konsertista tulikin sydämellisesti. samapa tuo . joka tapauksessa hyvää kannattaa odottaa. olin itsekin ensin tulossa hämeenlinnaan kun ei porin konserttia kuulunut,mutta onhan se onneksi
        porissakin. kirjoitellaanko kuulumisia konserteista?
        täällä sivuilla ei juurikaan keskustella tapsan musiikista vaan enemmän arvostellaan sitä mitä on tehnyt tai jättänyt tekemättä. jotenkin tuntuu vain siltä että tapsan ja ninan välit ei välttämättä kuulu meille faneille. mehän fanitetaan tapsaa ja kuunneellaan häntä innoissamme.odetellaan taas uutta musiikkia ja toivottavasti saadaan sitä mitä on odotettukin.

        Eniro laittanut tämän Tapani Kansan palstan myös tuonne Suomalaiset julkkikset sivulle josta siis linkki tänne, joten sallittua on keskustella myös Tapani Kansaan liittyvistä asioista mitkä liittyy Tapani Kansan julkisiin esiintymisiin. yms. Ja kun tämä palsta on kaikille avoin, niin keskusteluissa on Tapani Kansan kannattajat, ja sitten niitä jotka ei tykkää Tapani Kansan musiikista ja niin edelleen..

        Tuo keskustele Tapani Kansan musiikista on unohtunut ylläpitäjältä päivittää oikeaan muotoon.

        Tuo http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001686&posting=22000000037333832 oli yhden päivän ajan Suomi24 pääsivulla pääuutisena, ja oli sitten sen viikon viidenneksi suosituin aihe täällä Suomi24 keskusteluissa.

        Olen menossa muutamaan Tapani Kansa konserttiin. Odottelen kovasti konsertteja :)


      • OK.
        melina2 kirjoitti:

        siis konsertista tulikin sydämellisesti. samapa tuo . joka tapauksessa hyvää kannattaa odottaa. olin itsekin ensin tulossa hämeenlinnaan kun ei porin konserttia kuulunut,mutta onhan se onneksi
        porissakin. kirjoitellaanko kuulumisia konserteista?
        täällä sivuilla ei juurikaan keskustella tapsan musiikista vaan enemmän arvostellaan sitä mitä on tehnyt tai jättänyt tekemättä. jotenkin tuntuu vain siltä että tapsan ja ninan välit ei välttämättä kuulu meille faneille. mehän fanitetaan tapsaa ja kuunneellaan häntä innoissamme.odetellaan taas uutta musiikkia ja toivottavasti saadaan sitä mitä on odotettukin.

        Ilmanmuuta kirjoitellaan kuulumisia niistä konserteista! Itse olen menossa Turun ja ehkä myös Lahden konserttiin.
        Innoissani ja mielenkiinnolla jo odotan niitä konsertteja!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      278
      840
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe